פרטנר עסקים מחברת את החברות והעובדים למציאות החדשה של שוק העבודה בישראל, ומשיקה סל מוצרים ושירותים ללקוחות עסקיים קטנים, בינוניים וגדולים, שיאפשרו המשכיות עסקית בכל מקום ממנו העובד מחובר למערכות הארגון, בצורה מאובטחת, מהירה ונוחה לשימוש. סל המוצרים החדש מיועד לעסקים בעלי צרכים שונים, כאשר מנהלי הלקוח בפרטנר יתאימו את המוצרים, השירותים והתמיכה לצרכים תפעוליים שונים של כל עסק, תוך הסתכלות על צרכי הארגון ועל צרכי העובד וסביבת העבודה הטובה ביותר שניתן לספק לו גם מרחוק.

פרטנר מציעה היום את הפתרונות החדשניים והמובילים בשוק, על גבי התשתיות המתקדמות ביותר בסלולר ובאינטרנט הקווי: תשתית סיבים אופטיים הפרוסה ברחבי הארץ וגיבוי על גבי הרשת הסלולרית (LTE), חוות שרתים מתקדמת, פתרונות IT, שירותי ענן ואבטחת מידע, שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות הטכנולוגיה והמחשוב המובילות בעולם, ציוד קצה שתומך ביכולות המתקדמות ובצרכי הארגון גם בחיבור מרחוק, ומעטפת שירות מקצועית 24/7.

בשבועות האחרונים שוק העבודה נאלץ להטמיע פתרונות לעבודה מרחוק עבור מאות אלפי עובדים, בעיקר בארגונים שהוגדרו חיוניים, כמו מוסדות פיננסיים, תחבורה, אנרגיה וחשמל, מזון ועוד. 42% מהישראלים שהמשיכו לעבוד בשבועות האחרונים תחת ההגבלות, עברו לעבוד מהבית, כך לפי ממצאי סקר מיוחד שבוצע ע"י מכון גיאוקרטוגרפיה עבור פרטנר. עבור רובם המוחלט של העובדים, מדובר היה בשינוי בסביבת העבודה בהשוואה לשגרה, לצורך התאמה למציאות החדשה ולהנחיות הרשויות.

עבור חברת פרטנר, המשמעות של השינוי הייתה כפולה, כאשר כחברת תקשורת המוגדרת 'מפעל חיוני' נדרשה לספק תמיכה 24/7 למיליוני לקוחות באמצעות חיבור של נציגים למערכות החברה מהבית, ובמקביל, 'פרטנר עסקים' דאגה לחבר עשרות אלפי עובדים בארגונים שונים, בהם ישראכרט, הפניקס וכללית לעבודה מהבית על מנת שימשיכו להעניק שירותים נדרשים ללקוחותיהם.

במציאות המורכבת של 'שגרת קורונה', סיפקנו בשבועות האחרונים פתרונות תקשורת שמאפשרים למאות אלפי עובדים לתמוך בהמשכיות העסקית של חברות וארגונים בכל הגדלים. מחנות שעם סגירת הדלתות עברה להפעלת העסק מהבית ולניהול מערך משלוחים של המוצרים עד לבתי הלקוחות, דרך חברות שמאות מהעובדים שלהן מחוברים למערכות הארגוניות ומספקים שירות מהבית, ועד להטמעת מערכות מאובטחות ומורכבות בטאבלטים שסופקו לרופאים לטובת טיפול מרחוק במטופלים בבידוד.

מהסקר שנערך עבור פרטנר, עולה כי מדובר בשינוי שישפיע על תרבות העבודה במשק גם לאחר החזרה לשגרה. 73% מהישראלים שעבדו מהבית בתקופת הקורונה, היו רוצים לשלב עבודה מהבית גם בשגרה – מרביתם (60% מתוכם) היו רוצים לחלק את השבוע בין עבודה מהבית לעבודה ממקם העבודה.

יעקב (קוקי) טרוזמן, סמנכ"ל חטיבה עסקית ומכירות בפרטנר הוסיף "השינוי בתרבות העבודה והרחבת היכולות והגבולות של העמדה המשרדית, הם לא אפיזודה חולפת אלא אירוע מכונן באבולוציה של תרבות העבודה בישראל ובעולם. אנחנו מאמינים שארגונים רבים יאמצו את היתרונות שבעבודה מרחוק גם ביום שאחרי, בחזרה לשגרה. בשוק העבודה החדש, המשק ייאלץ להתגבר בטווח המידי עם הזינוק במספר דורשי העבודה, אך בטווח הבינוני והארוך תגיע גם התחרות על כוח האדם האיכותי, כאשר מעסיקים יצטרכו לתת מענה לצורך של העובדים להתייצב לשבוע העבודה באופן חלקי גם מהבית.

לכן, קיבלנו בפרטנר החלטה אסטרטגית להוביל את תחום העבודה ההיברידית לעסקים עם מערך ייעודי שהוקם לטובת פעילות זו. שנת 2020 היא שנה של שינוי, וכמו במשברים רבים, גם כאן העסקים שישכילו לזהות את ההזדמנות שבמשבר ולייצר באמצעותה יתרונות תחרותיים בשוק בו הם פועלים, הם אלו שיתאוששו ראשונים ויפתחו פערים מול כל השאר."