קיץ של שוברי קופות

מכורים לאקשן? מסיימים גליל טישו בכל דרמה רומנטית? אוהבים להתגלגל מצחוק עד שהבטן כואבת? אז הקיץ הזה יש לנו הכול מהכול! שוברי הקופות הגדולים של כל הזמנים כאן!

אוגוסט בערוץ הסרטים, אפיק 14 וגם ב-VOD ובעמוד הבית של פרטנר TV

תכינו את הפיצוחים: ליגת האלופות שלבי ההכרעה

הטורניר הנוצץ ביבשת מתחיל מהנקודה שבה הופסק: הגומלין של משחקי שמינית הגמר בין מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד, באיירן מינכן לצ'לסי, ברצלונה לנאפולי ויובנטוס לליון. משחקי חצי הגמר צפויים להיות בתאריכים 18-19 באוגוסט, ומשחק הגמר יתקיים ב-23 באוגוסט, כשיש אפילו תקווה שיתרחש לראשונה מזו חצי שנה, עם קהל ביציע.

החל מ-7 באוגוסט, בספורט 5 וגם ב-Catch up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

'בארקסקינס'

מיני סדרה תקופתית בצרפת החדשה של המאה ה-17, הבוחנת את הטבח המסתורי של מתיישבים בטבע הפראי העצום והבלתי סלחני של צרפת החדשה של שנת 1690, מה שמאיים להשליך את האזור למלחמה כוללת. מי או מה הביא את המתיישבים הללו לסיום כל כך טרגי?

החל מ-3 באוגוסט בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, אפיק 48, וגם ב- Catch up

בחושך, בפינה: 'לבד' עונה 7

הישרדות? הצחקתם אותנו! הסדרה הוותיקה והמצליחה של ערוץ ההיסטוריה "לבד" בעונה חדשה, העוקבת אחר עשרה מתמודדים, המנסים לשרוד ביערות קנדה. הסיכון גבוה ביותר מאי פעם, וכך גם התגמול!

החל מ-5 באוגוסט בערוץ ההיסטוריה, אפיק 7, ב-Catch up וגם ב-VOD

להיט הילדים 'פליימוביל': בכורה בפרטנר TV!

להיט הקיץ הענק בבכורה לילדי פרטנר. סיפורם של אח ואחות יתומים, הנשאבים לעולם הפליימוביל והופכים לדמויות מאוירות. שם האח הקטן נחטף לעולם הוויקינגים והאחות יוצאת למסע הרפתקאות לחלצו, כאשר במסעה היא עוברת בין עולם הפיות, לעולם הדינוזאורים, המערב הפרוע, עולם הפיראטים ועד אפילו לרומא העתיקה. במסעה מצטרפים אליה גיבורים בלתי נשכחים שיהפכו את המסע לחוויה של צחוק והרפתקאות.

אוגוסט בפרטנר קידס, אפיק 5 וגם בסרטי ילדים ב-VOD

פסטיבל הקולנוע הטורקי

לא יכולים לטוס? בא לכם קצת נוף עוצר נשימה, סיפור אהבה סוחט דמעות ואיזה ניחוח של מאפה טורקי? אל דאגה, פסטיבל הקולנוע הטורקי יוצא לדרך עם חגיגה של סרטים רומנטיים, מרגשים מהחיים עצמם ועם כל השחקנים הגדולים ששיגעו את הישראלים: אנגין אקיורק, סנר סן, פיקרט קוז'קאן, איפק בלגין, אקין קוץ' ופארה זיינפ עבדואללה.

אוגוסט בעולם הסרטים ב-VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

Partner TV Gaming : הילדים שלכם הולכים ליהנות!

שירות ה-Gaming המהפכני והבלעדי של פרטנר בשיתוף פעולה עם חברת Blacknut. בהנאה וחוויה לכל המשפחה ולכל גיל. עם כל המשחקים האהובים: טניס, אסטריקס, מרוצים, סוניק, פדינגטון ועוד 400 משחקים, שמחכים לכם בלחיצת כפתור בשלט.

*שירות הגיימינג בתוספת תשלום

פלייאוף ה- NBA

הפרקט מתחמם בליגת הכדורסל הטובה בעולם, כשטורניר הכניסה לפלייאוף בין השמינית לתשיעית בטבלה ייערך ב-16-17 באוגוסט, והפלייאוף יחל למחרת, ב-18 באוגוסט.

החל מ-16 באוגוסט בערוצי ספורט 5, וגם ב-Catch up

סיפור אהבה כנגד כל הסיכויים: 'מלכת הלילה'

ההתמכרות החדשה שלכם היא הדרמה הטורקית הסוחפת של ויוה פלוס, שלא עומדת להשאיר אף עין יבשה. סיפור אהבתם הבלתי אפשרי (לא חשבנו אחרת) של סלין וקארטל. יהיו דמעות, תהיה דרמה ואולי גם סוף טוב…

החל מ-15 באוגוסט בערוץ ויוה פלוס, אפיק 42, וגם ב-Catch up וב-VOD

ספישל 'הסרטים שגדלנו עליהם'

חשים געגוע לפעם? זה הזמן להכין את הפופקורן ולהתרווח בנחת על הספה, כי סידרנו לכם פלאשבק לסרטים כיפיים מכל הזמנים: השטן לובשת פראדה, מת לחיות, ביג, ספלאש, מי הפליל את רוג'ר ראביט, מולאן רוז', אחי איפה האוטו שלי ועוד. צפייה נעימה!

אוגוסט בעולם הסרטים ב-VOD ובעמוד הבית של פרטנר TV

הכדורגל הישראלי חוזר

משחקי אלוף האלופים בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע מחזיקת הגביע, והגומלין שיתקיים ב-13.8, יום חמישי, בבלומפילד ב-20:30.
וגם שלושת המחזורים של גביע הטוטו.

החל מ-8 באוגוסט בערוצי ספורט 5, וגם ב-Catch up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

חגיגה משפחתית: פדינגטון 1&2

חוויה לכל המשפחה עם שני סרטי ההרפתקאות האהובים על הדוב שובה הלב 'פדינגטון', שמגיע מהג'ונגלים של פרו ללונדון על מנת לחפש בית חם.

אוגוסט בערוץ פרטנר קידס, אפיק 5 וגם בסרטי ילדים ב-VOD

העונה החמישית כבר כאן! – 'לוציפר'

המעריצים לא יודעים את נפשם! סדרת הפנטזיה המעולה של נטפליקס חוזרת עם השטן המקסים (והחתיך!) לוציפר, שחוזר מעולמות הגיהינום לעולמם של בני האנוש. עד מהרה מתברר כי לא מדובר בלוציפר עצמו אלא באחיו התאום, מייקל. האם מייקל יצליח להשתלט על חייו של אחיו?

החל מ-21 באוגוסט ב-NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

'סאגת דמדומים'

עצרו הכל והביאו לנו טישו! אנחנו לא עומדים בהתרגשות. רוברט פטינסון וקירסטן סטיוארט עם סיפור האהבה הרומנטי עד כאב בין הערפד החתיך והנערה המתבגרת, על רקע מלחמות ערפדים ואנשי זאב וכמה בני אנוש שלא יודעים מה מתרחש להם מתחת לאף.

החל מ-20 באוגוסט בערוץ הסרטים, אפיק 14, וגם ב-VOD ובעמוד הבית של פרטנר TV

דרמת המתח החדשה כבר כאן: 'מנייאכ'

עוד לא נרגעתם מטהרן? מותחן הפשע החדש של כאן 11 עולה לאוויר בכיכובם של שלום אסייג ועמוס תמם. קצין משטרה לשעבר נאלץ לעזוב לאחר שחשף פרשת שחיתות בתוך היחידה שלו לשעבר. בעודו מתוסכל מחוסר האונים ומהקומבינות שהן מנת חלקם של חוקרי היחידה במח"ש, הוא מצטרף לחקירה האחרונה שבמרכזה עומד חברו הטוב ביותר מימיו במשטרה.

אוגוסט בכאן 11, ב-Catch up וגם ב-VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

'לראות את מה שאוהבים לשמוע' חדש: ערוץ מוזיקה Il

ערוץ מוזיקה חדש נולד, עם מיטב המוזיקה והיצירה המקומית. כל השירים, ההופעות ובמה לאומנים ויוצרים ישראליים.

החל מ-3 באוגוסט בערוץ מוזיקה il, אפיק 27 וגם ב-Catch up

ספישל ספיידרמן

חגיגה עולמית עם ספיישל ספיידרמן. חוגגים יום הולדת לגיבור העל הכי מקסים שיש פיטר פארקר וסרטי ספיידרמן האהובים.

החל מ-14 באוגוסט להזמנה בעולם הסרטים ב-VOD ובעמוד הבית של פרטנר TV

האקשן הבא של נטפליקס: 'פרויקט פאוור'

ג'ימי פוקס, ג'וזף גורדון-לוויט ודומיניק פישבק מגלמים חייל משוחרר, נער ושוטר שדרכיהם מצטלבות בניו אורלינס כשברחובות מסתובבת גלולה חדשה ומסוכנת המעניקה כוחות-על זמניים, ועליהם לגלות מי מפיץ אותה.

החל מ-14 באוגוסט ב-NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

עונת החתונות: 'סוד הממלכה הקסומה: חתונה מלכותית'

החלק העשירי בסדרת סרטי האנימציה המצליחה. הנסיכה אודט והנסיך דרק מוזמנים לחתונתם של הנסיכה מיי ואהובה חן. אבל כוחות רשע מתערבים, תכניות החתונה משתבשות והאהבה האמתית עומדת למבחן.

החל מ-6 באוגוסט להזמנה בעולם הילדים ב-VOD ובעמוד הבית של פרטנר TV

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

'מדינת הגירה'

סדרה תיעודית מטלטלת הבוחנת לעומק את מצבם של מהגרים בארצות הברית, חושפת את סיפוריהם האישיים הלא פשוטים, ומספקת הצצה חסרת תקדים ל"אייס", הסוכנות לאכיפת חוקי המכס וההגירה, ולקרע הרגשי בו  מצויים אוכפי החוק אל מול הפנים האנושיות של אנשים שאיבדו הכול בחיים.

החל מ-3 באוגוסט ב-NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

רומנטיקה בלשית: 'טייק 2'

קומדיית פשע כייפית בכיכובה של רייצ'ל בילסון (O.C) ואדי סייביראן ('משמרת שלישית'). חוקר פרטי בלוס אנג'לס נאלץ בניגוד לרצונו לשלב כוחות עם כוכבת לשעבר שמנסה לשקם את תדמיתה, בהכנה לתפקיד חדש. בדרך הם פותרים תעלומות וגם מסתבכים עם הפשע המאורגן.

אוגוסט בעולם הסדרות ב-VOD ובעמוד הבית של פרטנר TV

התגעגעתם לבית הנייר? מותחן פשע לטיני חדש בנטפליקס: 'שוד המאה'

מותחן הפשע החדש דובר הספרדית של נטפליקס. מבוסס על אירועים אמתיים. ב-1994 חבורת שודדים יצאה להתקפה על בנק הרפובליקה, וביצעה את "שוד המאה" בו גנבה 33 מיליון דולר, כשהיא מעמידה את כל קולומביה על הרגליים.

החל מ-14 באוגוסט ב-NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

פרטנר TV גם באפליקציה!>>