אין – ולא יהיה! – תחליף לזריקת חצים או לספורט שבו שני חבר'ה מתחרים מי מנקה מהר יותר את הקרח. אבל זאת גוגל ואם היא טוענת שאנדרואיד TV תשנה לחובבי הספורט את החיים, אולי כדאי להקשיב לה. אנדרואיד TV היא מערכת ההפעלה של גוגל לממירים וטלוויזיות חכמות, שמאפשרת להשתמש בכל פונקציה של מנוע החיפוש הפופולארי על גבי מסך הטלוויזיה. עבורנו, חובבי הספורט, האוצר האמיתי ממתין בחנות האפליקציות GOOGLE PLAY: אינספור אפליקציות לשידורי ספורט, תקצירים, תכניות ועוד. הבעיה היחידה היא, כרגיל, עצלנות. מאיפה מתחילים? מפני שאנחנו אוהבים לעזור, אספנו 5 אפליקציות שיעזרו לכם להתחיל:

1. YouTube

במשפט: נפרדים מכבל ה-HDMI

למקרה שהתגוררתם בעשור האחרון במערה, נזכיר ש-YouTube הוא אתר סרטוני החתולים הגדול בעולם. וברצינות, YouTube שינה לחלוטין את האופן שבו אנחנו צורכים מדיה על בסיס יומיומי, ומציג כיום גם ערוצי ספורט רבים. מעכשיו, אפליקציית YouTube לאנדרואיד TV מאפשרת לצפות בכל שידור, תקציר או תכנית גם על גבי מסך הטלוויזיה. בונוס: פרידה מכבל ה-HMDI, שריגש את כולנו לפני שנים כשחיבר את המחשב לטלוויזיה, והעניק לסלון שיק של מעבדת תיקונים.

2. NBA

במשפט: רק רשת

אפליקציית אנדרואיד TV הרשמית של ה-NBA מציעה לכל אורך העונה משחקים בשידור ישיר, תוצאות, לוחות משחקים, תקצירים ומהלכים מצטיינים והיא פתוחה בישראל לכל דורש (בתשלום). אז, אם אתם משלמים על חבילת ערוצי ספורט מורחבת רק בשביל זה יכול להיות שזה בדיוק התירוץ שחיפשתם כדי להתנתק סוף סוף מהכבלים או מהלוויין. כל שידורי ה-NBA אצלכם בסלון. אמנם, בארבע בבוקר, אבל לזה אתם כבר רגילים.

3. ליגה ספרדית

במשפט: רק תבחרו בין מסי לרונאלדו

אפליקציית אנדרואיד TV היא התגשמות חלום למכורי הלה -ליגה – תקצירים, מהלכים נבחרים, מעקב אחר קבוצה אהודה, ועוד. טיפ: שימו לב לליאו מסי, אומרים שהוא טוב. בונוס: סיקור גם של ליגות נמוכות. גיא אסולין, אוהבים אותך.

4. Pluto TV

במשפט: אמריקה!

Pluto TV היא אפליקציה שמאפשרת לצפות בחינם ובצורה חוקית בערוצי ספורט רבים המשדרים תקצירים ושידורים של ענפי ספורט בארה"ב, כולל כדורגל (MLS), בייסבול, NBA וליגת הקולג'ים בכדורסל. בונוס: דויד וייה, קאקה, למפארד ואשלי קול עוד משחקים כדורגל.

5. Red bull TV

במשפט: מהיר ועצבני

הקהל הרחב מכיר את Red bull כמשקה שנותן כנפיים לצעירים ולמכורים לקפאין. חובבי הספורט מכירים את  red bull גם כבעלים של כמה קבוצות כדורגל, כמו לייפציג וזלצבורג (ד"ש מעומר דמארי). בנוסף, red bull היא גם נותנת החסות של ענפי ספורט ימיים, מוטוריים, ותחרויות אקסטרים. חובבי פורמולה 1, אופנועים, גלישה, שייט, או סקייטבורד?  Red bull TV זו האפליקציה בשבילכם. היא פתוחה בישראל, היא משדרת נון סטופ ויש בה כל ספורט אקסטרים שתחשבו עליו.
ואם תרצו לרגע להתמכר למשהו אחר, נסו את Ultimate soccer  – משחק כדורגל שמאפשר גם לבנות קבוצה כמנג'ר, וגם לשחק איתה כשחקן – בתלת-מימד ובאיכות סאונד נהדרת. כיף גדול ולא רק לגיימרים. כל האפליקציות האלו, ועוד המון אחרות לכל ענף ספורט המוכר לאדם, יהיו זמינות בקרוב גם במכשיר הטלוויזיה הקרוב אליכם: שירות Partner tv החדש שיושק בקרוב יציע ממשק חדשני, המשלב בין כל יכולות הצפייה המוכרות (ערוצים, הקלטות, VOD וכו') לבין גישה לכל אפליקציות אנדרואיד TV הזמינות בישראל. אז כמו שמודי אומר: תבלו!