1. למה היא לא הופיעה בחתונה של שלומית ויהודה?
שלומית מלכה ויהודה לוי רצו שהיא תופיע בחתונה שלהם, אבל כבר היתה לה הופעה שנסגרה באירוע אחר באותו יום. לאחר מכן הוצע לה להופיע במסיבת החינה שלהם בבית המשפחה של שלומית, אולם גם להצעה זאת סירבה מכיוון שהיא אינה מופיעה בבתים פרטיים מתוך עקרון. קלאסה!

2. הדייט הכי גרוע
הדייט הכי גרוע שלה היה במסיבת מחזור של התיכון. עדן קבעה להפגש עם בחור מהשכבה שהיה להם קראש הדדי אחד על השניה במשך שנים. הרבה תקוות נתלו בדייט הזה, שהפך לערב של שתיקה מביכה. מזל שבסופו של דבר חברה של עדן באה להציל.

3. מי הבחור האנונימי שעדן מתחתנת איתו?
אז זהו… הוא אולי לא חי באור הזרקורים, אבל מדובר במצליחן לא קטן. שוקי, רק בן 23, הוא איש עסקים ובבעלותו בתי-עסק רבים בתחום הקולינריה: החל ממסעדות וכלה בקיוסקים. השניים הכירו במסיבת קריוקי לאחר השתתפותה של עדן באקס-פקטור. מאז הם מתחזקים זוגיות פוטוגנית, והשמועה אומרת שהחתונה תתקיים במאי 2018. למקרה ששכחתם, כך שוקי הציע לה נישואין מוקדם יותר השנה:

מתוך האינסטגרם של עדן בן זקן

4. קיסריה
הפעם הראשונה שהופיעה בקיסריה היתה במאי 2017! כן כן, ממש לא מזמן. מיותר לציין שכל הכרטיסים היו סולד אאוט שלושה חודשים לפני המופע.

מתוך האינסטגרם של עדן בן זקן

5. הסערה סביב שירת התקווה
עדן הוזמנה לשיר את ההמנון במשחק של נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2018 ונתפסה כשעל כף ידה כתובות המילים! לא ניתן היה לקרוא את המילים באופן ברור, אך כולם היו בטוחים שהיא לא זוכרת בעל-פה את ההמנון. עדן הגיבה שהיא בכלל הכינה את השליף להופעה אחרת באותו ערב, שתכננה לבצע בה את השיר חדש (דאז), "כל מה", "כל מה שתגיד אני אוהבת ידעת איך ללב שלי לגשת".

"כולם באילת", השיר החדש של עדן בן זקן זמין להורדה ב-funtone