אומרים שתמונה אחת שווה 1,000 מילים

Source: www.abivin.com

המתכון להצלחה – שיעורי בית

הנושא החשוב באמת הוא: "לאיזה ענן לעבור ומה חשוב לבדוק", אז לפני שנתחיל לחשוב על מעבר לענן, יש צורך לוודא את המוכנות של תשתיות הארגון שלנו.

מאחר וצריכת התעבורה לעסק שלנו תגדל בהתאם לכמות השרתים שנעלה לענן וייעודם, אנו צריכים להבין מהי המשמעות מבחינת רוחב הפס שיידרש ולוודא שיש תשתית תומכת.

בנוסף יש לקחת בחשבון שכתובות ה-IP של השרתים ישתנו ויש להיערך בהתאם.

חשוב להבין שמעבר לענן הוא פרויקט שצריך להיות מנוהל תוך כדי חשיבה על כל פרט ופרט, אחרי הכל אנו לא מעוניינים להשבית את העסק וישנן חברות אשר מספקות ליווי ומנהל פרויקט מטעמם לצורך מעבר חלק לענן.

עכשיו כשסימנו "V" על הנושאים הנ"ל נתחיל לבחון מה חשוב לנו לבדוק בתהליך בחינת הענן.

להצטרפות ומידע נוסף על פתרונות הענן של פרטנר עסקים>>>

1.אבטחה

במציאות בה אנו חיים בו אנו רואים עוד כתבה על עוד חברה שנפרצו לה מערכי ההגנה שלה וכרגע כל המידע שלה "שבוי" ועומד לפני דליפה לאינטרנט (אומרים שאין פרסום שלילי….. אז אומרים) – גם כאן חשוב לוודא שהמידע שלנו יהיה מוגן:

תקשורת מאובטחת ומוצפנת, סגירת הענן לתקשורת לא רצויה, שימוש ב-Firewall וכן WAF, עדכוני אבטחה סדירים, הגדרות אבטחה מחמירות ואימות דו שלבי וכמובן ביצועי גיבויים רציף.

2.ביצועים

מומלץ לבחור בשירותי ענן אשר מבוססים רק על דיסקים מסוג SSD אשר יסייעו להבטיח ביצועים מיטביים.

3.שרידות/זמינות

יש לוודא מהי ההתחייבות של הספק לזמינות שירותים.

ככל שה-SLA יהיה גבוה יותר כך יהיה לכם יותר "שקט תעשייתי", לדעת שהמערכות זמינות ועובדות באופן חלק.

4. מחיר

לא כל העננים נולדו אותו דבר. בכל ענן תשלמו מחיר שונה במודל שונה, חשוב מאוד לוודא שאתם יודעים מהו התשלום החודשי שהולך להיות ושלא יהיו לכם הפתעות. מומלץ לחפש ענן שניתן לקבל עבורו מחיר "FIX" כך שיהיה לכם קל לנהל את התקציב וצפי ההוצאות.

יש לקחת בחשבון, את העלויות שתחסכו בעזרת שירות הענן, מבחינת רכישת ותחזוקת שרתים פיזיים (כח האדם שדרוש לכך, שדרוגים, תיקונים, חשמל ומיזוג לחדר השרתים ועוד).

5.ממשק

שירותי ענן הם אמנם סוג שירותים נפוץ, בין השאר בזכות קלות השימוש בהם, אך יש הבדלים בין ספקים. מומלץ לבצע דמו בממשקי ספק הענן שלכם כדי לוודא פשטות ונוחות הממשק.

6.תמיכה

תמיכה זה כבר נושא אישי, יש כאלו האוהבים להתנהל ב-Ticket ולחדד את השפה האנגלית, ויש כאלו המעדיפים תמיכה אנושית שזמינה 24/7 בעברית.

Partner Cloud הפרטנר שלך לענן

בחברת פרטנר בחנו את השוק בכדי למצוא ענן אשר מעניק ללקוחות חווית משתמש ייחודית על גבי פלטפורמה חדשנית שמאפשרת Self Service מלא באוטומציה במלאה, ביצועים מצוינים, שרידות גבוהה, שירות לקוחות 24/7/365 בעברית, מחיר ידוע מראש ועמידה בתקני אבטחת מידע המחמירים ביותר.

ותאמינו או לא, יש חיה כזאת. אנו גאים להציג את Partner Cloud:

  • מבוסס על מעבדי אינטל מהסדרה המתקדמת ביותר, Xeon Gold/Platinum 2.7 Ghz אחסון Pure SSD מה שנותן לכם ליהנות מהפלטפורמה החזקה והגמישה ביותר שתאפשר לשמור על המשכיות העבודה של הארגון שלכם מסביב לשעון, זאת בנוסף לתעבורה ו- IOPS ללא הגבלה.
  • מומחים אשר זמינים 24/7 בכדי להבטיח מענה לכל צרכי ה IT שלכם, וכל זאת בליווי מקצועי של ארכיטקט ומנהל פרויקט לאורך התהליך הכולל מיגרציה מלאה ע"י פרטנר.

להצטרפות ומידע נוסף על פתרונות הענן של פרטנר עסקים>>>