להצטרפות לשירות פאנטון לחצו כאן>>>

  1. Dusk Till Dawn – ZAYN feat. Sia
    מה יוצא כשלוקחים שניים מהשמות החמים בפופ הבינלאומי? שיר ממכר ביותר! זאיין מאליק (אקס להקת וואן דיירקשן) וסיה משתפים פעולה בשיר שכבר כבש את המצעדים בעשרים מדינות שונות, כולל את מצעד ה-funtone שלנו. בקליפ אגב תוכלו לראות את ג'מיימה קירק, שגילמה את ג'סה ב-GIRLS.

להורדת הפאנטון >>

    2.    משה פרץ – יש לי אותך

"יש לי אותך" הוא השיר הישראלי עם הכי הרבה הורדות ב-funtone השבוע. משה פרץ הוא אחד הזמרים הלוהטים והעסוקים בארץ. בין הופעות, השתתפות באקס פקטור, אבהות ואלבום חדש שיצא רק ביוני האחרון, הוא לא קופא על השמרים, ומוציא שיר חדש מתוך אלבום חדש. האמת, לא מפתיע ותנו שכל-כך אהבתם את הבלדה המדבקת הזו.

להורדת הפאנטון >>

 

3. Maluma feat. Nego Do Borel – Corazon

ההופעה בישראל של כוכב הרגאטון הלטיני, מאלומה, הגיעה למעמד של סולד אאוט תוך חמישה ימים בלבד. באוקטובר האחרון הוא פוצץ את הלייב פארק בראשל"צ ב-15 אלף מעריצים, רובם מספרים שזאת היתה ההופעה הלוהטת של השנה. השיר Corazon, יצא לפני שבועיים וכבר עומד על 41 מיליון צפיות ביו-טיוב. אז אם ה-funtone שלכם עדיין לא מעודכן, זה הזמן להתחדש.

להורדת הפאנטון >>

4. Camila Cabello feat. Young Thug – Havana

מכורים להאוונה נה נה נה? אולי אתם לא יודעים, אבל כבר התמכרתם לשירים נוספים של קמילה קביו בעברו. הזמרת אחראית ללא מעט להיטים שנטחנו בכל מקום בשנים האחרונות. היא היתה חברה בלהקת Fifth Harmony שהביאה לעולם להיטים כמו Worth It ו-Work from Home וגם שיתפה פעולה עם פיטבול וג'יי בלבין בשיר Hey Ma, שהופיע בפסקול של "מהיר ועצבני 8". את קריירת הסולו שלה היא פתחה עם Havana שיר פופ שישלח אתכם ישר לארבע דקות לעיר הולדתה של קביו, הוואנה הנחשקת.

להורדת הפאנטון >>

5. אליעד – זמן

כבר כמה שנים שאליעד הוא אחד השמות החמים בפופ הישראלי, תוך שהוא גורף זכיות ותארים במצעדים על ימין ועל שמאל. ב-2017 הוא חימם את בריטני ספירס והלהיט "תמיד חלמתי" התנגן בכל תחנת רדיו אפשרית. השיר החדש שלו "זמן", איך לא, נכנס מיד לטופ 5 במצעד הורדות הפאנטונים. המלצה שלנו: צפו גם בקליפ החורפי והמושקע

להורדת הפאנטון >>