קודם כל, קצת על השותפים החדשים של פרטנר – חברת Aryaka

לפני שמתחילים לדבר על שיתוף פעולה חדש, צריך להציג את השותפים, לא ככה?

חברת Aryaka היא חברה שהוקמה בארה"ב בשנת 2009. מקום מושבה העיקרי הוא קליפורניה והיא מחזיקה משרדים גם בהודו, בריטניה, הולנד, סין וסינגפור. בהתאם לתחום בו היא עוסקת – רשתות דאטה בינלאומיות מבוססות ענן – אריאקה פרוסה על פני יותר מ-40 צמתי תקשורת (Point of Presence) בעולם, ברחבי 6 יבשות שונות. באמצעות הפריסה הרחבה הזאת והיתרונות הנוספים שעליהם נספר בהמשך, חברת אריאקה מעניקה ללקוחותיה מענה מקיף ומדויק באמצעות פתרון ה-SD-WAN שמעניקים לללקוחות חיבור מרחוק באמצעות תוכנה. למעשה, היא מאפשרת להם להקים רשתות דאטה גלובליות בצורה איכותית, ולהשתמש בהן בצורה יעילה ונוחה.

הלקוחות העסקיים של פרטנר, שפרוסים גם הם על פני 6 יבשות וזקוקים בהתאם למענה מהיר, יעיל ונוח ליצירת רשתות דאטה בינלאומיות – יכולים רק לברך על שיתוף פעולה שכזה. מי לא ישמח לפתיחת הדלת לשיפור משמעותי בתחום כה חשוב?!

מגוון פתרונות ללקוחות בעלי פריסה ופעילות גלובלית על גבי רשת בינלאומית>>

מהם היתרונות ששיתוף הפעולה החדש מביא עימו ללקוחות פרטנר עסקים?

  • רשת בין לאומית מהירה – רשתות דאטה גלובליות המוקמות דרך הפתרון של Aryaka נהנות ממפרט טכני מתקדם, שמבטיח את יעילות החיבור ללקוח ומהירותו. הרשתות של Aryaka מעניקות שיהוי נמוך (Latency) דרך שימוש בפעולת האצה (SaaS acceleration). פעולה זו מתבצעת דרך רשת פרטית המוגדרת באמצעות תוכנה, כשיחידות הקצה מקושרות לנקודות הנוכחות (PoP). אלו נמצאות בטווח של 1-5 אלפיות השנייה מספקי ה-SaaS וה-IaaS.
  • תעבורת נתונים זולה ומהירה – כיום, כשאתם מעבירים נתונים ברשת בין לאומית, אתם משתמשים הן ברוחב פס אזורי והן ברוחב פס גלובלי. השימוש הזה יקר למדי וצריך לעשות אותו בחוכמה. השירות של Aryaka כולל בתוכו גם מנגנון דחיסה (Compression) שמפחית אוטומטית את גודל הקובץ של הנתונים המועברים. כך, השימוש שלכם ברוחב הפס האזורי והגלובלי הופך להרבה יותר כלכלי, כשאתם משלמים פחות על רשת הנתונים הבין לאומית בה אתם משתמשים.
  • QoS מותאם ללקוח – תחום ה-QoS, או Quality of Service, מייצג טכנולוגיות המיועדות להרצה ולטיוב השימוש באפליקציות הנחוצות ללקוח, גם תחת משאבי רשת מוגבלים. ברשתות של Aryaka מדובר ב-QoS המנוהל דרך פורטל ייעודי ללקוח ברשת, בו ניתן לתעדף את היישומים השונים ולהבטיח התאמה לצרכי הלקוח. בנוסף, מתבצע ניטור של ביצועי הרשת וזרימת התנועה כדי להבטיח תמסורת מידע מיטבית.
  • זמינות רשת – ל-Aryaka זמינות ברשת שקרובה מאוד ל-100%, ובגלל שאין 100% בחיים נגדיר אותה כזמינות של 99.99%.
  • פתרון מהיר שמותאם ללקוח – בניגוד לפתרונות אחרים בתחום רשתות הדאטה הגלובליות, התשתית הקיימת של פרטנר ו-Aryaka מעניקה מענה לצרכי הלקוח תוך שבועות בודדים, ללא צורך בהקמת תשתית שתבזבז זמן יקר. האפשרויות הרבות והיישומים השונים שנפתחים בפני הלקוחות העסקיים של פרטנר, דרך השת"פ עם Aryaka, מבטיחים שהם יקבלו את הפתרון המדויק והמותאם ביותר לצרכיהם. אם עבדתם אי פעם עם רשת נתונים שלא תאמה את צרכיכם, בין אם בתעבורת המידע ובין אם ביישומים השונים וב-QoS – אתם ודאי יודעים שמדובר בכאב ראש לא קטן. דרך השירותים הקיימים של פרטנר + שיתוף הפעולה החדש עם Aryaka – הלקוחות העסקיים יכולים להיפרד מכאב הראש.

מגוון פתרונות ללקוחות בעלי פריסה ופעילות גלובלית על גבי רשת בינלאומית>>

השילוב של פרטנר ו-Aryaka מבטיח לכם את השירות האיכות ביותר

סמנכ"ל חטיבה עסקית ומכירות של פרטנר, יעקב 'קוקי' טרוזמן, אמר בהקשר לשיתוף הפעולה החדש של פרטנר עם Aryaka: "הפתרון מבית Aryaka מצטרף למגוון הפתרונות הבין לאומיים של פרטנר, ומאפשר לפרטנר לבנות פתרון המותאם לצרכי הלקוח – Tailor Made, יחד עם מגוון פתרונות התקשורת והאינטגרציה, והכל בבית אחד". יעקב מסכם בצורה טובה את השילוב בין פרטנר ל-Aryaka, שבסופו של דבר מעניק ללקוחות ישראליים את היכולת ליצור לעצמם רשת, שמותאמת לצרכים שלהם בדיוק בסטנדרטים בין לאומיים.

שילוב שתי חברות התקשורת המובילות האלה, בקנה מידה בין לאומי, מספק ללקוחות פתרון טכנולוגי חדשני ושירות מקצה לקצה, בלי צורך לפנות למספר גורמים שונים. הלקוח הישראלי, שיוצר לעצמו את הרשת הבינלאומית דרך השירות של פרטנר, ייהנה לא רק מכל יתרונות השירות עצמו דרך השת"פ עם Aryaka, אלא גם מהתמיכה הטכנית והשירות המסור של פרטנר. אלו יינתנו כמובן בשפה העברית, 365 ימים בשנה, 24 שעות, 7 ימים בשבוע.

בכפר הגלובלי של ימינו, המאופיין באפשרויות עסקיות רבות ובתעבורת מידע מהירה מאי פעם, כל חברה בין לאומית צריכה:  זמינות גבוהה, שיהוי נמוך, רמת שירות גבוהה ומענה בזמן אמת. שיתוף הפעולה החדש והבין לאומי של פרטנר ושל Aryaka מקצר את זמן הקמת רשת הנתונים הגלובלית הנחוצה ללקוח ממספר חודשים למספר שבועות, ועונה על הצרכים הטכנולוגיים של הלקוח בצורה מדויקת מתמיד. כך, לקוחות פרטנר מקבלים מענה לצרכיהם העסקיים, לצד שירות איכותי ועלות טובה.

בפרטנר כבר מיישמים את שיתוף הפעולה החדש, שמשרת את שאיפתה של החברה לספק ללקוחותיה את הטוב ביותר, ולהתאים להם פתרונות טכנולוגיים מהירים ומדויקים.

מגוון פתרונות ללקוחות בעלי פריסה ופעילות גלובלית על גבי רשת בינלאומית>>