לאחר שהושק בעשרות מדינות בעולם בהן ארצות הברית, אנגליה, גרמניה ועוד -מגיע השירות לישראל . בזכות השירות עסקים מקבלים מגוון רחב של פתרונות ניהול באמצעות ממשק ייחודי, אבטחה, ניהול אפליקציות ברמה הארגונית , במכשירי iPhone ובכלל בכל מוצר מבית Apple.

ניהול מכשירי Apple מרחוק

ניהול מכשירי Apple מרחוק. קרדיט: Shutterstock

רוצים לשמוע עוד על שירות ניהול מכשירי Apple מרחוק? לחצו כאן

היכולת לנהל מכשירים מרחוק עוד טרם אספקתם למשתמש אפשרית בממשק החדש. השירות מעניק מגוון רחב של יתרונות בולטים ללקוחות עסקיים בשירות ABM כגון ממשק יחיד המעניק מעטפת שלמה של מוצרי ניהול ובקרה ואבטחת מידע לניהול מכשירי העובדים. בנוסף מעניק השירות יכולת לבצע שינוי הגדרות אבטחה וגישה למידע בכל מכשיר שמחובר לשירות, בקלות וביעילות, עם זמן מינימלי שנדרש לאיתור ולטיפול, עדכוני גרסה והוספת יכולות ושימושים חדשים בזמן אמת לכלל "צי" המכשירים החכמים של העובדים ועוד.

"אנחנו רואים חשיבות רבה בהרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Apple ובהשקת מוצרים ייחודיים לשוק העסקי", אומר קוקי טרוזמן, סמנכ"ל החטיבה העסקית בפרטנר. "ריבוי מכשירים ניידים עם גישה ישירה למידע ולמערכות של הארגון, יצר צורך בניהול חכם ויעיל של מכשירים חכמים אלו, אשר מקבל מענה מושלם בשירות ABM, המעניק יתרון משמעותי למנהל המידע בארגון ולקשר השוטף עם העובדים. ההסמכה של קבוצת פרטנר ע"י Apple להיות הראשונה בישראל שמציעה את השירות לעסקים, מתווספת לשורה של שיתופי פעולה והצעות ערך ייחודיות שמציעה פרטנר בסל השירותים והמוצרים המקיף בישראל ללקוחות עסקיים".

רוצים לשמוע עוד על שירות ניהול מכשירי Apple מרחוק? לחצו כאן