בדרך למעבר דירה מוצלח, עוצרים כדי לארוז כהלכה

העונה החמה של מעבר דירה כבר כאן, והרוחות המנשבות בה נושאות איתן הרבה שמחה והתרגשות, וגם מלאכה בלתי מבוטלת. בלי להשבית חלילה את שמחת המעבר, חשוב לדעת שהמשימות העומדות בפניכם הן רבות, החל מאריזה, הזמנת מובילים, הזמנת מתקינים, שינוי כתובת אצל גורמים שונים,  רכישות חובה לדירה החדשה ועוד. אריזת דירה היא אחת המשימות המרכזיות שתעמודנה בפניכם, והשקעה באריזה חכמה ומושכלת תבטיח לכם מעבר חלק ונעים יותר. איך עושים את זה? לשם כך התכנסנו ו"ארזנו" עבורכם סדרת טיפים לביצוע אריזה למעבר דירה בצורה הטובה ביותר. שנתחיל?

נפרדנו כך – אתם וכל חפץ ישן ומיותר

כלל ראשון בנושא מעבר דירה אריזה וסידור אומר: היפרדו מכל מה שאין לכם צורך בו. אריזה למעבר דירה מספקת הזדמנות מושלמת להיפרד מחפצים רבים שאגרתם ברבות השנים, ושאין לכם שימוש בהם. רק כשתתחילו לחשוף את "האוצרות הגנוזים", תוכלו לגלות כמה דברים מיותרים נמצאים ברשותכם החל בשמלות שכיכבו בירחוני האופנה של העשור הקודם, המשך במקדחה הישנה שכבר מזמן לא פועלת, וכלה בסיכומים עבי כרס למבחנים לתואר הראשון. עם כל הכבוד לנוסטלגיה – זה הזמן למיין, להעביר לאחרים, לתרום, להיפטר מכל המיותר, ולפנות מקום לחדש והחיוני.

בדרך למעבר דירה מוצלח, עוצרים כדי לארוז כהלכה

בדרך למעבר דירה מוצלח, עוצרים כדי לארוז כהלכה   קרדיט: Shutterstock

עוברים דירה? פרטנר דואגת לכם למעבר האינטרנט, הטלפון והטלוויזיה בקלות ובנוחות>>>

הצטיידו מראש בציוד אריזה איכותי למעבר דירה

אריזת דירה היא משימה מכוננת. תחשבו על זה, פתאום אתם צריכים להכניס חיים שלמים ל-30/40/50 ארגזים – להקפיד לא לאבד כלום, לא לשבור, לא להרוס. כדי לעמוד במשימה בכבוד, חשוב להצטייד מראש בציוד אריזה שיבטיח אריזה איכותית בלי לחטוא בחאפריות, וזה אומר:

  • ארגזים/קרטונים איכותיים חדשים או משומשים – השתמשו בארגזים שחברת ההובלה תספק לכם מבעוד מועד או בארגזים איכותיים ונקיים אחרים. אל תתפשרו על ארגזים שתאספו מהחצר של הירקן או ממגרש גרוטאות. אלו עלולים להתפרק בדרך, להיקרע ולגרום לנזק בלתי הפיך לחפצים האהובים והחשובים שלכם.
  • שקיות – בחרו או רכשו שקיות עמידות לאריזת הבגדים.
  • ניירות אריזה, פצפצים או סדינים/מגבות – אלו ישמשו לריפוד תחתית ארגז הקרטון ויסייעו לכם באריזת חפצים שבירים.
  • מסקנטייפ איכותי – רכשו מסקנטייפ מניילון ולא מנייר שעלול להיקרע. הוא ישמש אתכם לסגירת הקרטונים היטב מכל כיוון.
  • טושים עבים ומדבקות לסימון – אלו ישמשו אתכם לסימון של הקרטונים, ויקלו עליכם את מלאכת הפריקה.

האורזים בשיטתיות – ברינה יפרוקו

שיטתיות היא שם המשחק במהלך אריזת דירה. מעבר דירה אריזה וסידור חייבים להיעשות בצורה מאורגנת ובשיקול דעת. אריזה שיטתית הופכת את מלאכת הפריקה לידידותית ביותר, ומאפשרת נחיתה רכה בבית החדש. בהתאם לכללי האריזה השיטתית – מומלץ:

  • לארוז כל חדר בפני עצמו מהתחלה עד הסוף – התמקדו באריזת כל חדר ואל תקפצו מחדר לחדר עד שלא תסיימו כל אחד במלואו . ארזתם את כל חדר השינה? בבית החדש תפרקו את הקרטונים היישר בחדר השינה החדש. אם תקצו צבעי מדבקות שונים לכל חדר – תקלו על עצמכם משמעותית בעת הפיזור בדירה החדשה. את המטבח מומלץ להשאיר כחדר האחרון לאריזה שכן אריזת תכולתו מורכבת יותר.
  • לארוז בשיטתיות לפי סוגי החפצים ושיוכם – יש לארוז בקרטונים נפרדים: בגדים של כל אחד מבני המשפחה (בציון שמות), מצעים ומגבות, אקססוריז ותכשיטים ועוד – הכול תוך ציון תכולת הארגז על גבי המדבקה.
  • לארוז לחוד פריטים שצריכים להיות זמינים יותר – פרקטיות חשובה מאוד באריזה. לפיכך, חשבו מראש על אותם פריטים שצריכים להיות הכי זמינים עבורכם עם הנחיתה בדירה החדשה, בין אם אלו כלי עבודה או תכשירי איפור. ארזו אותם לחוד, סמנו במדבקה, וכך תוכלו לזהותם ולפרוק אותם ראשונים כשתגיעו לדירה החדשה.
האורזים בשיטתיות – ברינה יפרוקו

האורזים בשיטתיות – ברינה יפרוקו   קרדיט: Shutterstock

עוברים דירה? פרטנר דואגת לכם למעבר האינטרנט, הטלפון והטלוויזיה בקלות ובנוחות>>>

ככה ייעשה לכל חפץ שהאורזים חפצים ביקרו

איך אורזים את כל סוגי הפריטים? גם על זה צריך לשים דגש:

  • בגדים – אפשר לארוז בשקיות או בארגזים בציון שמות של בני המשפחה להם שייכת כל חבילת בגדים. אריזת הבגדים בארגזי קרטון יכולה להיעשות כשהם מקופלים (ואפילו מכובסים ומגוהצים), כך שניתן יהיה לפרוק ולהעביר אותם כמו שהם היישר לארון הבגדים החדש.
  • ספרים – ספר הוא פריט כבד וכשמדובר בהרבה ספרים – זה ממש כבד. בהתאם לכך, רצוי לארוז את הספרים בקרטונים קטנים יחסית ולא לעבוד בשיטת "העמס ככל יכולתך". גם כאן, רצוי לבצע הפרדה, לדוגמה בין ספרי הילדים לספרים של שאר בני הבית, בין ספרי לימוד לספרי קריאה וכו'.
  • בקבוקי נוזלים וחומרי ניקוי – כאן ההמלצה היא דווקא לדחוס כמה שיותר, כדי למנוע תזוזה של הבקבוקים בתוך הקרטון. כדאי לסמן את הארגז ולהתריע בפני המובילים שמדובר בתכולה נוזלית, כדי שיתייחסו בהתאם.
  • חפצים שבירים – כאשר אורזים חפצים שבירים כמו צלחות, כוסות, אגרטלים וכיו"ב, כדאי לעטוף בנפרד כל פריט בנייר עטיפה, וכן לרפד את תחתית הארגז בפצפצים או מגבות.
  • חפצים יקרי ערך – תכשיטים יקרים, חפצי נוי שבירים ויקרי ערך וכו', מומלץ שתארזו בנפרד ותעבירו בעצמכם ולא באמצעות חברת ההובלה. כך תוכלו להיות שקטים ורגועים שלא יקרה דבר לחפצים היקרים לליבכם.
איך אורזים את כל סוגי הפריטים? גם על זה צריך לשים דגש

איך אורזים את כל סוגי הפריטים? גם על זה צריך לשים דגש   קרדיט: Shutterstock

השקיעו בפינישים

גם אם כבר הגעתם מותשים לסוף האריזה, אל תנוחו על זרי הדפנה לפני שתוודאו שכל הארגזים סגורים בצורה המיטבית, מסומנים במדבקות ומוכנים להובלה. אחרי כל ההשקעה באריזה, בטח לא תרצו לגלות שארגזים התפרקו וחפצים נהרסו או אבדו רק כי לא וידאתם שהכול סגור, תרתי משמע.

ויש לנו גם טיפ חברתי ומגבש

תוכלו להעצים את ההתרגשות וההתחדשות לקראת המעבר על ידי גיוס ילדיכם לסיוע באריזה. זה גם אקט חינוכי, גם צעד שיעצים אותם, גם מהלך שיכול לסייע לכם, ובעיקר זו פעילות שמאחדת ומגבשת את כל המשפחה, ויוצרת אחוות יחידה כיפית.

רגע, הובלה כבר הזמנתם?

אל תשכחו להזמין הובלה בזמן, בעיקר אם מעבר הדירה מתבצע בחודשי הקיץ, שנחשבים ללחוצים ועמוסים בחברות ההובלה. לגבי זמן ההובלה, רצוי לתאם הובלה ראשונה על הבוקר, כדי למנוע מצב של עיכובים וסחבת, וכדי להתחיל במלאכת הפריקה בבית החדש כבר באותו יום.

רגע, הובלה כבר הזמנתם?

רגע, הובלה כבר הזמנתם?   קרדיט: Shutterstock

בסוף זה יקרה… תמצאו את עצמכם בדירה החדשה, על הכורסה, מול הטלוויזיה, וכשמדובר ב-Partner tv – מחכה לכם פינוק אמיתי. שנפרט?

  • תקליטו כמה שתרצו פרטנר TV מבוססת על אחסון בענן, וזה אומר שלוח השידורים שלכם מוקלט כל הזמן, כך שלא תצטרכו לזכור זמני שידור ואין מה לדאוג שייגמר המקום. עם שירות ההקלטות של פרטנר TV  תוכלו להקליט כמות בלתי מוגבלת של תכנים (נפח הקלטה של 500 שעות!) בכל אחד מהמכשירים המחוברים לשירות.
  • הכול בהישג ידכם עם Catch up – כולם בעבודה מדברים על הדוקו החדש של ערוץ כאן? פספסתם כתבה מעניינת במהדורת החדשות? בזכות Catch up תוכלו לחזור אחורה בלוח השידורים לאיזה תוכן שתרצו (ישלכם שבועיים שלמים מהשידור המקורי). אפשר גם להמשיך לצפות מאוחר יותר ב- Catch upשהתחלתם.
  • תעשו בינג' – נגמר לכם הפרק? תעברו אוטומטית לפרק הבא. אם הפופ קורן לידכם, אין שום סיבה לקום.
  • תעופו על נטפליקס ועוד – תוכלו לחוות עולמות תוכן חדשים ודינמיים כמו נטפליקס, וליהנות מהפקות מקור איכותיות ובלעדיות שכולם מדברים עליהם.
  • תיהנו מכל האפליקציות הפופולריות – יוטיוב, טד, ספוטיפיי, אפליקציות קניות ברשת, ספורט ואינספור משחקים, הכל נמצא כאן.

עוברים דירה? פרטנר דואגת לכם למעבר האינטרנט, הטלפון והטלוויזיה בקלות ובנוחות>>>

זהו, שמחנו להיות הפרטנר שלכם באריזה ובמעבר, ונמשיך להיות כאן בשבילכם

זה נכון שפרטנר היא לפני הכול חברת תקשורת, אבל בדי אן איי שלנו אנחנו בית לכל לקוחותינו. בהתאם לכך, השקנו עבורכם את  שירות המעבר לדירה – שירות ייחודי שיסייע להפיכת המעבר שלכם לכיפי וקליל. אז אחרי שסייענו באריזה, נשמח לסייע גם בייעוץ על חבילות מעבר דירה משתלמות, שכוללות  אינטרנט על בסיס סיבים / ADSL ו-TV, גם במעבר חלק בין ספקי תקשורת (לבוחרים להצטרף אלינו לרגל המעבר), וגם בזמן התקנה מהיר ובהמלצות על שירותים נוספים.

פתאום שווה לעבור דירה, הא?