אז מה זה בעצם תוכנית פריפייד?

תוכנית סלולר המבוססות על תשלום מראש (Prepaid) נפוצות כבר שנים רבות במדינות רבות בחו"ל ובארץ. Partner Bigtalk מציעה פתרון נוח, גמיש ומשתלם מתמיד לכל צרכי תקשורת הסלולר שלך. תוכנית פריפייד, כשמה כן היא, מאפשרת לך לשלם מראש על השימוש בסלולר ובמקום לשלם מדי חודש באמצעות כרטיס אשראי או הוראת קבע בבנק, לנצל את החבילה בהתאם לצרכים שלך ולהטעין בכל רגע בסיום החבילה. כל זאת ללא כל התחייבות, או דמי מנוי. זהו פתרון אידיאלי לאלו מאתנו שמעוניינים לשלם מראש על חבילות הסלולר שלהם ומעוניינים ליהנות ממחירים משתלמים יותר ולא להתחייב על חבילה שהם כלל לא עושים בה שימוש.

Partner Bigtalk מאפשרת לך לבדוק את מצב היתרה שלך ולבצע טעינה בדרך פשוטה, קלה, נוחה בכל זמן ומקום באמצעות הנייד שלך. כך, ניתן להתאים את תשלומי הסלולר יותר מתמיד לצרכים הייחודיים שלך ולייעל את ההוצאות שלך.

למי מתאימה התוכנית?

במשך שנים, תוכניות הסלולר בישראל התאפיינו בחבילות מוכנות בתשלום קבוע, מה שהתרגלנו לקרוא לו "Unlimited". תמורת סכום קבוע ניתן לבצע שיחות ולשלוח הודעות ללא הגבלה ולקבל חבילות גלישה בנפח משתנה. החבילות האלו הפכו לפתרון המרכזי לאחר רפורמת המחירים בשוק הסלולר ואין ספק שבזמנו היה מדובר בבשורה גדולה. יחד עם זאת, לא לכולנו יתאימו בהכרח תכניות הסלולר המוכנות הקבועות.

בין אם מדובר בתיירים השוהים בישראל או בישראלים השוהים לתקופות קצרות בחו"ל, תכניות ארוכות טווח נעשות פחות רלוונטיות במקרים אלו. עם זאת, גם עבור אלו מאתנו שחיים בישראל באופן קבוע התוכנית לא תמיד מתאימה. ייתכן שנגלה שהיקף השימוש שלנו בטלפון הוא מצומצם יחסית ושאין לנו צורך בהיקפי השימוש שמציעות לנו חבילות הסלולר הקיימות. בין אם אין באפשרותך להשתמש בכרטיס האשראי שלך לתשלום על שירותי הסלולר שלך, מכל סיבה שלא תהיה, או אם נדרש לך פתרון גמיש ומבוסס שימוש עבור ילדים, קשישים או כל אדם אחר שאינו עושה שימוש יום-יומי בטלפון – מדובר בפתרון האידיאלי.

כרטיסי טעינה פריפייד (טוקמן) של Bigtalk במחירים אטרקטיביים במיוחד>>>

תוכניות פריפייד – כל היתרונות

תוכנית הסלולר במסלול Prepaid מציעה מגוון רחב של יתרונות. יש שיעדיפו את החבילות במודל של התחייבויות ארוכות טווח ותשלום קבוע ומסודר. אך ל Partner Bigtalk יש פתרון מותאם אישית עבור הוצאות הסלולר שלך. אלו כמה מהיתרונות המרכזיים שכדאי לקחת בחשבון.

שליטה טובה מאי פעם בהוצאות שלך

עם חבילות Prepaid של Partner Bigtalk הוצאות הסלולר שלך תלויות באופן ישיר בהיקף השימוש שלך, ללא כל התחייבות לתשלום קבוע. אין כל צורך להתחייב לתוכנית שאינה מתאימה בהכרח לאורח החיים או ליכולות שלנו. כך, בלי תשלומי דמי מנוי, חוזי שירות או כל התחייבות אחרת, פשוט רוכשים את SIM Prepaid, מטעינים אותו בתוכנית שמתאימה לנו ועושים בה שימוש עד שהיא מסתיימת, או עד שפג תוקפה.

מגוון רחב של מסלולים

Partner Bigtalk מצעה מגוון רחב של מסלולים המאפשרים לך להתאים אישית את התוכנית לצרכים שלך. בין אם נדרש לך פתרון בסיסי בלבד עבור ביצוע שיחות והודעות, אם נדרשת לך חבילת גלישה בנפח גבוה ובטכנולוגיית 5G או שיחות לחו"ל או מחו"ל, אין כבר שום צורך לשלם מדי חודש על תוכנית שאנו לא באמת מנצלים. נוכל לרכוש, למשל, כרטיס טעינה עם 5,000 דקות שיחה ולעשות בה שימוש עד סיום מכסת הדקות, או עד סיום תוקף הכרטיס ובסיום להטעין מחדש כרטיס זהה, או כל כרטיס אחר ממגוון הכרטיסים הקיימים, עם הצעה אחרת למשל: עם נפח לגלישה ו/או דקות שיחה לחו"ל.

כרטיסי טעינה פריפייד (טוקמן) של Bigtalk במחירים אטרקטיביים במיוחד>>>

מעולם לא היה פשוט כל כך לתכנן את הוצאות הסלולר שלך

החלטת שהגיע הזמן להשתחרר מתוכניות הסלולר הנוכחיות שלך? עכשיו קל מתמיד לעבור לשלב הבא ולהתחיל להתאים את עלויות התקשורת שלך במדויק לאורח החיים ודפוסי השימוש האמיתיים שלך. מגוון כרטיסי Partner Bigtalk יאפשרו לך לבצע שיחות, לשלוח הודעות ולגלוש על הרשת הסלולרית במחיר משתלם במיוחד ובהתאמה גבוהה לצרכיך.

היכן ניתן לרכוש ולהצטרף לתוכנית Partner Bigtalk

התוכנית היא בעלת זמינות גבוהה ובעלת תפוצה רחבה בכלל אזורי הארץ.  ניתן להצטרף, לרכוש ולהטעין בכל מרכזי פרטנר ברחבי הארץ, בסניפי הדואר ובמגוון רחב של נקודות מכירה, חנויות תקשורת פרטיות, וקיוסקים באזור המגורים שלך.

כדי ליהנות משירותי סלולר בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ללא כל התחייבות, תשלום דמי לקוח, חוזים כובלים או מחירים גבוהים, אנו מזמינים אותך להכיר מקרוב את פתרון הפריפייד שלנו. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהכיר מקרוב את מגוון החבילות החדשות הזמינות לך במודל Prepaid משתלם, גמיש ונוח.

כרטיסי טעינה פריפייד (טוקמן) של Bigtalk במחירים אטרקטיביים במיוחד>>>