חלקנו עדיין קוראים להם "מירס", אחרים מעדיפים "ווקי טוקי". אך בעולם העסקים והתקשורת, הם נקראים פשוט מכשירי PTT ("לחץ ודבר") – שירות שיחה בלחיצת כפתור, ליחידים וקבוצות.

מכשירי PTT נועדו בעבר בעיקר למצבי חירום או תנאי שטח קשים. הם שירתו נאמנה כוחות ביטחון, חילוץ והצלה, חברות בנייה ועוד. עם השנים, ההתפתחות הטכנולוגית הובילה לשדרוג משמעותי גם בתחום התקשורת המידית. כיום שירותי PTT אינם נחלתם הבלעדית של כוחות הצלה או חברות ענק, אלא פתרון לכל עסק או ארגון הזקוקים לתקשורת נוחה, אמינה ומאובטחת בין עובדים במיקומים שונים.

כחלק מאותו השדרוג, התקשורת ב-PTT מתבצעת כיום באמצעות VoIP שיחות ברשת האינטרנט, ומאפשרת לשוחח עם משתמשים אחרים או קבוצות תוך זמן קצר במיוחד, באמצעות מכשירים ייעודיים או סלולריים, מכל מקום ובכל זמן. מאפיינים אלו הפכו את ה-PTT לפתרון הטכנולוגי המושלם לכל עסק הזקוק לתקשורת מיידית ואיכותית בין עובדיו, בכדי לייעל ולשפר את העבודה – ובסופו של דבר לחסוך זמן וכסף.

קרדיט: Shutterstock

נוח, חכם וחסכוני 

בשוק התחרותי של ימינו יש לערכים כמו אמינות, זריזות ונגישות חשיבות מכרעת למוניטין ולהצלחה של כל עסק. לכן יותר ויותר עסקים, מתחומים רבים ומגוונים, מבינים כי שירותי PTT מספקים לכל עסק את מיטב התנאים להצליח, בזכות היתרונות הבאים:

קישוריות – תקשורת מיידית חשובה ביותר לשיתוף פעולה בין עובדים במיקומים שונים. קישוריות מהירה בלחיצת כפתור מייעלת את התקשורת בין העובדים, מייתרת את הצורך בשיחות או תכתובות נוספות, ובכך חוסכת זמן, ונותנת מענה לכל נושא בזמן אמת. כל זה נכון גם ביחס לתקשורת קבוצתית, שהפכה כעת לקלה ונוחה מאי פעם.

עמידות  – מכשירי PTT ייעודיים הינם עמידים יותר ממכשירי סמארטפון, וניתן להשתמש בהם גם בתנאי שטח קשים כמו מזג אוויר סוער, אבק, לכלוך או מים. זה מצמצם כמובן גם את תחלופת המכשירים, ומונע הוצאות מיותרות.

אבטחה  – כפתרון תקשורת מאובטח ומוצפן, שירות PTT מציע רמה גבוהה יותר של אבטחת תקשורת ונתונים, מזו של תקשורת סלולרית רגילה.

קריאות SOS – השירות מאפשר לנהל אותות והתראות באמצעות לחצן ייעודי, ואף לנהל שיחות מלאות במצבי חירום.

נוחות – צמצום הזמן הדרוש ליצירת קשר משפר את יעילות העבודה, ונוח במיוחד. השירות אף אינו מוגבל גיאוגרפית, ומאפשר לתקשר עם משתמשים במדינות אחרות – בים, באוויר וביבשה.

חיסכון  – השימוש ב-PTT מיידי, ובכך חוסך זמן והוצאות מיותרות. השירות מאפשר, למשל, לשלוט בתקשורת ברשת ולמנוע בזבוז בשל שימושים שאינם קשורים לעבודה. הוא אף מאפשר להשיג תוך רגע כל עובד, בכל אתר, ללא הגבלה או חשש מחיובים נוספים. זאת, בזכות שירות מבוסס-ענן, שמעניק יתרון תחרותי לכל עסק, קטן כגדול.

הדור הבא של השירות - שירות Partner PTT

קרדיט: Shutterstock

השירות המתקדם ביותר, ברשת המהירה ביותר 

שוק ה-PTT בישראל קיבל דחיפה עצומה עם כניסתה של פרטנר לתחום – החברה המובילה בתחום תשתיות הסלולר בישראל – ובעלת הפריסה הרחבה ביותר של דור 4 (LTE). כעת פרטנר מציגה את הדור הבא של השירות, ומציעה לכל עסק לשדרג את התקשורת הארגונית באמצעות שירות Partner PTT – שירות ה-PTT המהיר ביותר לשיחות בלחיצת כפתור ליחידים וקבוצות, באמצעות הרשת הסלולרית המתקדמת בישראל.

השירות, המתקדם בסוגו בארץ, מאפשר להתאים פתרון אופטימלי לכל עסק או ארגון עם כמה עובדים, המתקשרים זה עם זה בזמן אמת – ממשרדים ומרכזי שירות, ועד חברות בנייה, חברות מוניות, ארגוני חילוץ והצלה, ועוד. זאת, בין היתר, בזכות היתרונות הבאים:

  • הצגת היסטוריית שיחות PTT, כולל אפשרות להקלטת שיחות
  • איתור מיקום המכשיר על מנת לאתר עובדים או מכשירים שאבדו
  • תיעדוף שיחות PTT
  • שליחת טקסט, תמונה או וידיאו
  • יצירת שיחות PTT בלחיצה בלי הגבלה
  • ניהול ובקרת משתמשים נוחים במיוחד, באמצעות מסוף שליטה המאפשר להגדיר, לנהל וליצור קשר עם עובדים או קבוצת עובדים על סמך מיקום.
  • שליחת SOS בעת מצוקה

כלקוחות של חברת התקשורת המובילה בישראל, עסקים שבוחרים ב-PARTNER BUSINESS נהנים משורה של יתרונות נוספים, ובהם:

  • מכשיר מותאם לכל עובד – מכשיר מוקשח ייעודי, סמארטפון, מחשב, טלפון, ערכה לרכב או אביזרים משלימים.
  • התקשרות מהירה מאי פעם – פתיחת שיחה תוך זמן שיא של פחות מחצי שנייה.
  • איכות קול מצוינת המונעת בזבוזי זמן ואי הבנות.
  • מנגנון ייעודי להעברת נתונים
  • תמיכה בעברית 
  • אפליקציה פשוטה להורדה והתקנה

שירות Partner PTT צפוי להעניק דחיפה משמעותית לכל עסק שיבחר בפתרון התקשורת המיידית המוביל בשוק המקומי, וייהנה מתשתית הדור ה-4 המהירה בישראל. מדובר, ללא ספק, בתשתית התקשורת המיידית הטובה ביותר לעסק, שתסייע לחסוך זמן וכסף, ובעיקר תספק ראש שקט לניהול העובדים והפעילות – מסביב לגלובוס, ומסביב לשעון.