השעונים החכמים של אפל בגרסת הדור הרביעי עכשיו בישראל. את כל זה אני מספרת בכדי שתבינו שאני מסתובבת עם שעון חכם כבר כמה שנים טובות (אפילו לבן שלי רכשתי שעון חכם לילדים). ענדתי בגאווה על הזרוע שעונים שונים מבוססי אנדרואיד אבל בעיקרון אני אישה של אפל, אז בשנה האחרונה תמצאו אותי עם Apple Watch.

נהנתי מהשעונים החכמים שלי, אבל הם לא היו תחליף לשום דבר, הם תמיד מגיעים עם הסמאטפון, בלעדיו הם לא יודעים להציע יותר מדי. זה נסלח כמובן, לכל קונספט חדש בשוק יש תהליך של אבולוציה. כל גרסה מציעה תוכנה משופרת וחומרה מוצלחת יותר, גיקיים אמיתיים׳ יודעים על מה אני מדברת. אבל הנה סוף סוף, אחרי כמה שנים טובות, אני מרגישה ששעון חכם הולך להכנס לליגה של הגדולים גם בישראל. מה זה ׳הליגה של הגדולים׳? זו הליגה אליה משתייכים מוצרים שבאמת שינו את העולם או את היום יום שלנו, לא סתם גאדג'טים מגניבים. אז למה דווקא עכשיו?

היכנסו למידע נוסף על השעון החכם עם טכנולוגיית ה-eSIM >>

למה אנשים הפסיקו ללכת עם שעונים? בגלל הסמארטפונים כמובן. מדוע שנענוד שעון חכם אם יש לך שעון בכיס המכנסיים? זה היה נכון גם לגבי השעונים החכמים מהדורות הראשונים. אלה שהיו מעין איבר תותב של הטלפון החכם. התקשורת כולה עברה דרך מכשיר הטלפון והטלפון החכם ידע רק להציג את הנתונים. אין טלפון בכיס? השעון החכם הופך לשעון כמעט רגיל. יש טלפון בכיס? השעון החכם אמנם מייתר את הצורך לשלוף את הטלפון כל שתי דקות משום שההתראות מופיעות מיד על הזרוע, אבל אנחנו למעשה הולכים עם צמד מכשירים חכמים שעושים פעולות משלימות.

מה שהיה חסר לשעון החכם כדי להפוך לחידוש אלקטרוני מהליגה של הגדולים הוא חיבור יישיר לרשת, ממש כמו זה שמציע הטלפון החכם. והנה זה קורה, טכנולוגיית eSIM הגיעה לישראל והופכת את השעון החכם למוצר עצמאי (שהופך גם אתכם לעצמאיים). גם אם אין עליכם סמארטפון, תוכלו להוציא ולקבל שיחות שיחות. תודו שזה מצית את הדמיון. הטכנולוגיה למעשה מיישמת כרטיס סים וירטואלי שמשוייך לטלפון החכם כך שהטלפון מחובר ע״ג הרשת הסלולרית ומתפקד ממש כמו טלפון חכם, ויותר מזה: יש לו חיישן נפילה (זמין רק בשעונים מסדרה 4), ה-eSIM  מזהה נפילה, מייצר שיחת חירום ושולח הודעות חירום לעד חמישה אנשי קשר.

היכנסו למידע נוסף על השעון החכם עם טכנולוגיית ה-eSIM >>

פרטנר מציעה את השירות החדש בישראל ללא-עלות ללקוחות פרטנר More, ואם אין לכם שעון חכם תוכלו לרכוש דרכם את שעוני אפל שתומכים בשירות ה-eSIM, וגם שעון חכם לילדים.

כדי לבדוק האם החידוש באמת ישפיע על חיי כפי שדמיינתי, ערכתי ניסוי קטן במהלך יום שלם בו אבדוק האם אני יכולה להפרד מהטלפון לכמה שעות.

הניסוי כלל ארבעה חוקים:

  1. אני יוצאת בבוקר מהבית עם מכנסיים ללא כיסים חמושה ב-Apple Watch עם eSIM, אוזניות ובקבוק מים
  2. אני הולכת לבקר לבבריכה מרוחקת מהבית שלא הייתי בה מעולם, מבלי לבדוק מבעוד מועד כיצד מגיעים
  3. אני מחזירה טלפונים והודעות שהמתינו לטיפול (גם חברים וגם עבודה)
  4. חוזרת הביתה לפחות לאחר 4 שעות

מסקנות הניסוי: בקצרה – יצאתי לחופשי! לא חשתי מוגבלת בשום פונקציה במהלך היום ויותר מכך, לצאת מהבית בלי תיק או כיסים מלאים זה פשוט משחרר.

ובאופן יותר מקיף: תענוג. שחיתי איתו בבריכה! (עמיד במים). החזרתי טלפונים, האזנתי לשני פרקים בפודקאסט האהוב עלי ולסיום – קיבלתי מידע על המרחק שהלכתי/שחיתי, קצב הלב שהיה לי וכמות הקלוריות ששרפתי.
לכל מי שאוהב חידושים, זו באמת בשורה מרגשת.

הכשל היחיד בניסוי הוא שהגעתי הביתה ו… נזכרתי ששכחתי לקחת איתי מפתח… גם הגאדג׳ט שיפתור את זה בוודאי נמצא מעבר לפינה.

היכנסו למידע נוסף על השעון החכם עם טכנולוגיית ה-eSIM >>