סרטים

כוחה של נקמה – מרתון 'ג'ון וויק' בערוץ הסרטים

לכבוד יציאת הסרט השלישי לאקרנים, ערוץ הסרטים מזמין אתכם למרתון עם שוברי הקופות בכיכובו של קיאנו ריבס, בערב של אקשן חסר מעצורים.

28 ביוני בערוץ הסרטים, אפיק 14, ב-Catch Up וב-VOD

נשיות, כוחניות, ארנב ומלוכה עם זוכה האוסקר 'המועדפת'

זוכה האוסקר 2019 לשחקנית הטובה ביותר- אוליביה קולמן. המלכה אן השברירית יושבת על כס המלוכה, כשחברתה הקרובה מנהלת את ענייני המדינה במקומה. כשלארמון מגיעה משרתת חדשה, היא מנצלת את תמימותה של המלכה ולא תיתן לאף גבר, אישה, תחבולה פוליטית או ארנב לעמוד בדרכה.

החל מ-4 ביוני בסרטים חדשים ב-VOD

אדם סנדלר וג'ניפר אניסטון בקומדיה הפרועה 'תעלומת רצח'

שמונה שנים לאחר שיתוף הפעולה הראשון שלהם, אדם סנדלר וג'ניפר אניסטון חוזרים עם הקומדיה הפרועה של נטפליקס, על שוטר ניו יורקי ואשתו שהופכים במהלך חופשה לחשודים ברצח.

החל מ-14 ביוני בנטפליקס או בעמוד ההמלצות של פרטנר TV – לחיצה על כפתור ה-VOD בשלט

מסיבת היקום של מארוול

נטפליקס משחררת את כל המעצורים ומעלה לשירות את כל סרטי גיבורי העל מסדרת הנוקמים. הכנה מושלמת לקראת הגעת 'קפטן מארוול' ו'הנוקמים: סוף המשחק' לפרטנר בחודשיים הקרובים.

החל מ-1 ביוני בנטפליקס

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

סדרות

משפחת הפשע חוזרת עם 'ממלכת החיות 4'

עונה לחדשה לסדרת הפשע הסקסית ועטורת השבחים, על משפחת השודדים המצויה במאבק כוחות פנימי, וכול העת נאלצת להתחמק מהמשטרה שיושבת לה על הזנב.

החל מ-5 ביוני בסדרות חדשות ב-VOD

הכי נצפית בנטפליקס – העונה החדשה של 'השורד המיועד'

הסדרה הכי נצפית בנטפליקס חוזרת בעונה חדשה בכיכובו של קיפר סאת'רלנד ('24'), כנשיא ארה"ב והממשל הסוער אותו הוא נאלץ לנהל עם איומים מבית ומחוצה לו, כשהפעם הבחירות בפתח ואיתן החלטות גורליות.

7 ביוני בנטפליקס או בעמוד ההמלצות של פרטנר TV – לחיצה על כפתור ה-VOD בשלט

מיילי סיירוס מככבת ב'מראה שחורה'

הסדרה שאי אפשר להישאר אדישים אליה חוזרת עם  שלושה סיפורים חדשים על העתיד שהיינו צריכים לצפות מראש, והפעם גם מיילי סיירוס מככבת בתפקיד לא שגרתי.

5 ביוני בנטפליקס או בעמוד ההמלצות של פרטנר TV – לחיצה על כפתור ה-VOD בשלט

ספורט

ליגת האלופות – הגמר הגדול

עונה כל כך מפתיעה ומטורפת מגיעה לסיומה עם גמר אנגלי שאף אחד לא חזה. טוטנהאם וליברפול, כל אחת תנסה להביא את התואר היוקרתי הביתה.

1 ביוני בערוץ SPORT5 4K ,SPORT5, אפיק 55, 60 וגם ב-Catch Up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

גמר גביע המדינה בכדורסל

אחרי עונה ארוכה ומלאת תהפוכות, ארבע הגדולות של הכדורסל הישראלי נפגשות לשני ערבים גדולים בהיכל הספורט ביד אליהו, שבסיומם תונף צלחת האליפות.

13 ביוני בערוץ SPORT5, אפיק 55, וגם ב-Catch Up

NBA – סדרת הגמר

אחרי שהעפילה לגמר הראשון בתולדותיה, תנסה טורונטו ראפטורס להדהים את העולם בסדרת הגמר מול אלופת השנתיים האחרונות – גולדן סטייט ווריורס.

1-14 ביוני בערוץ ספורט 5, אפיק 55 וגם ב-Catch Up

ילדים

מדמיון למציאות עם 'פלא של פארק'

סרט אנימציה קסום על  ילדה צעירה ויצירתית המגלה יום אחד שפארק השעשועים המדהים שיצרה בדמיונה, קיים למעשה במציאות. רק שבלעדיה, כל הדמויות והמשחקים נכנסים לאי סדר מוחלט.

החל מ-30 ביוני בסרטי ילדים חדשים ב-VOD

שבת משפחתית עם 'סמי וחברים מסביב לעולם'

בוקר שבת של כיף לכל המשפחה עם סרט האנימציה על הרפתקאות של שני צבים, שביום בהיר אחד נחטפים לאקווריום בדובאי. הם מכירים חברים חדשים ויחד מתכננים את הבריחה, מבלי לדעת שחברותיהן הצבות מנסות להצילם.

8 ביוני בערוץ הסרטים, אפיק 14, ב-Catch Up וב-VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

פתיחת עונת ציד הפוקימונים 'פוקימון המרתון'

כחלק מההתרגשות מהגעתה בספטמבר של העונה החדשה לערוץ הילדים, מעלה הערוץ מרתון עונות של פוקימון החל מחודש יוני ולאורך כל הקיץ. הצטרפו לאש, פיקאצ'ו והחברים בדרך למציאת פוקימונים חדשים.

החל מ-2 ביוני בערוץ הילדים, אפיק 66 וב-Catch Up

ערוצים

והמרכיב הסודי: חשיש – 'בונג אפטיט: התחרות'

בי ריל, ונסה לבורטו ומיגל טרינידד עם תחרות בישול החשיש היחידה בטלוויזיה, שבה השפים צריכים להתחרות בסוגי מטבחים שונים- מאיטלקי לקוריאני וטבעוני. בכל פרק, שלושה שפים יתחרו ראש בראש כדי לראות מי יכול ליצור את המנות הטובות ביותר.

החל מ-23 ביוני ב-VICE, אפיק 8 וב-Catch Up

ספיישל שבועות עם השף הלבן

לא יודעים מה לבשל? אל דאגה, סידרנו לכם ערוץ פופ אפ טעים במיוחד לחג השבועות עם מתכונים חלביים מתוקים, מלוחים וכל מה שביניהם. פרטנר TV מזמינה את לקוחותיה ליהנות מחוברת מתכונים מיוחדת וטעימה לשבועות והכל בלחיצת קליק אחד מתוך ערוץ השף הלבן בטלוויזיה.

החל מ-1 ביוני בערוץ השף הלבן אפיק 7 וגם ב-Catch Up

צוללים לטבע עם 'שבוע אוקיינוסים'

לרגל יום האוקיינוסים הבינלאומי, נשיונל ג'יאוגרפיק מקדיש שבוע שלם למקור החיים שלנו. נצלול למעמקים ונגלה את היצורים המדהימים שחיים בתוכם. נראה מה עושים מדענים כדי להגן על אזורי הגידול האלה בצל שינויי האקלים.

החל מ-10 ביוני בערוץ NG Wild, אפיק 49 וגם ב-Catch Up

אפליקציית החודש: NEVERTHINK

זוכת פרסי גוגל לשנים 2018-2019. השער שלכם לעולם המוזיקה ולמעל 40 ערוצים בנושאים שונים המציעים לכם את המיטב בכל נושא שקיים ביוטיוב. בין אם אתם חובבי בישול, או מכורים לסרטוני מצחיקים של בעלי חיים, NEVERTHINK  תחסוך לכם את החיפוש ופשוט תציע לכם רצף מבדר ומהנה לצפייה בנושאים שאהבתם. היכנסו לעמוד ההמלצות ב-VOD, הורידו את האפליקציה ותהנו מהפלייליסט המעולה שהכנו לכם לשבוע.

פרטנר TV גם באפליקציה!>>