מרכז הבקרה החדש

מעולם לא היה לכם קל יותר לשלוט באייפון שלכם. מהיום יש גישה נוחה ומהירה למגוון פעולות כמו תאורת המסך, עוצמת השמע, כיבוי והפעלת קישוריות (WiFi , Bluetooth) ועוד.

על מנת לגשת למסך השליטה, החליקו את האצבע מתחתית המסך מעלה.

הקלטת המסך בוידאו

עד כה, יכלנו לבצע צילום מסך ולשמור אותו לתמונה בגלרייה. ואם אנו רוצים להקליט סדרת פעולות במכשיר ולשלוח לחברים? החל מ- iOS 11, ניתן גם להקליט את מסך האייפון שלכם לקובץ וידאו.

על מנת לעשות זאת, היכנסו ל"הגדרות" > "מרכז הבקרה" > "התאמה אישית של פקדים" והוסיפו את אפשרות הקלטת המסך ל"כלול". לאחר פעולה זו, אפשרות ההקלטה תופיע במרכז הבקרה החדש.

כנסו לקבלת פרטים אודות מכשיר האפל החדש – אייפון 11>>> 

תיקיית Files

כולנו מגבים את המידע האישי שלנו, אך מה קורה כאשר אנו משתמשים בכמה חשבונות גיבוי?
חדש ב- iOS11 : אפליקציית Files , אשר מרכזת מגוון חשבונות גיבוי כמו Google Drive ו- Dropbox.
כל המידע מרוכז במקום אחד מבלי לבזבז שטח אחסון במכשיר.

מצב נהיגה

בזמן שאנו נוהגים, הדבר הכי חשוב הוא להימנע משימוש בסמארטפון ולהתרכז אך ורק בנהיגה עצמה. ב- iOS11 נכנס המאפיין "נא לא להפריע בעת נהיגה" , אשר מונע מעדכונים והודעות טקסט מלהפריע במהלך הנהיגה, תוך שהוא שולח תשובה מותאמת אישי לאנשי קשר נבחרים. בסיום הנהיגה נקבל את כל ההתראות.
להפעלה, היכנסו ל"הגדרות" > "נא לא להפריע"

כנסו לקבלת פרטים אודות מכשיר האפל החדש – אייפון 11>>> 

Live Photos – גם בGIF!

אנו כבר יודעים שה- Live Photos שלנו שומרות את התנועה האחרונה שבוצעה לפני לכידת התמונה. החל מ- iOS 11 ניתן להשתמש בתנועה הזו לביצוע Loop (GIF שאינו מפסיק) , GIF רגיל ועוד.
על מנת להפוך תמונה ל-GIF, וודאו שהיא צולמה כ- Live Photo , היכנסו לאלבום התמונות, בחרו "Live Photos" , לחצו על התמונה המבוקשת והחליקו אותה מעלה לאפשרויות נוספות.

סירי יודעת את הטעם המוזיקלי

אומרים שבן או בת הזוג מכירים היטב את הטעם המוזיקלי שלנו. ומה עם סירי? החל מ- iOS 11 גם סירי תדע לנגן לכם שירים שאתם אוהבים. כל מה שצריך זה לומר בקול רם "היי סירי" ולומר לה "נגני משהו שאני אוהב/ת".

צילום מסך קל לעריכה ושיתוף

כמה פעמים ראינו פוסט מצחיק בפייסבוק או מבצע שווה שראינו ורוצים לשתף עם חברים? ב-iOS 11 ניתן לבצע צילום מסך ומיד לאחר מכן לערוך אותו, לחתוך ואפילו למרקר. ואם אנו לא רוצים לשמור אותו לאחר השיתוף – ניתן מיד להשליך לפח.

למידע נוסף ומכשירים תומכים, היכנסו לאתר Apple

כנסו לקבלת פרטים אודות מכשיר האפל החדש – אייפון 11>>>