איומי סייבר נמצאים בכל מקום ברשת

רגע לפני שניכנס לעומק הנושא של התקפות DDOS ואמצעי ההגנה כנגדן, נצלול רגע למים העמוקים של עולם הסייבר. אם בעבר האיומים המרכזיים על ארגונים היו בעיקרם פיזיים – פריצות, גניבה, שריפות ונזקים פיזיים אחרים, היום כבר ברור שהאיום האמיתי על כל ארגון מודרני נמצא במרחב הרשת. החל בגורמים בעלי אינטרסים עסקיים, דרך האקרים שמייצגים משטרים עוינים וכלה בהתקפות שתכליתן ליצור נזק ותו לא – איומי סייבר קיימים בכל פינה במרחב המרשתת, ואנחנו חייבים לדעת כיצד כל אחד מהם נראה, ולהתחמש ב"נשק" בעזרתו נוכל להתגונן מפניהם.

בואו נדבר על DDOS כיצד נראית התקפה מסוג זה, ומי צריך להתגונן?

אחד מסוגי ההתקפות השכיחים והמסוכנים ביותר למשאבי הרשת שלכם הוא התקפת  DOS) denial of-service), או בשפתנו – התקפת מניעת שירות. בהתקפה מסוג זה יוצרים עומס חריג על מערכת המחשוב, דרך העמסת יתר על משאבי המחשוב השונים שלה. כך,למעשה, שרתי המערכת לא מסוגלים לבצע אף פעולה מלבד זו המעמיסה עליהם באמצעות ההתקפה, והתוצאה: מערכות המחשוב קורסות בזו אחר זו. כאשר מדובר במתקפה שמנותבת דרך מחשב אחד, היא מכונה התקפת DOS.

לעומת זאת, התקפת DDOS) Distributed Denial-of-service) היא התקפה בה מספר מחשבים עובדים בסנכרון ליצירתה. בפועל, במקרים רבים ההתקפה עוברת דרך תוכנות סוס טרויאני, המסנכרן מספר מחשבים יחד (לעתים ללא ידיעת המשתמשים בהם) לדרישת המשאבים המדוברים מהמערכת המותקפת. כך הם מעמיסים עליה בצורה מסונכרנת ומובילים לקריסתה.

ההתקפה יכולה להתמקד בשרתי הרשת, בתצורת הרשת ואפילו ברכיבי התוכנה של המערכת המותקפת וחשוב להגן על כל אחד מהחלקים האלה בנפרד. מבחינת הסיכון, התקפות מסוג זה יכולות לשמש למטרות פליליות, למטרות לוחמת סייבר ואפילו למטרות טרור. ניתן להבין, אם כן, כמה חשוב שכל ארגון מודרני ידאג שתהיה לו הגנת סייבר יעילה באמצעות מערכת אבטחת מידע איכותית, המתאימה לאיומים המתקדמים בפניהם אנו ניצבים.

הגנו על העסק שלכם עם שירות הגנת DDOS של פרטנר>>

מה אתם צריכים לחפש כשאתם רוצים לבחור מוצר להגנה מפני התקפות DDOS?

ישנם מוצרי אבטחה רבים בעולם הגנת הסייבר של ימינו, ואתם צריכים לבחור במערכת האיכותית והמובילה בתחום – כזו שתספק לכם את ההגנה המיטבית על משאבי הרשת שלכם מפני התקפות DDOS ואחרות.

הגנת DDOS צריכה להיות הגנה מתקדמת, שמתאימה לאיומים העכשוויים בפניהם אנחנו ניצבים בתחום זה של עולם הסייבר. ככל שהארגון שלכם גדול יותר, וככל שתעבורת הרשת הקשורה אליכם גבוהה יותר – כך גם ההגנה שלכם צריכה להיות יעילה יותר. ומה זאת אבטחת מידע יעילה? כזו  שמתחשבת הן באיומים מבית, איומים עסקיים ואיומים כלכליים, והן באיומים חיצוניים ובינלאומיים שיכולים להתביית על הארגון שלכם – בין אם יש להם אינטרס להשבית אתכם ובין אם מדובר במשאב רשת משמעותי במדינת ישראל.

התקפת מניעת שירות יכולה להיות אירוע שמתקדם ומתגלגל, וחשוב מאוד שתהיו מעודכנים ותדעו בדיוק איך ומתי הותקפתם, ומה המערכת עושה על מנת למנוע את הנזק שעלול להיגרם לכם.

לבסוף, חשוב גם לוודא שמדובר במערכת הגנה חכמה, שיודעת להבחין בין איומי סייבר לבין שימוש שלכם שהוא חריג בהיקפו. התקפת DDOS מטבעה מעמיסה על המערכת בכדי להשבית אותה. ישנן מערכות הגנה שה-Ai שלהן לא מספיק מתקדם בכדי להבין מתי מדובר בשימוש מוגבר אך עדיין תקין של המשתמש, ומתי מדובר בהתקפה של ממש. מערכת ההגנה שלכם צריכה לעשות את האבחנה הגורלית הזו.

מה אנחנו רוצים לומר? שבשום אופן אין להקל ראש במוצר האבטחה שבו תבחרו על מנת להגן על משאבי הרשת שלכם. עליכם לבחור את המוצר המתקדם ביותר, שיאפשר שימוש בטוח וגלישה בטוחה הן עבורכם והן עבור המשתמשים והלקוחות שלכם.

אם זה מובן, אז זה הזמן להכיר את מערכת ההגנה מבוססת F5 בענן פרטנר מפני התקפת DDOS החדשה שמשיקה פרטנר עסקים  ואת היתרונות שלה ביצירת מרחב אינטרנטי בטוח במאת האחוזים עבור הארגון שלכם.

הגנו על העסק שלכם עם שירות הגנת DDOS של פרטנר>>

יתרונות הגנת הDDOS החדשה של פרטנר

  • הגנה מפני איומים מבית – הגנת ה-DDOS החדשה מספקת הגנת סייבר מלאה מפני איומים מבית, ומתאימה במיוחד לאיומים המקומיים על ארגונים במרחב הרשת הישראלי.
  • הגנה מפני איומים מחוץ – בדומה לאיומי הסייבר האחרים, גם בתחום ה-DDOS חלק נכבד מהאיומים מגיעים ממשטרים עוינים, ארגוני האקרים בינלאומיים או ארגוני טרור. המערכת מבטיחה הגנה יעילה מפני איומים אלה – מבחינה בטיחותית וביטחונית כאחד.
  • שירות על הענן – מערכת הגנה יעילה מפני התקפת ddos עלולה להיות כבדה מאוד, ולהעיק על השרתים והכוננים שלכם. המערכת המשולבת המבוססת 5F בענן פרטנר מספקת לכם הגנה ללא נטל העלויות והתחזוקה של המערכת בחצרכם. כמו כן, מדובר בהגנה ברמת ISP שמנטרלת התקפות עוד לפני שהן מגיעות לרשת הלקוח.

עד כאן, מדובר ביתרונות שמערכת ה-DDOS של פרטנר מספקת גם היום. המערכת החדשה מספקת יותר – הגנה איכותית יותר ושימוש נוח יותר, עם אלמנטים שהופכים אותה לבטוחה ביותר בשוק:

  • יצירת חתימות פרטניות – באמצעות חתימות פרטניות של המערכת המותאמת לארגונכם, ניתן להגיב להתקפות באופן מיידי.
  • מנגנון למידת תעבורת לקוח – מנגנון ai מתקדם לומד את דפוסי השימוש שלכם ואת תעבורת הלקוחות והמשתמשים הרגילה במשאבי הרשת שלכם. כך המערכת לומדת כיצד נראה שימוש רגיל וכיצד נראית התקפה. הדבר חיוני הן כדי למנוע את השבתת המערכת שלכם שלא לצורך, והן בכדי להגן עליכם מול התקפת מניעת שירות.
  • בקרה וביקורת – הגנת ה-DDOS של פרטנר מספקת ללקוחות עדכוני real-time על התקפות, על מנת לאפשר בקרה בכל עת. ניתן לקבל גם דוחות תקופתיים שיאפשרו לכם לבחון את יעילות המערכת ואת רמת הסיכון והאיום עליכם.
  • מנגנוני הגנה נוספים – המערכת יכולה לספק הגנת רשת מלאה ומקיפה, עם רכיבים שניתן להוסיף בהתאמה לצרכים שלכם: הגנת waf ((Web Application Firewall מהתקפות עד layer 7 (עד רמת האפליקציה). בין אלו נמנות גם התקפות bruteforce (המעמיסות כמות גדולה של סיסמאות ומפתחות על המערכת במטרה "לפגוע" עם השילוב הנכון) וגם התקפות המנסות לעקוף מנגנוני captcha (מנגנון האבטחה הכולל עיוות של מילה הנדרשת להקלדה ע"י המשתמש). המערכת החכמה מתעדכנת באופן קבוע, ומספקת הגנה מהתקפות Zero Day – המנצלות פרצות אבטחה שלא זוהו עד אותה נקודה.
  • מוצר Inline – הרבה ממוצרי אבטחת המידע עובדים בשיטת out-of-path או on-demand, כלומר – מופעלים ברגע שנדרשים לכך, ולא בהכרח מספקים הגנה רציפה ויעילה מכלל האיומים על משאבי הרשת שלכם. מאידך, מערכת הגנת ה-DDOS של פרטנר עובדת בשיטת Inline – כלומר, זמן התגובה שלה מהיר משמעותית, היא מספקת הגנה רציפה ויעילה והינה קשה בהרבה למעקף.

לסיכום – למשאבי הרשת שלכם מגיעה ההגנה המרבית שהשוק יכול להציע כיום. כזו היא הגנת ה-DDOS של פרטנר –  מערכת המשלבת בין הגנה יעילה ברמה הגבוהה ביותר, ממשק נוח למשתמש וידידותי למנהל ותמיכה שתמיד תהיה שם לצידכם ולמענכם.

הגנו על העסק שלכם עם שירות הגנת DDOS של פרטנר>>