לאחרונה הושק בפרטנר עסקים פתרון Virtual Ruckus Wifi Controller -בקר וירטואלי חדש של Ruckus Networks. הבקר הוא פתרון שיתופי המבוסס על גבי פלטפורמה וירטואלית הממוקמת בענן פרטנר ומאפשר הקמה וניהול חכם ויעיל של רשתות אלחוטיות ויחידות קצה הפרוסות באתר הלקוח.

לאחר ההצלחה עם הבקר הקודם, הוקם הבקר החדש על מנת לתת מענה לדגמי AP חדשים, תכונות מתקדמות, ניהול מתגים ועוד.

אז אתם בטח שואלים מה הבקר החדש כולל? יכולות Mesh, Full roaming, דוחות משתמשים, ניהול מתגים מרוכז דפי נחיתה לרשתות אלחוטיות ציבוריות ופרטיות, ניהול מרוכז של יחידות AP (שם רשת אלחוטית, סיסמאות), מערכת שרידה על גבי שרתים וירטואליים באתרים פיזיים מרוחקים, ריכוז מידע אודות משתמשי הקצה המחוברים אל הרשת האלחוטית ועוד.

Partner Business – הכירו את פתרונות התקשורת המתקדמים בעולם>>

הבקר החדש נותן מענה לצרכי לקוחות עסקיים והמגזר הציבורי, רשתות ארגוניות המבוססות על רכיבים ניידים, פתרונות אלחוט מתקדמים עבור פרויקטים ומכרזים, רשתות אלחוטיות ציבוריות לטובת אורחים, חדרי אירוח או חדרי ישיבות, רשת ארגונית המאפשרת חיבור לגורמים פנימיים שלא נמצאים במשרד באופן קבוע..

נתנאל זרביב, מנהל המוצר בפרטנר מוסיף ואומר :"כחברה שחרטה על דגלה חדשנות טכנולוגית מחד ופשטות תפעולית מצד שני, אנו גאים להמשיך את ההצלחה עם Ruckus networks ולהשיק את הבקר השיתופי החדש שלנו בענן פרטנר". הבקר החדש יאפשר עבודה עם דגמי AP בתקן (AX) wifi 6, יחידות outdoor, ניהול מתגים מרוכז ותכונות מגוונות נוספות שיאפשרו ללקוחותינו להינות מרשת אלחוטית מנוהלת ומתקדמת.

Partner Business – הכירו את פתרונות התקשורת המתקדמים בעולם>>