בשנים האחרונות הפך הרמקול הנייד למוצר צריכה בסיסי. אז איך לבחור רמקולים נכון?
חובבי המוזיקה קטנים וגדולים לוקחים את המוזיקה שלהם לכל מקום ומאזינים לבחירות שלהם בבית, בפיקניק בשמורה, על שפת הים או בעת אימון גופני בפארק. אין ספק שהרמקולים הניידים והחדישים של ימינו מהווים שדרוג מוצלח לכל פעילות שכזאת, אולם לפני שאתם רוכשים לעצמכם אחד, חשוב שתהיו ערים לצרכים שלכם ותתאימו אליהם את הרמקול הנבחר.

כוונתנו היא שלא כל רמקול מתאים לכל צורך, וחשוב שיהיה תיאום ציפיות ראשוני כי מבחר הרמקולים היום גדול מאי פעם, וכך גם טווח המחירים. מאיפה מתחילים? בדיוק כמו שכתבנו – מהצרכים שלכם.

רמקול נייד וביתי

אריק איינשטיין ז"ל שר על כמה שהוא אוהב להיות בבית, ואם גם אתם אנשים ביתיים שנוטים לנוע עם המחשב הנייד או הטלפון ברחבי הדירה, בין אם זה כדי לתקלט לעצמכם במרפסת או סתם לפני השינה, כנראה שהדבר האחרון שמתחשק לכם לעשות הוא לנתק ולחבר שוב ושוב את הרמקולים לטלפון או לטאבלט עם כבלים. במקרה כזה היינו ממליצים לכם ללכת על רמקול אלחוטי מבוסס בלוטות' שיאפשר לכם להיות ניידים במינימום סרבול ובמקסימום הנאה.

קרדיט שאטרסטוק

המומלצים שלנו:
UE Boom2 מבית Ultimate Ears. רמקול בלוטות' עוצמתי עם עיצוב אופנתי ומעודכן שהופך אותו לאביזר עיצובי לכל דבר ועניין. הוא גם מגיע עם סאונד היקפי ב-360 מעלות, עמידות בפני נתזי מים (אם תשימו ליד הכיור במטבח, נגיד) וזעזועים (אם הילדים יפילו, נגיד) והכי חשוב: חיבור בלוטות' שיכול להגיע עד למרחק של לא פחות מ-30 מטרים.

רמקול בלוטות' מסדרת UE Mega boom,מבית Ultimate Ears: כאן אנחנו מגיעים כבר לרמקול הדגל של UE, שנחשב לאחד האיכותיים והיוקרתיים בשוק הניידים. לרמקול זה איכות שמע ברמה הגבוהה ביותר, והוא יעניק לכם סאונד איכותי עם בס עמוק ב-360 מעלות. גם הסוללה שלו נחשבת לעמידה ואיכותית, וביכולתה להחזיק מעמד עד 20 שעות ברצף.

 Braven 805 :רמקול איכותי שביצועיו מעולים והוא מפיץ סאונד מצוין בחללים גדולים. הוא חתיך ומגיע בצבעים עזים וסופר מגניבים, מה שהופך אותו לבעייתי כי לכו תבחרו צבע אחד מתוך המבחר. יש לו יתרון נוסף והוא האפשרות של חיבור שני רמקולים יחד וכך תקבלו חוויית סטריאו מקסימלית.

רמקול נייד שאוהב את הטבע

עניין ידוע הוא שישראלים אוהבים פיקניקים, ומדי שבת ניתן לראות כיצד הם נוהרים בהמוניהם אל הפארקים ושמורות הטבע, כשהם מצוידים במנגל או בקערת פירות העונה, ונהנים מהשלווה והרוגע של חיק הטבע.
אז איך לבחור רמקולים מתאימים? אנו ממליצים על רמקולים אלחוטיים עם תמיכה בבלוטות', בעלי משך סוללה של לפחות 4 שעות.

אלמנט נוסף שחשוב מאוד במקרה הזה הוא המשקל של הרמקול: אם אתם יוצאים לפיקניק וגם ככה עומדים לסחוב אתכם חצי מהבית, רצוי שלפחות הרמקול שלכם ישקול מעט.

המומלצים שלנו:
1. רמקול בלוטות' מסדרת WonderBoom מבית Ultimate ears: רמקול נייד, עגול וייצוגי במיוחד, אשר מגיע בצבעים של ורוד, שחור או כחול. יש לו סאונד איכותי וציפוי גומי שמטרתו להגן עליו מפני זעזועים ומכות. זה טוב במיוחד במקרים בהם הקטן של המשפחה ינסה לשחק איתו – וכולנו יודעים שזה יקרה.

2.רמקול Braven 405 הוא רמקול בלוטות' נייד, לא מנקר עיניים (מגיע בשחור או אפור), עמיד גם הוא בפני התזות מים ובעל מיקרופון מובנה, שיאפשר לכם לבצע שיחות אלחוטיות היישר מרחבת הפיקניק. מה עוד ממש מגניב? אפשר להשתמש בו כדי להטעין את הטלפון וכולנו יודעים כמה זה הכרחי כשנמצאים רחוק מהבית

ועוד משהו: עשו טובה והיו עדינים עם השכנים שלכם לפארק. אף אחד לא רוצה לצאת להירגע בחיק הטבע ואז לשמוע את השכנים מהפיקניק הקרוב מתקלטים בקולי קולות, ומחרבים לו את השלווה.

רמקול נייד שאוהב הליכות ארוכות על החוף

חובבי הים שרוצים להתפנק עם המוזיקה האהובה עליהם, ישמחו לדעת ששוק הרמקולים מאופיין בלא מעט סוגי רמקולים ניידים אשר עמידים בפני נזקי הים להלן: חול ומים. לצד זאת, כדאי לדעת שבתל אביב, למשל, הפקחים אוסרים על השמעת מוזיקה על החוף.

המומלצים שלנו:
1. אותו Braven 405  יעשה את העבודה גם כאן. הוא פשוט מצוין במרחב הפתוח והסאונד שלו יתעלה מעל כל רעשי הים מסביב.
2. רמקול Braven Balance: רמקול אופנתי שעמיד בפני מים ולחות, אשר מגיע במגוון צבעים ויאפשר לכם גם להטעין את הסמארטפון או הטבאלט שלכם בחיבור USB.

קרדיט שאטרסטוק

רמקול נייד וספורטיבי

אם אתם מדריכי TRX או כושר שעובדים בפארקים וגני שעשועים, ההמלצה שלנו היא ללכת על רמקול מספיק חזק מחד, אבל גם כזה שלא שוקל יותר מדי מאידך.

למשל:
רמקול Braven BRV-1M:רמקול נייד זה מעולה למתאמני הכושר העירוניים, מאחר שהוא בעל עמידות גבוהה מאוד בפני זעזועים – דבר שמאפשר לכם להשתמש בו בפארקים מבלי להסתכן, וכמובן שאיכות הסאונד שלו גבוהה ועשירה מאוד. עמיד בפני זעזועים זה אומר שאפשר לרוץ איתו ולקפוץ איתו וכמו כן לחבר לתיק הגב ולצאת לטייל בטבע. הוא מאלה שקוראים להם "אוכלים הכל": את המים, האבק והטלטולים.