"ניסים ונפלאות": 'חנוכה לילדים בפרטנר TV'

חגיגה של סרטי ילדים לכל המשפחה. מ'ביג פוט ג'וניור' ל'איך כיווצתי את המורה', 'החברים הסודיים של לואי' ועוד אגדות קסומות בחג שכולו ניסים ונפלאות יחכו לכם בערוץ הסרטים וגם ב-VOD ,חנוכדיסני'- המיטב של דיסני מכל הזמנים: כל סרטי 'מלך האריות', 'מוצאים את דורי', 'פלונטר', 'אמיצה' ועוד

החל מ-20 בדצמבר בערוץ הסרטים, אפיק 14 וגם ב-Catch Up ובעולם הילדים ב-VOD

טרנטינו-מאניה: 'היו זמנים בהוליווד'

טרנטינו בלהיט משובח מפגיש למפגש פסגה את לאונרדו דה קפריו ובראד פיט, כשחקן דועך של הוליווד הישנה והכפיל שלו, המנסים להסתגל להוליווד החדשה. הסרט מטשטש דמיון ומציאות יחד ויוצר היסטוריה חלופית. מהומאז' נפלא לשרון טייט (מרגו רובי הנהדרת), האהדה המגוחכת של אמריקאים לרוצחים סדרתיים, והניסיון  להקים את גיבוריו לתחייה, ולתת להם אפשרות לגאולה שהמציאות הטראגית לא נתנה להם.

החל מ-13 בדצמבר להזמנה ב'חדש מהקולנוע' ב-VOD

'אתה לא יכול לברוח מהגורל רק מכיוון שאתה פוחד ממנו': 'המכשף'

נטפליקס תולה הרבה צפיות בסדרה הזו המבוססת על רבי המכר, ומשקיעה סכומי עתק בהפקה כדי להביא אותה למסך. הנרי קאוויל (הלא הוא 'סופרמן') מככב בסדרת הפנטזיה האפית על גורל ומשפחה. צייד מפלצות בודד נאבק למצוא את מקומו בעולם שבו אנשים הם אכזריים יותר מחיות, אך כאשר הגורל מפגיש אותו עם קוסמת רבת עוצמה ונסיכה צעירה עם סוד מסוכן, השלושה מוכרחים ללמוד לנווט יחד ביבשת הפראית…

חגיגה הדרמות הטורקיות

חדש בפרטנר TV. חבילת הדרמות טורקיות עם הערוץ הים תיכוני, חגיגה מזרחית וערוץ הדרמות הטורקיות + שכובש את המסך. אינספור סרטים, מוזיקה, והטלנובלות המעולות 'אדמה מרה', 'אהבה אפלה' ועוד.

פתוח לתקופת היכרות החל מ-1 בדצמבר באפיקים 37,38,39 וגם ב-Catch Up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

הפעם באמת: 'הקלאסיקו'

לאחר שנדחה ויצר מהומות אלימות בספרד, המפגש הטעון בין שתי הקבוצות הגדולות: ריאל מדריד וברצלונה, יוצא לדרך ויקבע את הטון להמשך השנה בליגה הספרדית.

18 בדצמבר בערוץ ONE וב-ONE 4K, וגם ב-Catch Up

חם פה! 'מהיר ועצבני: הובס ושואו'

פיצוצים, אקשן, מכות וים של מכוניות שעפות באוויר. הסרט ה-9 בסדרת שוברי הקופות 'מהיר ועצבני' מתמקד הפעם בערימות השרירים של 'התופעה' דווין ג'ונסון ובמבטא הבריטי החלקלק של כוכב האקשן ג'ייסון סתטהאם, ופותח יקום נוסף בסדרה המצליחה. היריבות בין שני הנמסיס שהגיע לשיא בסרטים הקודמים, פוגשת אותם הפעם במצב בו הם חייבים לשתף פעולה ועל הדרך גם לשבור את כל חוקי הפיזיקה. פאן פאן פאן.

החל מ-17 בדצמבר להזמנה ב'חדש מהקולנוע' ב-VOD

ריאן ריינולדס גיבור האקשן החדש שלכם: 'מחתרת השישה'  

ריאן ריינולדס משתף שוב פעולה עם הכותבים של 'דד פול', וכשמייקל ביי ('ארמגדון') מצטרף לבימוי, התוצאה היא לא פחות מפיצוץ של אקשן וערימות של דינמיט. שישה סוכנים שלא ניתן לעקוב אחריהם ונמצאים מחוץ לעין הרשויות מחליטים לקבור את עברם כדי שיוכלו לשנות את העתיד.

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

החל מ-13 בדצמבר ב-NETFLIX  ובעמוד הבית ב-VOD

דמי לובאטו מגיעה ל'וויל וגרייס'

דמי לובאטו הסעירה את הרשת עם תמונה שלה בבטן הריונית, רק כדי שכולנו נגלה שמדובר בטיזר להופעת אורח בעונה החדשה של 'וויל וגרייס'. לובאטו מצטרפת לפנתאון הסלבס המתארחים בסדרה, כבעלילה שלה צפויים מפגשים מצחיקים במיוחד עם ג'ק לאורך מספר פרקים. העונה החדשה רק בפרטנר TV.

פרקים חדשים של 'וויל וגרייס', בצמוד לשידור בארה"ב בימי חמישי ב-VOD

מי תקף את קים קרדשיאן?: 'סיפורי הוליווד'

סדרת התחקיר שמספרת את הסיפורים המרתקים ביותר, ונותנת קול לרגעים והאנשים המעצבים את התרבות הפופולארית, חוזרת עם פרקים חדשים! רוצים לדעת מה באמת קרה לקים קרדשיאן, זו הסדרה שעומדת לשפוך אור על הפרשה.

החל מ-6 בדצמבר בערוץ  ,!E אפיק 16 וגם ב-VOD

גול …. לעונה מספר 7 'סופר סטרייקה'

חנוכה השנה שמח במיוחד כי … קבוצת הכדורגל האהובה על כולנו חוזרת בעונה חדשה!

דצמבר בערוץ ZOOM, ב-Catch Up וב-VOD

ליגת האלופות

המחזור האחרון והמכריע של שלב הבתים ליגת האלופות עם כל הכוכבים והקבוצות המלהיבות באירופה: אינטר מול ברצלונה, באיירן מול טוטנהאם, ועוד.

החל מ-10 בדצמבר בערוצי ספורט 5, וגם ב-Catch Up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

נובי גוד

נפרדים מ-2019 בשידור חי מחגיגיות הנובי גוד שישודרו בערוצי החבילה הרוסית. רק לקוחות פרטנר נהנים מחצי שנה ללא עלות. סאלוט!

31 בדצמבר בחבילת הערוצים הרוסית, אפיקים 101-121. ניתן להצטרף מעמוד החבילות שלי בלחיצה על כפתור ה-VOD

הכינו את הממחטות: 'טירת הזכוכית'

את הסופ"ש האחרון של השנה נחגוג עם ספיישל רומנטי בערוץ הסרטים. הכינו את הכירבוליות והשוקו החם, לדרמה הביוגרפית המרגשת והנוגעת ללב בכיכובה של ברי לארסון ('חדר'). מבוסס על הספר רב המכר של ג'אנט וולס, זהו סיפור התבגרותה של ג'אנט במשפחה לא מתפקדת ומוכת עוני, עם הורים בלתי מתפקדים, המחליטה לצאת למסע אל עבר קבלה והגשמה עצמית. עם: וודי הרלסון, נעמי ווטס.

בכורה בערוץ הסרטים ב-28 בדצמבר, וגם ב-Catch UP וב-VOD

פרטנר TV גם באפליקציה!>>