חתולים זה ברכה, כלבים זה שמחה וכל בעל חיית מחמד יודע שלצד האושר שהם ממלאים את חיינו, יש גם הרבה עבודה. צריך לשחק, לנקות את ארגז החול, להוציא לטיול, שוב לשחק, לדאוג לתזונה, לתת חטיפים ושוב לשחק. למזלנו הרב, אנשים מוכשרים מתחומים שונים חקרו ומצאו פתרונות לצרכים שונים (ראיתם מה עשינו שם?) בדמותם של גאדג׳טים לכלבים, חתולים ובעליהם – חלקם למטרות שעשוע, אחרים יאמנו את המוח שלהם ואחד אפילו ינקה אחרי החתול.

לעולם לא תספרו צעדים לבד

מה: FitBark
למי: כלבים
למה זה טוב: לבריאות
מה הוא עושה: ה-FitBark הוא מכשיר קטן וחכם המוצמד לקולר ועוקב אחר פעילותו הפיזית של הכלב. המכשיר אוסף נתונים בזמן אמת על פעילות פיזית, שעות שינה ותזונה ומעדכן אתכם בזמן אמת. באמצעות האפליקציה של המוצר תוכלו להגדיר ׳תוכנית אימונים׳ לכלבכם (ולכם) ואף לחבור למשתמשים אחרים לטובת פעילות משותפת.
כמה עולה: 99.95 דולר

FitBark Dog Activity Monitor | Healthy Together from FitBark on Vimeo.

הכלב שלכם פנה ימינה

מה: Partner Guard
למי: כלבים וחתולים
למה זה טוב: כדי שהם אף פעם לא ילכו לאיבוד
מה הוא עושה: כחלק משירות Partner Guard, שכולל פיקוח וחסימה של אתרים ואפשרות לאתר את בני המשפחה בכל זמן נתון באמצעות GPS, מוזמנים הלקוחות להצטייד גם בקולר חכם לכלב או לחתול. באמצעות האפליקציה תוכלו לאתר את בעל החיים ואף להגדיר ׳אזור בטוח׳ שכל יציאה ממנו תשלח לכם התראה.
כמה עולה:
עבור ציוד הקצה 14.90 ₪ X 36 חודשים
(בתוספת עלות חודשית בגין השירות)

מדיניות הקיצוב

מה: Petnet Smart Feeder
למי: כלבים וחתולים
למה זה טוב: לשמירה על תזונה מאוזנת
מה הוא עושה: קרה לכם שנתקעתם בעבודה וחששתם לבטנה המקרקרת של חיית המחמד שלכם? הכירו את ה-Smart Feeder, שיאכיל אותה במקומכם. אחרי שתגדירו את הגיל, המשקל ורמת הפעילות של החיה באפליקציה, היא תנחה אתכם בנוגע למינון הנכון והבריא. באפשרותכם לקבוע את כמות המזון שתוגש מדי יום, ואם נתקעתם בעבודה תוכלו להיות שקטים ולהוציא מנה בלחיצת כפתור.
כמה עולה: 149 דולר

קוביית מחמד

מה: Pet Cube
למי: כלבים וחתולים
למה זה טוב: למשחקים
מה הוא עושה: זה שאין אף אחד בבית, לא אומר שחיית המחמד שלכם לא מוכנה לקצת משחקים. בעזרת ה-Pet Cube תוכלו לתקשר עם חיות הבית ואף לשלוח להן קרני לייזר שיעסיקו אותן זמן מה (רק קחו בחשבון שהמשחק עם הלייזר עלול לתסכל את הדייר הפרוותי שלכם, שלא יצליח לתפוס שום דבר ממשי). קוביית המחמד החכמה והחיננית תאפשר לכם לצפות במעשיה, לזרוק לה איזו מילה טובה אם היא מתנהגת היטב וגם לנזוף אם שוב תפסתם אותה חופרת בספה או בפח הזבל.
כמה עולה: החל מ-179 דולר

כל השירותים לחתול

מה: Litter Robot
למי: חתולים
למה זה טוב: למי ששונא לנקות אחרי החתול
מה הוא עושה: אחת ההתעסקויות הכי פחות חינניות בכל הנוגע לחתולים היא ניקוי ארגז החול מהצרכים ובדיוק בשביל זה הומצא ה-Litter Robot. לאחר שהחתול שלכם ייכנס למכשיר הגאוני הזה ויעשה את צרכיו, המכשיר ידחוף את הלכלוך לתוך מגירה נסתרת, אותה תצטרכו לרוקן אחת לכמה זמן.
כמה עולה: 449 דולר

המצלמה שמפנקת

מה: Petzi Treat Cam
למי: כלבים וחתולים
למה זה טוב: לפנק לפנק לפנק
מה הוא עושה: המצלמה החכמה תאפשר לכם לצפות במעשיה של החיה בהיעדרכם, לשוחח איתה ואף להשליך לעברה חטיפים באמצעות המַנפֵּק (דיספנסר). מצלמת ה-Petzi מגיעה עם עדשה רחבה, מיקרופון ורמקול וניתנת לתפעול בקלות באמצעות אפליקציה ייעודית.
כמה עולה: 169 דולר

לשחק עם האוכל

מה: CleverPet Hub
למי: כלבים וחתולים
למה זה טוב: למוח
מה הוא עושה: ה-CleverPet Hub הוא קונסולת משחקים לחתולים ולכלבים שתוכננה על ידי קבוצת מדעני מוח חובבי בעלי חיים. הקונסולה עושה שימוש ברצף אורות שמאתגרים את החיה ללחוץ על האור הנכון, ובכל פעם שהיא עושה זאת בהצלחה היא מקבלת חלק ממנת המזון היומית שלה. רמת המשחק עולה ככל שהחיה מפנימה את העיקרון, ואתם יכולים לעקוב אחר ההתקדמות שלה ולשנות את המשחק או לוח הזמנים בעזרת האפליקציה.
כמה עולה: 349 דולר

 

רוץ, פורסט, רוץ

מה: GoDogGo G4 Fetch
למי: כלבים וחובבי טניס
למה זה טוב: כי למי יש כוח לזרוק כדורים כל היום?
מה הוא עושה: זורק כדורים במקומכם, ושהכלב ירוץ אחריהם. משגר הכדורים האוטומטי יזרוק כדורים בפרקי זמן לבחירתכם. הוא ניתן לשליטה בשלט רחוק ובתוכו תוכלו להניח כדורים במגוון גדלים.
כמה עולה: 149.99 דולר