פרטנר עסקים מרחיבה את סל המוצרים בחבילות התקשורת שהותאמו לשגרת הקורונה ולמציאות העסקית ולשינויים בהרגלי הצריכה שילוו אותנו גם ביום שאחרי.

לא נודע שלקראת ההקלות הצפויות השבוע אשר יאפשרו פתיחת מסעדות ואולמות אירועים תחת מגבלות שונות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ולקראת פתיחת מוסדות התרבות בחודש הבא, פרטנר תשיק מערכת חדשה לניהול קהלים.

מערכת ניהול הקהלים Partner Traffic Controller תאפשר לבית העסק ולמנהל המתחם או המשמרת, לדעת בכל רגע נתון ובזמן אמת כמה אנשים נמצאים במסעדה, באולם, במתחם קבלת הקהל של העסק, בחדר האוכל או בלובי של המלון, ללא צורך בספירה ידנית או בהוספה והפחתה של נכנסים ויוצאים. באמצעות מערכת מתקדמת, יתקבל נתון מדויק בזמן אמת אשר יוצג על גבי טאבלט.

הממשק הוא קל ופשוט לשימוש, כאשר המערכת כוללת פתרון תוכנה לניהול קהלים, ציוד קצה מתקדם, וחיבור לרשת פרטנר באמצעות נתב באופן עצמאי, אלחוטי ונפרד מהרשת הקווית בעסק.

בנוסף, ניתן להרחיב את יכולות המערכת ביישומים אנליטיים שונים.

יעקב (קוקי) טרוזמן, סמנכ"ל החטיבה העסקית ומכירות בפרטנר, אמר: "המעבר לשגרת קורונה על כל המגבלות והשינויים בהרגלים שלנו כעסקים וכצרכנים, מחייב התאמה של העסק למציאות החדשה.

המערכת החדשה שלנו מאפשרת לעסקים שכל כך חיכו לפתוח שערים, לנהל את הקהלים בצורה חכמה ויעילה, שתסייע להם לבקר ולפקח על מספר המבקרים במתחם ולהפיק תובנות והתייעלות תפעולית עם משמעות כספית לעסק. הצוות המקצועי של פרטנר עסקים ילווה את העסקים גם בשלב הבא של ויסייע 'לעשות מהלימון לימונדה', עם פתרונות מתקדמים לשיפור פוטנציאל ההמרה וההכנסות מהפעילות הקיימת."

מערכת ניהול הקהלים Partner Traffic Controller תימכר במסלולים שונים ובמחירים המשתנים בהתאם לצרכי העסק מבחינת היקפי ציוד הקצה, היישומים והאנליזה. ההתקנה היא ללא עלות, ופרטנר תספק גם את החיבור לרשת הסלולרית בתקופת ההתקשרות.