מעבר דירה בצורה חלקה – מי לא רוצה את זה?  

ברוכים הבאים לעונת המעבר – לדירה החדשה כמובן. אנשים רבים בוחרים לעבור דירה בעונת הקיץ ובעיקר בין החודשים יולי לספטמבר. זוהי התקופה "החמה" תרתי משמע להחלפת דירה, בייחוד כשמדובר במשפחה עם ילדים, שאמורים להתחיל שנת לימודים חדשה בגן או בבית הספר.

כמה חודשים לפני המעבר, בשלב התכנון, מתחילים לצוץ כל הצרכים הקשורים במעבר. אם אתם בסיפור הזה, יש לכם מושג על מה אנחנו מדברים. אתם רוצים להיות מאורגנים בכל הקשור לרילוקיישן ולא לשכוח שום פרט. חשוב לכם שהציוד כולו יעבור בשלמותו בצורה מסודרת, והכי חשוב זה שהדירה החדשה תקבל אתכם כשהיא מוכנה ומזומנה – נקייה ומצוחצחת, עם קירות צבועים ורעננים, וכמובן עם תשתית תקשורת שפועלת פיקס. טבעי לחשוש שבכל הקשור לנושא של טלוויזיה, טלפון או אינטרנט מעבר דירה עלול לגרום לשיבושים או עיכובים. כל מי שעובר דירה מעוניין בשימור או אפילו שיפור התקשורת, ובהתקנה מהירה ואיכותית. כמו כן, החלפת המגורים כרוכה בהוצאות רבות, ולא יזיק אם בתקופה הזו הספק יפרגן בחבילה משתלמת ובפינוקים קטנים. בסופו של דבר, השאיפה היא להוזיל עלויות של כל בעלי המקצוע ואפשר להבין זאת.

אז בואו נעבור ישר לטיפים – כי זה המפתח למעבר דירה מוצלח

עוד רגע תקבלו את השי הראשון שלכם מפרטנר לרגל מעבר דירה – חבילת טיפים שתשנה לכם את כל התמונה או לפחות תעשה אותה הרבה יותר בהירה ומאורגנת. לפניכם מספר רעיונות וטיפים שישפרו משמעותית את חוויית מעבר הדירה, ויסייעו לכם לצלוח את המשימה בראש שקט מכל הבחינות.

עונת המעבר בעיצומה: טיפים לקראת מעבר דירה קל ובטוח

טיפים לקראת מעבר דירה קל ובטוח   קרדיט: Shutterstock

הכינו לו"ז היערכות למעבר

סוף מעבר במחשבה תחילה, כך שהבסיס למעבר מוצלח הוא תכנון מוקפד מראש. בין אם מדובר באריזה, הזמנת חברת הובלות, שיפוץ, שינוי כתובת או העברת קו טלפון מעבר דירה חייב להיעשות באמצעות לו"ז היערכות מפורט. הלו"ז הזה יורכב מרשימה ארוכה של כל המשימות שעליכם לבצע, כאשר לצד כל משימה תציינו גם תאריך יעד לביצוע. כל משימה שתבוצע בזמן, תסומן בווי ותוכלו לעבור לבאה בתור. כך תבטיחו לעצמכם שכלום לא יתפספס, ושהכול יבוצע בעיתו ויעבוד כמו שצריך. זה המפתח למעבר מושכל ונוח עם מינימום שיבושים ועיכובים.

עוברים דירה? פרטנר דואגת לכם למעבר האינטרנט, הטלפון והטלוויזיה בקלות ובנוחות>>>

בחרו את אנשי המקצוע ותאמו עימם מראש

עוד מעט תצטרכו לפגוש את כולם – את המובילים, המדבירים, חברת הניקיון, החשמלאי, ההנדימן, מתקיני האינטרנט והטלוויזיה ואחרים. אז מה בקשר אליהם? איך תבטיחו "דייט" מוצלח מכל הבחינות?

  • צרו קשר עם כל אנשי המקצוע מבעוד מועד – אל תשאירו שום דבר לרגע האחרון. מומלץ לתאם עם כולם מראש כמה חודשים או לפחות כמה שבועות לפני המעבר לדירה. כך תוכלו להבטיח שביום המעבר יצפו לכם רק הפתעות טובות.
  • בצעו השוואות מחירים – זה הזמן להשוות בין בעלי המקצוע והספקים השונים, ולבחון מי יעניק לכם את השירות המשתלם והאיכותי ביותר.
  • בצעו כל מה שניתן להתקנה מראש – כל התקנה שנדרשת בדירה החדשה וניתן לבצע אותה לפני המעבר הפיזי שלכם אליה – הרי זה משובח. ארונות שצריך להרכיב, שיפורי אינסטלציה שצריך לבצע, צבע שצריך לעשות, אינטרנט וטלוויזיה שצריך להתקין ועוד. כחברת תקשורת שמבינה היטב את צרכי לקוחותיה, אנחנו ממליצים לכם לתאם את התקנת התקשורת בדירה כבר מרגע קבלת המפתח. תחשבו איזה כיף יהיה לעבור לדירה בלי להפסיד יום תקשורת אחד, לגלוש מיד באינטרנט, לצפות מיד בטלוויזיה – תענוג.

התארגנו בצורה פרקטית וחכמה עם כל הציוד שלכם

  • היפטרו מחפצים שאין בהם שימוש – מעבר דירה מבשר התחדשות, ובנימה זו הגיע הזמן להיפרד מהחולצה שלא לבשתם כבר שמונה שנים, מהמיקסר העתיק שיושב כבר שנים בארון כאבן שאין לה הופכין כי "אולי תתנו אותו למישהו", מהמצלמה שהתקלקלה מזמן והתכוונתם לתקן אבל לא יצא, מסט הצלחות שקיבלתם מאיזה דודה וכבר לא עלה יובלות על שולחנכם, ומכל שלל החפצים שהפכו אתכם לחלק ממשפחת האוגרים. זה הזמן לחשוף, למיין, לזרוק, לתרום, למסור לחברים ולהתחדש בציוד חדש.
  • ארזו בחוכמה – כשאתם אורזים את הציוד שלכם, זכרו שאתם גם אלה שצריכים לפרוק אותו. לפיכך, ארזו בחוכמה. את הבגדים מומלץ לקפל ולארוז בשקיות עליהם תציינו את שמות בעליהם, בעוד ציוד כבד כמו ספרים או כלים יש לארוז בארגזים, תוך עטיפת החפצים השבירים בניילון פצפצים.
  • ציוד יקר ערך העבירו בעצמכם – את התכשיטים, מיניאטורות הקריסטל שסחבתם מחו"ל או פסלוני הקרנפים המעוצבים שלכם – אל תשלחו בשום אופן עם המובילים. מן הסתם לא תרצו להסתכן בכך שהאוצרות הללו חלילה יאבדו או יישברו וישברו את ליבכם. לפיכך, את כל החפצים יקרי הערך העבירו בעצמכם.

עוברים דירה? פרטנר דואגת לכם למעבר האינטרנט, הטלפון והטלוויזיה בקלות ובנוחות>>>

התארגנו בצורה פרקטית וחכמה עם כל הציוד שלכם

התארגנו בצורה פרקטית וחכמה עם כל הציוד שלכם   קרדיט: Shutterstock

עדכנו את הרשויות והספקים בכל הנדרש

  • שנו את הכתובת במשרד הפנים ואצל כל התאגידים וחברות השירות – חברת המים, חברת החשמל, הבנק, קופת החולים, ספק התקשורת ועוד.
  • הזמינו שירות "עקוב אחריי" בחברת הדואר, אחרת תצטרכו לעקוב אחר הדואר בעצמכם ולבצע ביקורי בית אינסופיים בדירה הישנה.
  • ברגע עזיבת הדירה הישנה, בצעו קריאת מונה של החשמל והמים וצלמו את המונים.

הזמינו מוצרי מזון בחוכמה

  • בשבועיים שלפני מעבר הדירה, נסו להפחית ברכישת מזון לאחסון במקרר ובמטבח. כך תוכלו לצמצם את כמות מצרכי המזון שתצטרכו להעביר לדירה החדשה ולמנוע את קלקולם.
  • תאמו משלוח מהסופר ליום המעבר או לרגע בו מחברים את המקרר בדירה החדשה – כך תוכלו ליהנות ממזון זמין ולחסוך בהוצאות של טייק אווי. בערב הראשון כבר תוכלו לשבת מול הטלוויזיה עם פירות וחטיפים.
הזמינו מוצרי מזון בחוכמה

הזמינו מוצרי מזון בחוכמה   קרדיט: Shutterstock

עוברים דירה? יש לכם פרטנר

בפרטנר אנחנו חושבים על לקוחותינו הרבה מעבר לפסי התקשורת ולערוצי הטלוויזיה, וזאת כחלק משאיפתנו לספק להם פתרונות כוללים לכל תחומי החיים. מתוך החשיבה הזו השקנו את שירות המעבר לדירה, במטרה לאפשר לכם מעבר כיפי וקליל ככל שניתן. אז איך נוכל לעזור לכם?

  • חבילות משתלמות – חבילות מעבר דירה במחירים משתלמים, כוללות אינטרנט על בסיס סיבים / ADSL ו-TV.
  • מעבר קל וחלק בין ספקי התקשורתאם בחרתם בנו להיות הפרטנר החדש שלכם, אנו נדאג לכך שהמעבר מהספק הקודם אלינו יתבצע באופן חלק, מבלי שתצטרכו לקחת חלק במשימה – עלינו.
  • זמן התקנה מהיר – טכנאי פרטנר אינם מבזבזים זמן יקר, בין אם זהו זמנכם או זמנם שלהם. כאנשי מקצוע מיומנים מאוד בתחומם, הם יבצעו את העבודה במהירות האפשרית. כמובן שמשך ההתקנה תלוי בדירה אליה אתם עוברים ובסוג התשתית, אך בכל מקרה ההתקנה תימשך בין חצי שעה עד כ-3 שעות.
  • ייעוץ והמלצות על שירותים נוספים – במסגרת השיחה שתנהלו עם המוקד שלנו לקראת המעבר לדירה החדשה, נעבור איתכם על כל הדרישות, הצרכים והציפיות, ונמליץ לכם על שירותים נוספים שיהפכו את העסקה לאטרקטיבית והמשתלמת ביותר עבורכם. מעבר לכך, שנוכל לספק לכם את כלל פתרונות האינטרנט הקיימים כיום בישראל, נוכל גם להמליץ לדוגמה על הטלוויזיה שלנו. כך יתאפשר לכם לסגור את כל עסקת התקשורת הביתית לדירתכם החדשה בבית אחד, שידאג לכם מאל"ף עד ת"ו.

אמרנו "נוכל להמליץ" על הטלוויזיה שלנו…

הרי אחרי שכל זה ייגמר, אחרי שתפרקו את כל הארגזים ותסדרו הכול בארונות, יגיע הרגע שלכם להתפנק מול הטלוויזיה עם כל הטוב שהיא מציעה, ותאמינו לנו – פרטנר TV מציעה טוב במיוחד. מישהו  ממש חשב איך לשדרג את חוויית הצפייה שלכם עם מלא פיצ'רים מתקדמים.

קחו לדוגמה את הפיצ'ר של Catch up שיכול לשנות לחלוטין את חוויית הטלוויזיה שלכם. תוכלו לחזור לכל תכנית שפספסתם, לכל רגע מרגש בריאליטי שאתם אוהבים…. יש לכם שבועיים שלמים "לתפוס" מה שבא לכם מתי שבא לכם. או למשל, הפיצ'ר של הקלטות בנפח מדהים של 500 שעות, בזכות העובדה שפרטנר TV מבוססת על אחסון בענן. ולא רק זה, אתם גם יכולים לצפות בטלוויזיה מתי שנוח לכם. הילדים הזעיקו אתכם באמצע שידור חי? עצרו את השידור וחיזרו אליו אחר כך מאותו מקום, או הריצו לכל נקודת צפייה רצויה.  ככה פשוט!

אפשר לעשות גם בינג'ים מסביב לשעון עם מעבר אוטומטי מפרק לפרק, לצפות בתכנים הנהדרים של נטפליקס ולהשתמש בכל האפליקציות הפופולאריות מיוטיוב ועד ספוטיפיי, מטד ועד שלל משחקים. כל זה ועוד קורה בממשק שתומך בעברית, אנגלית ורוסית, ובעיקר בחוויית ה-TV הכיפית שלכם!

אז קודם כל תפרקו את כורסת הטלוויזיה, ותיהנו.

עוברים דירה? פרטנר דואגת לכם למעבר האינטרנט, הטלפון והטלוויזיה בקלות ובנוחות>>>