קבוצת "עמית עמילות מכס" נמנית על החברות המובילות במתן שירותים לוגיסטיים לסחר חוץ. הקבוצה מציעה שלל שירותים ליצואן וליבואן לכל אורך שרשרת האספקה: תובלה בינלאומית באוויר, בים וביבשה, עמילות מכס, ביטוח ימי וממשק אינטראקטיבי באתר החברה באינטרנט. שלל השירותים המוצעים בעמית מלווים כולם במערכות עיבוד נתונים מהמתקדמות ביותר בענף השילוח הבינלאומי ועמילות המכס בעולם.

מערכת הנתונים של עמית מבוססת על קישוריות בזמן אמיתי (“ON LINE”) לכל חוליה בשרשרת השירותים של הסחר הבינלאומי מה שמצריך פתרון כולל ושלם תחת קורת גג אחת. עד לא מזמן, הקבוצה קיבלה את שירותיה מהרבה ונדורים וספקים והפתרון שהוצע להם הינו לוקלי, לא מגובה ולא שריד. דבר זה יצר פרויקטים מרובים לטובת תחזוקה שוטפת של הרשת דבר שגרם להוצאות לגדול במקביל. ניתן להגיד שלא היה מענה מקיף וראייה כוללת לפתרון אינטגרציה כולל ושלם ללקוח.

הקבוצה חיפשה פתרון שיענה על הצרכים העסקיים לפעילות היום ימית וכן במצב אסון (DR) למערכת המחשוב המרכזית תחת ספק תקשורת אחד. לאחר פגישה עם מומחה תשתיות מחשוב של חברת פרטנר, הלקוח בחר להעביר את כלל התשתיות של החברה לענן הציבורי של פרטנר עסקים. הפתרון כולל שרותי ענן מגובה ע"י אתר DR, ניטור ובקרה ,תמיכת אינטגרציה ,Help Desk וקווים וכן חיבור לעננת VRF.

רכיבי אבטחת המידע של הארגון כוללים שני firewall וירטואלים שיושבים בחוות השרתים על גבי ענן פרטנר אשר עובד בתצורת active active ha בשני אתרים מרוחקים. חוות אדגר ראש העין וחוות גיבוי ברחובות מה שמספק ללקוח הענן  RTO RPO 0. למעשה, ניתן ללקוח מענה מקצה לקצה הכולל העברת סביבת היצור של הלקוח לענן פרטנר עם גמישות מלאה בהתאם לצרכי במשאבים שעתידיים שלו ותמיכה 7\24 לכלל הרכיבים הקיימים במערכת המחשוב, שרידות הסביבה ויצירת אתר DR לאתר משני.

חיים הומבורגר, CIO: "רק לאחר שבחרנו להעביר את כל תשתיות החברה ושירותי ה-IT לספק אחד הרגשנו שאנחנו מקבלים מענה מקיף הנותן מענה לאתגרים הלוקלים והגלובליים של החברה. מדובר פה בחסכון בזמן ועלות בזכות כך שפרטנר עסקים מספקת לנו ראייה רחבה ומלאה על כל עולם התשתיות והאינטגרציה."

שרון ישראלי, מנהל מחלקת אינטגרציה: "לפרטנר עסקים קשת רחבה של פתרונות ומוצרים אשר מותאמים ונתפרים בהתאם לצרכי הלקוח. עמית עמילות ולקוחות רבים נוספים בוחרים בפרטנר עסקים לאור היכולת שלנו לספק פתרון כולל ללקוחות וללוות אותם בכלל עולמות האינטגרציה. יכולות אלה הופכות אותנו מספקי שרות של הלקוח לשותפים עסקיים.
אנו מקיימים עמית עמילות מכס ישיבות תכופות בהן מדברים ומתכננים באופן משותף את צרכי הIT הארגוניות לטווח ארוך לצד טיפול בגידול הטבעי."

למידע נוסף על שירותי גיבוי ענן של פרטנר עסקים>>>