פרטנר פותחת קורס מקצועי לתחזוקה ותיקון מכשירי סלולר וסמארטפונים.
בואו לקבל ידע מקצועי ולרכוש מקצוע. עם ההכשרה מקיפה מהמדריכים המקצועיים בתחום ואפשרות לקבל ניסיון מעשי.

לא צריך לפרט את אלפי הסיבות בגללן המכשיר הסלולרי הוא חברו הטוב ביותר של האדם. גם לא צריך להסביר למה המכשיר הזה כאן בשביל להישאר (ולעוד הרבה מאד זמן) ולמה תמיד, אבל תמיד, העולם יצטרך אנשים טובים, מוכשרים ובעיקר מקצוענים- שידעו לטפל בו טוב.

כבר זמן רב שהמומחים שלנו חולמים  להעביר את הידע העצום שלהם הלאה: החל מאמנות החלפת המסך דרך עבודה עם רכיבי התנועה והאיזון, ה-GPS ואיכון, תאורה, צילום, הלחמת הרכיבים האלקטרוניים ועד לתפעול מערכות הפעלה. והאמת, מדובר בעולם ידע אינסופי, מרתק, עשיר ומשתנה ואם יש מישהו שמבין בו – זו הנבחרת שלנו.

אחרי הכל, אנחנו מטפלים באלפי טלפונים ביום, שהם מאות אלפי טלפונים בשנה – תכפילו בעשרים שנים ותקבלו את אחת המעבדות המובחרות והמנוסות בארץ, עם אנשי המקצוע שפתרו הכי הרבה בעיות תחזוקה סלולריות על מגוון מטורף של מכשירים (מעל 120 דגמים הנמכרים היום בארץ) ומכירים טוב-טוב את ההיסטוריה שלהם וגם לאן הם הולכים.

 

אז החלטנו לפתוח בית ספר. בנינו מתחם הדרכה מפואר הכולל חמש כיתות מרווחות ומאובזרות בטכנולוגיה הכי חדישה, שיתאימו ללימוד איכותי בקבוצות קטנות.

לפרטים נוספים והרשמה, לחץ כאן

גייסנו מבחר מומחים שלא מזיזים את האצבע מהדופק של החדשנות בתחום ועוברים הכשרות מהיצרנים המובילים על כל פיתוח ומכשיר חדש שנכנס לשוק. והכי חשוב, אנחנו היחידים שמציעים לסטודנטים שלנו לימוד מעשי ב״לייב״, ממש להתמודד עם תקלות אמתיות במכשירים אמתיים ובזמן אמת.

פיתחנו מערכי שיעור חדשניים המורכבים מ-80 אחוז של עבודה מעשית הכוללת, בין היתר, איתור וטיפול בתקלות בכיתה ובמעבדה הראשית שלנו בראש העין, המתמחה בתיקונים מורכבים.

שישה שבועות ואתם על הגל בדרך לשוק העבודה – מוסמכים (בתעודה מטעם משרד העבודה והרווחה פלוס תעודת הסמכה של חברת פרטנר) ומוכנים להשתלב בתחום (אולי אפילו בפרטנר…), או לחילופין, מצוידים בכלים (שיעורים בהנהלת חשבונות ועד לסדנאות במתן שירות) שיאפשרו לכם לצאת לעולם ולפתוח אפילו מעבדה עצמאית משלכם.

קורס במחיר משתלם, אם אתם חיילים משוחררים, זו השקעה מעולה של כספי הפיקדון שלכם, אשר כולל את כלל חומרי העזר בקורס והשתתפות בפרויקט גמר. ואתם? אם אתם מעל גיל 18, ויש לכם אוריינטציה טכנית – פשוט תבואו.

לפרטים נוספים והרשמה , לחץ כאן