הנה פרט טריוויה שכל בעל עסק מכיר בעל פה: בין אם זה משרד בוטיקי קטן ובין אם תאגיד ענק, הלב הפועם הוא תקשורת טובה ורציפה. וכדי שהתקשורת תהיה טובה ורציפה, מול לקוחות, ספקים ועובדים, יש צורך באמצעי תקשורת שמאפשרים זאת. פתרונות הטלפוניה החדשניים, ובראשם מרכזיות בענן, פותרים לא מעט צרות, חותכים את ההוצאות והופכים את החיים להרבה יותר נוחים לכל הצדדים.

אז אם עדיין לא שמעתם עליה, נעים להכיר: מרכזיית סנטריקס (IP Centrex) של פרטנר עסקים – מרכזייה וירטואלית בענן שמחליפה את המרכזיות המגושמות והיקרות של פעם. היא מקנה לעסק שליטה מלאה על ההוצאות, מחירים נוחים וניהול גמיש, פשוט וידידותי בכל זמן ומכל מכשיר שמחובר לרשת. טלפוניה מסוג כזה גם מאפשרת לעסק ליישם פתרונות מתקדמים וחדשניים, שמקפיצים היעילות והנגישות שלו לכל מי שצריך.

על אילו פתרונות מדובר? שיחות ועידה רבות משתתפים, נתב אוטומטי, הקלטת שיחות, חסימת שיחות, תוכנית מספור, יצירת קבוצות, יצירת שלוחות וקווים ללא הגבלה בהתאם לצמיחה של העסק, התראה במייל על שיחה שלא נענתה, דואר קולי, פתרונות Webex, אפשרות להאזנה שקטה של מנהלת לשיחה כולל התערבות להכוונה חד כיוונית – וכל זה רק חלק מהפוטנציאל. אבל מעבר לנוחות, לחיסכון המשמעותי בזמן ולצמצום האפשרות לפספס לקוחות מעוניינים (או להרגיז כמה), יש כאן גם שיפור של ממש בתדמית של העסק כחדשני, מסביר פנים ו"מבין עניין". וזה חשוב.

המרכזייה הווירטואלית, הפועלת בטכנולוגיית IP, יושבת בשרתים של ספקית התקשורת, וניתן להתאים את מאפייניה לצרכים הספציפיים של העסק. צריך להבין: הגמישות שמאפשרת מרכזייה כזאת, לפחות מבחינת ניהול התקשורת, היא חסרת תקדים. למעשה, היא יכולה להפוך כל סמארטפון של כל אחת ואחד מהעובדים, המנהלים ובעלי העסק לשלוחה של הטלפון העסקי עם חיבור למרכזייה העסקית. עד כדי כך זה פשוט, שאין אפילו צורך להחזיק טלפונים משרדיים.

מרכזיית הסנטריקס שמציעה רשת פרטנר לעסקים לוקחת את היתרונות של המוצר הזה לקצה. הפתרונות שלה כוללים ניהול מקצועי, אבטחה, תחזוקה, פתרון בעיות, הדרכת עובדים וכל מה שנדרש כדי להפיק מהמוצר את התועלת המרבית. בהיבטי האבטחה, מדובר ברמה גבוהה במיוחד, עם עדכונים שוטפים ופתרון מהיר של תקלות ובעיות על ידי המומחים מספר 1 בתחום כחלק מהשירות.

כדי להפוך את כל העניין למשתלם אפילו יותר, עסקים יכולים להצטרף כעת לשירות בתשלום חודשי קבוע ובמחיר אטרקטיבי, עם אפשרויות לתשלום מודולרי לפי צורכי העסק ותוכנית הצמיחה העסקית. ושימו לב לזה: כל השיחות הפנים ארגוניות, בלי קשר למרחק גיאוגרפי או זמן, הן ללא עלות נוספת. יותר מזה: גם ההתקנה היא ללא עלות, וכאמור, אין כל צורך לרכוש מרכזיה בפועל – הכול וירטואלי ובענן.

הימים של ניתובים מסורבלים והוצאות מיותרות על מרכזיות עתירות תקלות יהיו בקרוב מאחורינו. יותר ויותר עסקים כבר מנהלים ומקיימים את כלל השיחות שלהם דרך מרכזייה וירטואלית בענן, ולא מבינים איך הצליחו לעשות את זה אחרת.

רוצים לשמוע עוד על המרכזיה של פרטנר עסקים? לחצו כאן