הושק אתר העצמאים הגדול בישראל (www.vlancer.co.il), שנועד לסייע במציאת עבודות לפרילנסרים ולאתר עצמאיים עבור פרויקטים ייעודיים.
'Vlancer'  הוקמה לפני כשנתיים ע"י קבוצת יזמים מעולמות הטכנולוגיה שזיהו את הצורך ההולך וגובר עבור הקהילה בצמיחה המונה כ-  540,000  מכלל האוכלוסייה בישראל וכ-57 מיליון מהאוכלוסייה בארה"ב. הטכנולוגיה הייחודית של Vlancer מציעה לראשונה את כל השירותים שפרילנסר צריך בפלטפורמה אחת – החל ממציאת עבודה שרלוונטית לתחומי העיסוק של המשתמש ועד שירותי ביטוח לעצמאיים, שירותי תקשורת, הדרכות וזכויות. עם הכניסה לאתר הגולש נחשף ליותר מ – 650 תחומי תעסוקה ומתן פתרונות מהירים ומידיים עבור כל מכשולי הבירוקרטיה הצפויים בדרכם של הפרילנסרים כגון ביטוח, מס הכנסה, פנסיה ועוד.

אתר וילנסר

אתר Vlancer ,מיועד לפרילנסרים ישראלים

ל-Vlancer יש כמה שותפים אסטרטגיים בינהם חברת פרטנר שתסייע ללקוחות העצמאיים של החברה בכל נושאי התקשורת, לשכת העצמאים בישראל וחברת מטריקס שהקימה את התשתית הטכנולוגית והשקיעה בחברה.

עם כניסתו של עידן הפרילנסרים לחיינו, היכולת לתקשר, להתקשר ולהתחבר מכל מקום בעולם הופכת לחשובה ורלוונטית יותר, חברת פרטנר, חברת התקשורת הגדולה בישראל, מאפשרת את השינוי התפיסתי-תקשורתי הזה. אחד מבין השירותים המשלימים הרבים של האתר הינו vconnect אשר מחבר ומספק לפרילנסרים לעבוד מכל מקום, בכל זמן וללא הגבלה.

גור גוט, מייסד ומנכ"ל החברה, עובד שנים כעצמאי בעולמות התוכן הויזואלי וזיהה כי עתיד שוק העבודה בישראל עומד להשתנות. עצמאים יתפסו נתח שוק גדול יותר ולפיכך הצרכים שלהם ישתנו והם יזדקקו להיצע רחב של שירותים שכיום אין לו מענה אחד ומקיף: "במהלך העבודה שלי כעצמאי נחשפתי להרבה פרילנסרים המתקשים לאתר פרויקטים רלוונטיים לצד עלייה חדה במספר המעסיקים שמעוניינים באנשי מקצוע פר פרויקט. לראשונה בישראל קם בית לפרילנסרים הנותן פתרון כולל לצרכים שלהם באופן מהיר, נח ומשתלם. אני שמח על החיבור המצוין עם השותפים שלנו לדרך ואני בטוח שביחד נצמיח את קהילת הפרילנסרים החזקה והגדולה בישראל".

היכנסו, הצטרפו והיו לחלק מהבית של הפרילנסרים בישראל www.vlancer.co.il

VLANCER-01