Palo Alto Networks רואה בפרטנר עסקים שותף מוביל שלה ברמת אפיון, מכירה, התקנה ושירות מלא על מגוון המוצרים שלה. אנשי המכירות של פרטנר עסקים: ה-SSP, ה-Pre Sales, וה- Post Sales ביצעו לאחרונה מגוון הסמכות טכנולוגיות הנדרשות לקראת הגדרתה של פרטנר עסקים כשותף Platinum של Palo Alto בישראל.

באמצעות שיתוף פעולה זה, פרטנר עסקים מוסיפה נדבך חדש של טכנולוגיה מתקדמת אל סל המוצרים הקיימים כיום. הפלטפורמות של Palo Alto Networks ישולבו בהצעות שיווקיות כדאיות בהן הלקוח יוכל לשלב את שכבות התקשורת הנייחת והסלולרית יחד עם עולמות אבטחת המידע והסייבר שהיצרן מביא עימו ובכך לספק ללקוחותיה את סל הפתרונות הרחב, המתקדם והכדאי ביותר בישראל.

רוצים לשמוע עוד על פתרונות אבטחת מידע מתקדמים? לחצו כאן

אבטחת מידע

חן ביבר, מנהל אגף אינטגרציה מסר כי "בשנים האחרונות Palo Alto Networks ביצעה כניסה משמעותית לשוק התקשורת ואבטחת המידע בישראל כאשר היא ממותגת כחברה בעלת מוצרי High End הפונה לקהל יעד של לקוחות אנטרפרייז. לקוחות אלו מאופיינים בדרך כלל בדרישות טכנולוגיות מתקדמות ותקני אבטחת מידע מחמירים ולכן החלטנו לקחת את שיתוף הפעולה עם Palo Alto Networks צעד אחד קדימה".

חשוב להבין כי ל-Palo Alto Networks קיימים פתרונות הגנה לכל שכבות הארגון: שער הארגון – NGFW בעל יכולות עיבוד, סינון ורוחבי פס מהמרשימים שקיימים בשוק, הגנה בתוך הרשת ועל חוות השרתים, End Point Security – מוצר הTRAPS המתקדם ו-שירותי ענן – Cloud Global Protect. כלל הפלטפורמות הנ"ל ניזונות ממערכת ה- WILDFIRE, מערכת Sand Box לקבלת חתימות ועדכונים on line להתקפות ווירוסים חדשים.

קוקי טרוזמן, סמנכ"ל החטיבה העסקית בפרטנר ציין כי "הזירה הדיגיטלית המתפתחת חושפת את לקוחותינו למגוון איומי סייבר. על מנת לתת פתרון אבטחת מידע בחרנו לחזק את שיתוף הפעולה עם חברת Palo Alto Networks ואנו בטוחים שמהלך זה ייתן מענה כולל ללקוחותינו העסקיים".

רוצים לשמוע עוד על פתרונות אבטחת מידע מתקדמים? לחצו כאן