סצנריו 1: המנכ"ל מתקשר אליך באמצע הלילה, מקפיץ אותך מהמיטה, שריפה במשרד! אתה מרגיש שהשמיים נפלו עליך, אתה טס למשרד, נכנס בדלת, תופס את הראש, לא יודע איך תצא מהקטסטרופה…

סצנריו 2: המנכ"ל מתקשר אליך באמצע הלילה, מקפיץ אותך מהמיטה, שריפה במשרד! אתה מתעורר, מתארגן, מגיע למשרד, מרגיע את כולם – יש DR, תכנית המשכיות עסקית והתאוששות מאסון, פתרון מהעננים. ויש לך את פרטנר, שנותנת לך מעטפת הגנה כוללת ומנוהלת לכל מערכות המידע, עם DR ופתרונות נוספים מותאמים פרטנית.

באיזה סצנריו אתה בוחר?

כולנו יודעים – המידע הוא הנכס המשמעותי ביותר של כל ארגון

תנאי בסיסי לקיומו של ארגון ולשמירה על המשכיותו העסקית – זו תקינות  מערכות המידע שלו. למה? כי מידע הוא מקור הכוח הראשי ונכס פז של כל ארגון. מה זה אומר? שחובה על כל עסק לוודא  שיש בידיו את כל האמצעים הנדרשים כדי  לשמור על המידע הזה, לשכפל אותו ולהגן עליו מפני כל נזק. זו יכולה להיות קריסת מערכות כללית חלילה, ולפעמים רק תקלונת שעלולה להתפתח ולהתדרדר אם לא טופלה בזמן, שיבשרו את בוא האסון – נזק עצום והפסדי עתק כתוצאה מאובדן מידע קריטי להמשכיות העסקית של הארגון. קטסטרופה.

מתחת למערכות המידע בארגונים: האדמה בוערת!

בתקופה הטכנולוגית שבה אנחנו חיים ופועלים, כל ארגון – קטן, גדול, בינוני, מתחום כזה או אחר – מועדים לפורענות: ים של סכנות וכשלים, המאיימים על מערכות המידע שלהם:

  • כשל פיזי מקומי – תקלה ברכיב אלקטרוני או בכל מערכת חומרה ספציפית כגון שרת, אחסון, מתג וכיו"ב.
  • כשל פיזי נרחב – שריפה, הצפה, הפסקת חשמל, גניבת ציוד ועוד.
  • כשל לוגי – וירוס, מתקפת כופר, מחיקה, הצפנה, חבלות מכוונות, טעות אנוש ועוד. כולכם ודאי מודעים לעלייה הדרמטית במקרי פרצות בארגונים ומתקפות כופר. אלה יכולות לפגוע בכל אחד ובכל רגע, גם כשהמידע נישא בתוך המחשב הנייד שלך בדרכך לעבוד מהבית. אז על דבר אחד אין ויכוח – ארגון שרוצה להבטיח לעצמו המשכיות עסקית והתאוששות מאסון, חייב להיערך למלחמה שתכניע את האיומים והנזקים ההרסניים הללו.

תוכנית להמשכיות עסקית זו לא אופציה כיום, זה הכרח שלא ניתן לוותר עליו

התקדמו לפרטנר עסקים – כל פתרונות התקשורת לעסק שלכם במקום אחד>>>

עכשיו לשנן: מוכנות להתאוששות מאסון ע"י תוכנית להמשכיות עסקית – זה הכרחי לכל ארגון

כל כשל שתיארנו כאן יכול להיות קטלני למערכות המידע של הארגון, ולגרום להשבתתן המלאה או החלקית. לפי מחקרים שנעשו בתחום, רוב הארגונים שחוו פגיעה מהותית בשירות שלהם, מתקשים להתאושש מהאסון במהירות ונכנסים להשבתה. במציאות התחרותית כיום, כשהיד קלה על המקלדת, זה אומר: אובדן לקוחות וחרב על צוואר פעילותו העסקית של הארגון.

מה מעריכים האנליסטים? שעסקים ניזוקו עקב אובדן נתונים שאין אפשרות לשחזרם, בהיקף שנתי של כ-40 מיליארד דולר. גלגל ההצלה הוא אסטרטגיית המשכיות עסקית והתאוששות מאסון – כלומר, פתרון ה-DR disaster recovery – תכנית להמשכיות עסקית זו לא רק אופציה כיום, אלה הכרח שלא ניתן לוותר עליו. תוכנית להמשכיות עסקית תבטיח לארגון המשך של אספקת השירותים הקריטיים עם התרחשותה של קטסטרופה. נקודה.

עסקים רבים מפעילים תכנית DR ואז נתקלים בבעיות:

  • נכון, יש תוכנית, אבל בפועל הפרויקט לא מומש. למה? כי מימוש תשתית להתאוששות מאסון כרוכה בקושי ואתגר.
  • התוכנית שגויה, לא ניתן ליישם אותה ברמה הטכנולוגית או שיש בה טכנולוגיות מיותרות – גם זה קורה.
  • התוכנית לא עונה לדרישות הרגולטוריות בתחום.
  • לא בדקו את התוכנית, לא תחזקו אותה, לא תרגלו – בקיצור, לא רלוונטית.
  • ובמקום הראשון – התוכנית פשוט לא מתאימה לארגון. זה קורה למשל כשרוכשים תוכנית מדף שלא יעילה לצרכי הארגון, לדרכי העבודה שלו ולפונקציות הקריטיות שלו. אין פתרון DR אחד שמתאים לכל הארגונים, ולכן פתרון מותאם הוא השחקן המרכזי במגרש של כל תכנית להמשכיות עסקית והתאוששות מאסון.

כדי לבנות פתרון DR מותאם, בכירי הארגון צריכים לענות מראש על שאלות כמו:

  • איזה סכנות ספציפיות אורבות לארגון ומה רמת ההיתכנות והחומרה שלהן?
  • מהן הפונקציות הקריטיות ביותר לתפקוד התקין של הארגון?
  • כמה זמן נוכל לתפקד בלי הפונקציות האלה?
  • כמה זמן התאוששות נדרש לכל פונקציה?

פתרון DR מבוסס ענן הוא קל לפריסה, עלויותיו נקבעות בהתאם לצריכה החודשית

התקדמו לפרטנר עסקים – כל פתרונות התקשורת לעסק שלכם במקום אחד>>>

יש תשובות? יש פתרון שמותאם אליהן? ההגנה בעננים!

פתרונות DR רבים משתמשים כיום בטכנולוגיית הענן למימוש המשכיות עסקית והתאוששות מאסון. פתרון DR מבוסס ענן הוא קל לפריסה, עלויותיו נקבעות בהתאם לצריכה החודשית, ניתן לבחון באמצעותו תרחישי התאוששות בצורה קבועה, והוא גמיש ומותאם לשינויים ארגוניים.

מה צריך לכלול הפתרון הזה שאמור להוות חומת מגן לתרחישים החמורים ביותר?

  • תוכנת DR שמעבירה את נתוני בדיקת תקינות השכפול והטיפול שבוצע בעת התרחיש – מהלקוח אל הענן.
  • מערכת אחסון בענן, שכוללת עותק של מידע הלקוח, וגרסאות במספר נקודות זמן שונות בהתאם לצרכיו.
  • שרתים בענן שזמינים בכל רגע ומוכנים לשימוש הלקוח בכל מקרה אסון.
  • פתרון לחיבוריות תקשורת: בשגרה – בין האתרים, בתרחיש אסוני – מכל אתר אל התשתית החלופית בענן.

ועכשיו לתכלס: פתרון ה-DR disaster recovery שמציעה פרטנר

חברת פרטנר מציעה פתרון DR מבוסס ענן, המאפשר לארגון להתאושש מאסון הפוקד את כלל מערכותיו –  תוך מספר דקות ועם אובדן מידע מינימלי. פתרונות ההתאוששות מאסון מגבים את תשתית העסק במקרי כשל פיזי מקומי או נרחב, ומטפלים גם בתהליכי החייאה לתקשורת ו-Firewall. בשילוב כשל חומרה ולוגי – הפתרון מאפשר  לחזור אחורה בזמן למספר נקודות.

לקוחות פרטנר מקבלים מערכת DR וגיבוי מלא בזמן אמת מחצר עסק אל חוות השרתים המתקדמת. הפתרון ניתן ליישום מכל תשתית Storage או מכל שרת וירטואלי בודד בכל מקום – בלי צורך בהתקן או ציוד מיוחד. מערכת ה-DR לטלפוניה מאפשרת למשתמשים להמשיך לעבוד ברציפות, לפעמים בלי לדעת שהתרחשה תקלה. וההטמעה? פשוטה ומהירה.

לפרטנר יש את הפתרונות והשירותים שבאים למנוע מראש כניסה לאירועים כאלה. רק פתרון DR שתפור למידות הלקוח ומגובה ע"י פתרונות שירות אלה, ייתן את המענה המושלם להתאוששות מאסון והמשכיות עסקית. השלב הראשון בתהליך הוא הסיוע שפרטנר עסקים מגישה לארגון בהגדרה ובמיפוי של מאפייניו ואתגריו הייחודיים. מוכנים לשתף פעולה?

פתרון DR מבוסס ענן, המאפשר לארגון להתאושש מאסון הפוקד את כלל מערכותיו

לסיכום, כבית לכלל פתרונות התקשורת של כל ארגון, פרטנר מספקת מעטפת שירותי הגנה כוללת ומנוהלת ב-One Stop Shop. אנו "תופרים" לארגון שלך חליפת הגנה אופטימלית, הכוללת DR וגם פתרונות נוספים.  

אנחנו הפרטנר לשקט הנפשי שלך!

התקדמו לפרטנר עסקים – כל פתרונות התקשורת לעסק שלכם במקום אחד>>>