חבילות פריפייד לחו"ל Bigtalk passport  – המענה האידיאלי לחופשה הבאה שלך

מבלי שכלל שמנו לב – הקיץ כבר כאן. יחד עם הטמפרטורות שממשיכות לטפס מעלה, מתחילות להירקם תוכניות מפתות לחופשה. בין אם מדובר בחופשה עם כל המשפחה והילדים, או קפיצת סולו קטנה כפינוק לעצמנו, כחלק מכל הסידורים שיהיה עלינו לדאוג להם לקראת הנסיעה, חשוב שנדאג לחבילת תקשורת המתאימה לחו"ל. חברות תקשורת רבות פונות אלינו היום בהצעות לחבילות חו"ל לקראת תקופת החופשות ולא תמיד קל לקבל החלטה מושכלת. היום, נציג בפניך את כל היתרונות שהופכים חבילות חול פריפייד של Partner bigatlk לדרך המשתלמת, הגמישה והנוחה ביותר לשמור על קשר עם הקרובים לך בזמן שהייתך בחו"ל ולהישאר עם מספר הסים פריפייד שלך .

תשלום נוח ללא כל התחייבות

Partner bigatlk מעמידה לרשותך היצע נרחב ביותר של חבילות שיאפשר לך להגיע לעסקה המשתלמת ביותר ולא לשלם אפילו שקל אחד מיותר על שירותים שאינם משמשים אותך. כך, ללא כל התחייבות, ללא צורך בכרטיס אשראי או אפילו הוראות קבע בנקאיות, פשוט מטעינים את הסים פריפייד בחבילת bigtalk passport  וממצים את השימוש ושומרים על המספר גם בחו"ל .

משלמים רק על מה שמשתמשים

מהיום, אין עוד צורך לחשוש שהילדים יחרגו מחבילת חו"ל במהלך החופשה. חבילות חו"ל פריפייד מבוססות על שימוש בפועל בלבד. במקום לשלם מדי חודש עלויות יקרות על שירות שאיננו משתמשים בו רוב הזמן, או לשלם סכומי עתק על חריגה מהחבילה, עומד לרשותך פתרון מבוסס שימוש שיאפשר לך לשלוט בהוצאות התקשורת ביעילות. פשוט מטעינים את החבילה בהתאמה מדויקת לצרכים הייחודיים שלך, ומשתמשים מכל המדינות הזמינות בחבילה שלך ונהנים מכל השירותים בתשלום מוגדר מראש עד שמסיימים את החבילה. תמיד ניתן לחדש בקלות את השירות ולהמשיך ליהנות מתשלום נוח ומבוסס שימוש.

כרטיסי טעינה פריפייד (טוקמן) של Bigtalk במחירים אטרקטיביים במיוחד>>>

שליטה גבוהה מאי פעם בצריכת שירותי הסלולר שלך

פרטנר עושה כל שביכולתה כדי לסייע לך לשלוט בהוצאות שלך ולעשות שימוש מושכל בחבילות הפריפייד שלך. לכן, כל המידע אודות החבילה שעומדת לרשותך, תנאיה ודפוסי השימוש שלך בה זמינים לך בכל עת דרך הנייד.  באמצעותו, ניתן לצפות ביתרת החבילה, לטעון חבילות חדשות וללמוד על אופני השימוש שלך, כדי להתאים את החבילה הראויה ביותר לצרכים הייחודיים שלך.

מייעלים את עלויות התקשורת עוד היום – גם בחו"ל!

עם חבילות Bigtalk Passport קל מתמיד לשמור על קשר עם שותפים עסקיים, קרובי משפחה וכל הדמויות המשמעותיות בחיינו, במחיר משתלם ובהתאמה גבוהה מתמיד למאפיינים הייחודיים שלך.

לבחירתך 2 סוגי חבילות לפי התקציב והשימוש המתאים לך:

חבילת פספורט ביג טוק GB2

חבילת גלישה בחו"ל הכוללת נפח של 2GB  . בעלות של 145 ₪ , ל-30 יום ברגע ההצטרפות.

חבילת פספורט ביג טוק GB5

חבילת גלישה בחו"ל הכוללת נפח של 5GB . בעלות של 199 ₪ , ל-30 יום ברגע ההצטרפות.

פתרון אחד ליעדים מובילים בחו"ל

נגמרו הימים בהם נאלצנו לרכוש סים מקומי כדי ליהנות מפתרון משתלם. דרך ספק אחד, במחיר קבוע ומשולם מראש, ניתן לשמור על קשר ולהישאר מחוברים ביעדים מובילים ברחבי העולם. הפתרון הגמיש, החכם והמותאם אישית הזה מספק מענה רחב היקף לטווח רחב של צרכים, ללא בירוקרטיה מסורבלת, החלפת סים ותלות בתוכניות חודשיות מגבילות.

אנו בפרטנר הקדשנו מחשבה ומאמצים כדי לספק לך שירות נוח ומשתלם מתמיד לצרכי התקשורת שלך בחו"ל. עכשיו, הצעד הבא תלוי בך. הגעת למסקנה שמגיע לך להתקדם אל שירות סלולר שמשרת אותך באמת? כל שנותר לך לעשות הוא רק ללמוד על מגוון חבילות הפריפייד בחו"ל הזמינים לך, למצוא את החבילה שתשרת אותך לתקשורת בחו"ל על הצד הטוב ביותר ולהתחיל ליהנות מכל היתרונות שחבילות הפריפייד מביאות עמן אל העתיד של פתרונות הסלולר.

רוצה ללמוד עוד על השירות שפותח בפניך הזדמנויות חדשות לקראת הנסיעה לחו"ל? אנו מזמינים אותך לפנות עוד היום אל המוקד שלנו ואחד מנציגינו, יסייע לך לקבל בחירה מושכלת ולרכוש את החבילה שתשרת את הצרכים שלך על הצד הטוב ביותר.

 

כרטיסי טעינה פריפייד (טוקמן) של Bigtalk במחירים אטרקטיביים במיוחד>>>

– Partner bigtalk קשת פתרונות רחבה לתיירים המגיעים לחופשה בישראל

קרובים מחו"ל מגיעים לביקור? חברים יקרים שהכרת בחופשה האחרונה מגיעים לקיץ? זוהי הזדמנות נהדרת להציע להם פתרון תקשורת גמיש ונוח המותאם במדויק לצרכים שלהם. רוכשים סים מקומי עם חבילות פריפייד Partner Bigtalk , בהם ניתן לבצע שימושים לחו"ל ליעדים מגוונים בתעריפים נוחים ולבצע גלישה, שיחות והודעות בישראל. בשלל חבילות המותאמות לצרכים ולתקציב שלך. החבילות מתחלקות על פי נפחי גלישה, כמות הודעות, דקות שיחה יתרה כספית לשימוש לחו"ל. עם חבילות הפריפייד, ניתן להמשיך להישאר מחוברים גם בישראל.

חיוב על פי צריכה בלבד

Partner Bigtalk מציעה פתרונות תקשורת בארץ ולחו"ל ומעניקה לך פתרון שתואם את הצרכים שלך. זוהי הסיבה שבנינו עבורך מערך חבילות מגוון בתשלום מראש שיאפשר לך לשלם על בסיס צריכה בפועל ללא הפתעות בלתי נעימות בסוף החודש.

  • הפתרון האידיאלי עבור ילדים, או אנשים מבוגרים העושים שימוש מצומצם בסלולר.
  • שומרים על קשר עם הקרובים בחו"ל מהארץ, במחיר משתלם מתמיד ובהתאם לשימוש בפועל בלבד ללא התחייבות.
  • מענה אידיאלי לתיירים בישראל המעוניינים להישאר מחוברים, לשלם מראש, ללא התחייבות, ללא הוראות קבע או תשלום בכרטיס אשראי..

מסלולים רבים ומגוונים בהתאם לצרכיך

כדי להבטיח שיהיה באפשרותך לעשות שימוש מושכל ונוח בשירותי הסלולר שלך, מעמידה לרשותך פרטנר  ביג טוק טווח רחב של חבילות פריפייד שיאפשרו לך התאמה אישית גבוהה. אם נדרש לך פתרון לשיחה לחו"ל למגוון רחב של יעדים, לתקשורת קבועה בישראל על בסיס יום-יומי, חבילות Partner Bigtalk מציעות מענה לכל הצרכים הייחודיים שלך והחלק היפה ביותר הוא שכבר שילמת מראש על כל שימוש שנעשה בחבילה.

חוויית שימוש נוחה מתמיד

עם ביג טוק כל המידע זמין לך בכל עת ובקלות. דרך הנייד מתאפשר לך לטעון את הסים שלך בכל עת בחבילה חדשה, לבדוק מה התוקף שלה, בכמה נוצלה החבילה עד כה בכל רגע ולמצות את המיטב מהאפשרויות שלך בתהליך נוח ופשוט בכל זמן ומכל מקום. ללא התחייבויות, ללא דמי מנוי וללא הפתעות מיותרות.

היכן ניתן לרכוש ולהצטרף לתוכנית Partner Bigtalk

התוכנית היא בעלת זמינות גבוהה ובעלת תפוצה רחבה בכלל אזורי הארץ.  ניתן להצטרף, לרכוש ולהטעין בכל מרכזי פרטנר ברחבי הארץ, בסניפי הדואר ובמגוון רחב של נקודות מכירה, חנויות תקשורת פרטיות, וקיוסקים באזור המגורים שלך.

כדי ליהנות משירותי סלולר בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ללא כל התחייבות, תשלום דמי לקוח, חוזים כובלים או מחירים גבוהים, אנו מזמינים אותך להכיר מקרוב את פתרון הפריפייד שלנו. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהכיר מקרוב את מגוון החבילות החדשות הזמינות לך במודל Prepaid משתלם, גמיש ונוח.

כרטיסי טעינה פריפייד (טוקמן) של Bigtalk במחירים אטרקטיביים במיוחד>>>