העולם נחלק לשניים: אנשי האנדרואיד ואנשי האייפון. כן יש גם איזה שניים שמשתמשים בטלפון של ווינדוז, אבל יש גם אנשים שמאמינים בפיות ואנחנו לא מחשיבים אותם באמת חלק מהחברה.
עד 2010, אייפון ו –iOS שלה שלטו בעולם מערכות ההפעלה, אבל החל מ-2010 המגמה התהפכה וכיום אנדרואיד היא מערכת ההפעלה הנפוצה ביותר בעולם. למעשה, לאחרונה, נראה שאייפון גונבים כמה רעיונות מאנדרואיד, וזה לא מפתיע.
מערכת ההפעלה של אנדרואיד היא אינטואיטיבית, קלה, ובעלת המון אפשרויות. רק תשאלו כל אדם שמשתמש בטאבלט, איזו מערכת הפעלה הוא היה מעדיף, והרוב המוחלט היו שמחים שתהיה לו את מערכת ההפעלה עם הרובוט הירוק החמוד.
עכשיו, אחרי שאנדרואיד השתלטו על הטלפונים והטאבלטים, מגיעה מערכת ההפעלה גם לטלוויזיה. מי שיש לו קצת רקע, יודע שכבר ב-2010 הייתה מערכת הפעלה של אנדרואיד לטלוויזיה, והיא הייתה, איך נאמר, לא מאוד טובה. הבעיה הייתה שמה שעבד לטלפונים, לא עבד לטלוויזיה.
בגוגל, האנשים מאחורי אנדרואיד, הבינו את העניין, והוציאו מערכת הפעלה בשם אנדרואיד TV שמותאמת למסך הגדול. שליטה באמצעות שלט או עכבר ומקלדת, כמובן, ולא מסך מגע כי מי קם לטלוויזיה בשלושים השנים האחרונות?
לאנדרואיד TV ממשק אריחים קל לשימוש ותיפעול והכי חשוב- כל האפליקציות הזכורות והאהובות מהטלפון, בנוסף לכמה וכמה ייחודיות לטלוויזיה. ואת כולן ניתן להוריד מחנות GOOGLE PLAY.

מה תוכלו למצוא באנדרואיד TV?

קודם כל נטפליקס (Netflix). ענקית התוכן VOD מארה"ב עם סדרות כמו בית הקלפים, נרקוס (Narcos), כתום זה השחור החדש, לעשות רצח (Making a Murderer) ועוד. נטפליקס פתוחה לצופים בישראל ומסה אדירה של סדרות וסרטים כבר קיבלו תרגום לעברית. לא מעט סרטי ילדים עולים מדובבים לעברית ובנטפליקס עובדים בקדחתנות על תרגום לעברית של עוד ועוד סרטים וסדרות. מנויי פרטנר טי.וי יקבלו את אפליקציית נטפליקס פתוחה ועובדת. שאר הצופים ישלמו כמה עשרות בודדות של שקלים בחודש על השירות.
כמובן שיש את המוכרות- פייסבוק, טוויטר ויוטיוב. הממשק של יוטיוב מותאם לטלוויזיה ונוח להפעלה בעזרת השלט. וסוף סוף אפשר לראות את סטטיק ובן-אל או את ערוץ הכיבוד על המסך הגדול ולא בסמארטפון הקטנטן בכף היד.
למי שאוהב לשמוע דברים חכמים, יש גם ערוץ TED עם כל ההרצאות הקיימות מכל האנשים הכי חכמים ומעניינים בעולם.

קרדיט: שאטרסטוק

 

העניין העמוק יותר מגיע באפליקציות הייחודיות. למשל TWITCH ערוץ הגיימינג, שמאפשר צפייה ישירה בגיימרים מתחרים אחד בשני, כאלה שמעניקים טיפים איך לעבור שלבים או פשוט משחקים ממש טוב במשחקים ממש קשים.
לחובבי המוזיקה יש את הרדיו המוכר מהטלפון- TUNE IN RADIO. אבל מי שאוהב להעמיק ייהנה מאוד מ- DEEZER שזה שירות סטרימינג צרפתי פתוח לישראלים עם יותר מ-20 מיליון שירים והסדרים עם יותר מ-2,000 לייבלים שונים.
כל שיר, אמן או אלבום שתרצו זמינים מיד, עם אפשרות ליצור לעצמכם תחנות רדיו ופלייליסטים. בנוסף, דיזר מאפשר להעלות שירים שלכם ישירות לסאונד קלאוד, כך שבנוסף ללייבלים ניתן למצוא כאן גם אמנים עצמאיים רבים.

עכשיו, מכירים את התחרויות המגניבות שרדבול מרימים? אז בערוץ הייחודי שלהם תוכלו לראות את כל התחרויות האלו, ועוד הרבה יותר. דוקומנטרי על חוקרים עירוניים, סידרה על סקייטבורדרים מפורסמים ואחרת על גולשים, לצד שידור לייב של פסטיבל המוזיקה לולהפלוזה והופעות רוק אחרות. בקיצור, כל מה שממש מגניב בספורט, מוזיקה ותרבות, נמצא כאן ופתוח לכל דורש בישראל.

עוד אפליקציה ייחודית לאנדרואיד TV היא PLUTO TV שנאמר מיד- זה רעיון להיט. פלוטו לוקחים סירטונים שקיימים לצפייה ביוטיוב , VIMEO , דיילי מושן וכדומה והופכים אותם לערוצים המסודרים לפי שעות.
אתם יכולים לעבור בין ערוצים שונים המסודרים לפי תחומי עניין ולראות מה משודר כרגע. אבל פלוטו לא רק מביאים תכנים מערוצי החינם. הם גם סגרו דילים עם בלומברג, FUNNY OR DIE ו HULU כדי לשדר תכנים ייחודיים, כשבתכנון הוא לסגור עוד הסדרים עם עוד ספקי תוכן.

חוץ מזה, יש באנדרואיד TV את אחד הערוצים השווים והמבוקשים, קרי ערוץ ה-NBA, ובו כל מה שחובב NBA צריך לדעת והיא כוללת שידורי משחקים בשידור חי. אפשר גם להוריד את הערוץ הכלכלי של בלומברג, לאלה מכם או את הערוץ של רשת הדגל NBC האמריקאית שמאפשר צפייה בפרקים מלאים של כל התוכניות האהובות.
אפליקציה נוספת שתעניין בוודאי צעירים וצעירים ברוחם היא ערוץ הווידאו של אתר באזזפיד, שיספק שעות של צחוק, חתולים וטעימות של מאכלים מוזרים. ישנם לא מעט ערוצי בישול ועוד ועוד, כשהמגוון רק גדל.

לא צריך לקנות טלוויזיה חכמה ייחודית כדי להצטרף לשירות הכה שווה הזה. פרטנר מציעה את השירות כחלק מ-Partner tv. פרט לערוץ המופלא והעשיר הזה, יש להם גם שירותי הקלטות של סדרות כשאתם לא בבית, רק שהפעם לא צריך לזכור להקליט כי הממיר פשוט מקליט כל הזמן. יש גם אופציות לשליטה בשידור חי, תזכורות לסדרות שרוצים לראות ועוד.
להתחברות ל- Partner tv לחץ כאן