בעולם של ימינו, הילדים צריכים סמארטפון

עד לפני כמה שנים, הטלפון הסלולרי היה בעל שימוש פרקטי בעיקר, והילדים שלנו לא ממש נדרשו למכשיר כזה עד שהגיעו לגיל ההתבגרות. אם אתם הורים צעירים, ודאי תוכלו להעיד על כך שאתם עצמכם לא קיבלתם טלפון סלולרי (ועל אחת כמה וכמה טלפון חכם) עד שהגעתם לגיל 8-9 או אפילו מאוחר יותר. זה בהחלט יכול להעלות בראש מחשבות כגון: למה שהילדים שלנו יסתובבו עם טלפון סלולרי? האמת היא שיש לכך תשובה מנומקת.

העולם שבו ילדינו גדלים שונה באופן מהותי מהעולם בו אנחנו גדלנו. כיום, רוב התקשורת היומיומית של כל אדם כמעט, ושל ילדים בפרט, מתרחשת במרחב הווירטואלי. מהרגע שנתנו להם עצמאות והם יכולים ללכת לחוג או לחברים באופן עצמאי, אנחנו בתור הורים רוצים לוודא את בטיחות ולדעת שהם הגיעו ליעדם בבטחה ואין כלי יותר פשוט מאשר לתת להם טלפון נייד.

הילדים שלנו מתחילים להיחשף למסכים כבר בגיל צעיר. יש להם כבר גישה דרך הטלפון הסלולרי או הטאבלט של ההורים. אם כך, ברור מדוע הגיל שבו הם יקבלו את הסמארטפון הראשון שלהם יהיה מוקדם בהרבה מהגיל בו אנחנו קיבלנו טלפון סלולרי.

כהורים, עלינו מוטלת המשימה לוודא שהם מקבלים טלפון שמתאים לצרכיהם עם חבילת סלולר לילדים שמתאימה לשימוש שלהם בו.

איך ילדים משתמשים בסמארטפון? מה הם צריכים?

בשביל להתאים תכנית סלולר לילדים בצורה הנכונה ביותר, צריך להבין בדיוק איך נראה השימוש של הילדים שלנו בטלפון. ראשית, חשוב להבין שכשאנחנו היינו ילדים, השימוש שלנו בטלפון הסלולרי היה בעיקר בשיחות ובהודעות – בגיל צעיר לתקשורת בשעת חירום עם ההורים, ובגיל מעט מבוגר יותר לשיחות והודעות עם חברים. דור ה-Z, שאליו משתייכים הילדים שלנו, כבר לא ממש משתמש בטלפון לשיחות ולהודעות SMS אלא בשעת צורך דוחקת ביותר. עיקר השימוש של הילדים בסמארטפון הוא באפליקציות שדורשות חיבור לאינטרנט כמו ווטסאפ, אינסטגרם, טיק טוק, וכו'. חיבור זה חשוב במיוחד לא רק לצורך גלישה בסיסית ברשתות חברתיות, אלא גם כי הסמארטפון הפך להיות המסך שבו משתמשים הילדים לצפייה במרבית תכני הפנאי שלהם.

חבילת סלולר לילדים צריכה אם כן להתאים לסוג כזה של שימוש – בלי להתעלם לחלוטין מהצורך החשוב בשיחות והודעות בשעת הצורך, אך עם דגש משמעותי על כל מה שנוגע לגלישה.

חבילות סלולר לילדים במחירים אטרקטיביים במיוחד>>

עכשיו אפשר לבחור תוכנית סלולר מתאימה

תכנית סלולר לילדים צריכה להיות זו שמעניקה גלישה בהיקף שקרוב ככל הניתן לבלתי מוגבל – זאת על מנת לעמוד בצרכים וברמת שימוש היומיומיים שלהם. חבילת גלישה בסיסית שיכולה להתאים לשימוש חודשי של ילד בטלפון יכולה להיות חבילה של גלישה בהיקף של 200 ג'יגה בייט לפחות ואף חבילת גלישה בנפח של 500 ג'יגה, עם כ-5,000 דקות שיחה ומספר זהה של הודעות. חשוב להגיד שילדים כנראה לא יגיעו לעולם להיקף כזה של דקות שיחה ובעיקר של הודעות SMS, אך כיום אלה החבילות הבסיסיות ביותר. היקפי גלישה גדולים יותר, שיכולים להיות נחוצים ככל שהילדים שלנו מתבגרים בעצמם, יכולים לעמוד על 500 ג'יגה בייט ואפילו על טרה בייט שלם בחודש.

כמובן שלא חייבים לרכוש חבילת סלולר לילדים העומדת רק בפני עצמה – בהחלט אפשר להכניס אותה כחלק מחבילת סלולר משפחתית, עליה ניתן לקבל הנחה, בכל כמות שבין 2 ל-6 משתמשים בכל חבילה.

מעבר לבחירת תכנית סלולר – חשוב מאוד להגן על הילדים

תכנית סלולר לילדים, בפני עצמה, אינה יכולה לתת מענה לכל הצרכים שלנו כשאנחנו קונים לילד שלנו את הטלפון שלו. אחד הדברים המלחיצים ביותר עבור כל הורה, בדגש על כל מה שקשור לשימוש באינטרנט ובטלפון החכם, הוא הביטחון של הילדים שלו. כשאתם מתכננים חבילת סלולר לילדים, חשוב לתכנן כבר משלב קניית המכשיר את השימוש הבטוח שלהם בו. כיום, קיימות אפליקציות שתפקידן הוא לדאוג בדיוק לזה, כמו אפליקציית KidzGuard של פרטנר. אפליקציה זו מאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו ליצור איזון בין השימוש החופשי של ילדינו במכשיר הסלולרי, לבין המעורבות שלנו והדאגה שלנו לביטחונם.

חבילות סלולר לילדים במחירים אטרקטיביים במיוחד>>

בין יכולותיה של האפליקציה ניתן למנות:

  • הודעת התראה כאשר הילד מגיע ליעד שאליו הוא נוסע (כך שלא צריך לחכות להודעות מהילדים, במיוחד כשהם נוטים לשכוח ליידע).
  • התראות על הודעות מסוכנות או חריגות שהילד מקבל, כמו שאלות האם ההורים בבית או בקשות לתמונות.
  • זיהוי סימנים של בריונות ושל אלימות כלפי הילד ברשתות חברתיות.
  • חסימת סוגים מסוימים של תכנים מהטלפון הסלולרי של הילד.

בכל מקרה, עם שימוש באפליקציות כמו KidzGuard, אפשר להיות בטוחים שהילד מקבל לא רק את תכנית הסלולר המתאימה לצרכים שלו – אלא גם את ההגנה הנחוצה לו בשימוש יומיומי בסמארטפון וברשת.

פרטנר – חבילות סלולר והגנת מכשיר שמותאמת לצרכי הילדים שלכם

אצלנו בפרטנר תוכלו למצוא מענה לכל צורך שקשור לחבילות ותוכניות הסלולר בהתאמה מדויקת לצרכי הילדים שלכם. אנחנו מציעים מגוון רחב של חבילות סלולר משפחתיות ואישיות, עם התאמה לשימוש מודרני של ילדים במכשירים סלולריים בדגש על גלישה בהיקף רחב. מעבר לכך, אפליקציית KidzGuard של פרטנר מעניקה לנו כהורים את רשת הביטחון הנחוצה כל כך עבור ילדינו, ומספקת לנו תחושה של בטיחות ושליטה בלי להגביל יתר על המידה את השימוש של הילדים במכשיר.

חבילות סלולר לילדים במחירים אטרקטיביים במיוחד>>