קיץ משפחתי בפרטנר קידס

פותחים את החופש הגדול בפרטנר קידס עם סרטי הילדים האהובים ביותר: לגו, החיים הסודיים של חיות המחמד, לשיר, ויק ההורס, הנסיכה ושבעת הגמדים, אגדה עם זנב, לשבור את הקסם: מלכת השלג, לשחרר את ווילי ועוד רבים וטובים!

יולי בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב- VOD

חגיגת דיסני: אמפיביה

סדרה עוקבת אחר אן, נערה תאילנדית-אמריקאית בת 13. לאחר שאן גנבה תיבת נגינה מסתורית ביום הולדתה, היא משתגרת לאי אמפיביה ומגלה שהיא תקועה בו לזמן מה. שם, היא נפגשת ומתיידדת עם ספריג, צפרדע הרפתקן בן 10, שמכיר לה את משפחתו והם מארחים אותה בביתם עד שתוכל לשוב לביתה. בהמשך אן נפגשת באי עם סשה, חברתה מכדור הארץ שגם הגיעה לשם, והן מנהלות קרב.

החל מ- 1 ביולי בסדרות ילדים ב- VOD

למידע והצטרפות לפרטנר TV>>

ציידי הטרולים: עלייתם של הטיטאנים

הסרט המקורי של ציידי הטרולים בשיתוף של נטפליקס עם אולפני חברת Dreamworks. סיפורם של ג'ים לייק, שמנסה יחד עם חברו הטוב ועוד שלושה מנטורים קסומים, להגן על העולם הנסתר מפני הטרולים והכוחות הרעים, שמתכננים להשמיד את השלום והסדר.

החל מ- 21 ביולי לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית

ממלכת החיות: עונה חדשה!

מותחן הפשע מורט העצבים מהמפיקים של "חסרי בושה" ו"הבית הלבן", חוזר אלינו בעונה חמישית וזה בהחלט הולך לעשות לנו את הקיץ! הסדרה עוקבת אחר סיפורו של ג'יי, שלאחר מות אמו נאלץ לעבור לגור עם סבתו ודודיו. כאשר המתח עולה והסודות נחשפים, ג'יי מבין כי הוא חלק מכנופיית פשע שלא תבחל בדבר על מנת לשמור על אחדות המשפחה.

החל מ- 15 ביולי בפרטנר סדרות, אפיק 3 וב- VOD, בצמוד לשידור בארה"ב.

אולימפיאדת טוקיו יוצאת לדרך!

קיץ חם בערוצי ספורט 5 עם אירוע הספורט הגדול בעולם עם הכוכבים הישראלים והעולמיים!

החל מ- 23 ביולי בערוצי ספורט 5 וב- Catch up

לילה בספרייה

סרטו החדש של אמיליו אסטבז, עם רשימת כוכבים שרק משאירה מקום לדמיון! קבוצת חסרי בית מאוהיו נאלצת לתפוס מחסה בספרייה ציבורית ממזג האוויר הקפוא ששורר במדינה. כשהם מסרבים להתפנות, ראש העיר והמשטרה מתייחסים למהלך כאל הפגנה אלימה והאירוע יוצא מכלל שליטה!

החל מ- 15 ביולי להזמנה בסרטים ב- VOD

למידע והצטרפות לפרטנר TV>>

חוף הכרישים עם כריס האמסוורת'

חגיגת כרישים בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק ווילד, עם מגוון בכורות מרתקות על עולמם המטריף של הכרישים. מבין הבכורות שיוצגו, ישודר הסרט על הכוכב ההוליוודי כריס המסוורת', בעל קשר מיוחד עם טורף העל של האוקיינוסים. כריס גדל בביירון ביי באוסטרליה, אחת מבירות הכרישים של העולם, והם ריתקו אותו עוד מילדותו.

3 ביולי בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק ווילד, אפיק 49 וב- Catch up

המרדף ממשיך ובענק: שמיים אדומים עונה שנייה

הדרמה הספרדית שהפכה ללהיט בנטפליקס, בכיכובה של השחקנית האהובה עלינו לאלי אספוסיטו חוזרת אלינו אל המסך עם עונה חדשה! ולמי שצריך תזכורת, הסדרה מגוללת את סיפורן של שלוש פרוצות, הבורחות בחיפוש אחר חופש כשהן נרדפות על ידי רומיאו, הסרסור שלהן ממועדון לאס נוביאס, ועוזריו. יחד, הן יוצאות למסע שבמהלכו עליהן להתמודד עם סכנות מכל הסוגים.

החל מ- 23 ביולי לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית

רוצים לדעת מניין הספרדית שלי? 'אספרנסה מיה'!

הטלנובלה הספרדית המוזיקלית האהובה, בכיכובם של לאלי אספוסיטו ומריאנו מרטינס מגיעה לפרטנר סדרות והולכת להחזיר לכם את הספרדית ללקסיקון! סיפורה של חוליה, צעירה שמוצאת מחסה במנזר בסנטה רוסה, מתחזה לנזירה מתלמדת בשם אספרנסה ומסתגלת לחיים במנזר, מבלי לדעת שאחת מהנזירות היא למעשה האימא הביולוגית שלה.

יולי בפרטנר סדרות, אפיק 3 וב- VOD

ילדי בית העץ עונה חדשה!

סדרת הילדים האהובה, זוכת שמונה פרסי האקדמיה לטלוויזיה, מחזירה אותנו אל בית העץ ואל החורשה בעונה חדשה!
בעונה החמישית נכיר אורחים חדשים, חגיגות ומריבות, צמח משונה, מתכון סודי, ועוד שלל הפתעות…

יולי בכאן חינוכית, אפיק 80 ורק ב- VOD של פרטנר TV

למידע והצטרפות לפרטנר TV>>

קיץ אקשן בפרטנר סרטים

תתכוננו כי הקיץ הזה אי אפשר לעצור! פרטנר סרטים בהילוך גבוה: מרדף לילי, המטרה שומר הראש, מעל לכל חשד, סאן אנדרס ועוד רבים! תכינו את הפופקורן כי הקיץ הזה לא הולכים לעצור!

יולי בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב- VOD

חוזרים לסופר: קופה ראשית עונה חדשה!

תכנית המערכונים המצליחה של כאן 11, המתרחשת בסניף של רשת סופרמרקטים קטנה אי שם במרכז הארץ, חוזרת אלינו בעונה חדשה וזה בטוח הולך לעשות לנו את הקיץ!

החל מ- 26 ביולי בכאן 11 ורק ב- VOD של פרטנר TV

חדש! ערוץ ויוה פרימיום

תתכוננו להתאהב בערוץ הסוחף החדש מבית ויוה שמגיע לכבוש לכם את הלב! עם טלנובלות חדשות: המזל של לולי, ארץ אהובה, החיים היפים, מריה קלרה, מחפשים את פרידה ועוד.
זה הולך להיות ממכר! שלא תגידו שלא אמרנו…

חדש באפיק 34, הערוץ בתקופת היכרות חינם עד ה- 26 ביולי ולאחר מכך בתשלום חודשי בסך 14.90 ש"ח.

וירג'ין ריבר: עונה חדשה

הדרמה הרומנטית שהפכה ללהיט בנטפליקס חוזרת אלינו בעונה שלישית! הסדרה מגוללת את סיפורה של מל (מלינדה) מונרו, שמתחילה לעבוד כאחות בעיירה שכוחת האל שבקליפורניה, כשהיא בטוחה שזה המקום המושלם לפתוח בו דף חדש ולהשאיר את העבר הכאוב מאחוריה. מהר מאוד, מל מגלה שהחיים בעיירה הקטנה אינם פשוטים כפי שחשבה. אם לא צפיתם בעונות 1-2 זה הזמן להשלים!

החל מ- 23 ביולי לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית

למידע והצטרפות לפרטנר TV>>

להיט הריאליטי של ערוץ ההיסטוריה חוזר: לבד

עונה חדשה לאתגר ההישרדות הקיצוני ביותר על מסך הטלוויזיה, עם פרס שווה במיוחד של חצי מיליון דולר למתחרה שישרוד אחרון! הפעם, בנוסף לכל האתגרים שהיו בעונות הקודמות, המשתתפים צריכים להתמודד עם הטורף המסוכן ביותר ביבשת צפון אמריקה: דב הגריזלי.

החל מ- 9 ביולי בערוץ ההיסטוריה, אפיק 7 וב- VOD

מותקף

סרט אקשן ספורט בכיכובו של סטפן דורף ('בלייד'), במרכזו בנו של לוחם MMA שואף ללכת בדרכו של אביו ולצאת ממעגל האלימות שחווה בילדותו, אך המסע לשם קשה כשהוא צריך לעמוד בקרב אכזרי מול אביו.

החל מ- 20 ביולי להזמנה בסרטים ב- VOD

מכורים לפחד? זה בטוח בשבילכם! 'רחוב הפחד'

עיבוד ראשון מיוחד מבית נטפליקס לסדרת הספרים המצליחה 'צמרמורת', עם שלושה סרטים שיצאו בהפרש של שבוע ויגרמו לכם לשקשק מפחד. כל סרט יתמקד בשנה אחרת, כשהגיבורים (בניהם סיידי סינק מ'דברים מוזרים') הם תיכוניסטים בעיירה בדיונית בשם שייסייד, המבינים שאירועים מסתוריים מתרחשים אחת לכמה שנים.

החל מ- 2 ביולי לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית

צרות טובות

דרמה אמריקאית שהיא גם ספין אוף לסדרת הטלוויזיה המצליחה 'משפחת פוסטר'. הסדרה מתרחשת מספר שנים לאחר אירועי סדרת המקור, כשהאחיות פוסטר עוברות להתגורר בלוס אנג'לס כדי להתחיל את השלב הבא בחייהן הכולל בתוכו גם עבודה ואנשים חדשים.

החל מ- 26 ביולי בסדרות ב- VOD

למידע והצטרפות לפרטנר TV>>

חגיגת דיסני: בית הינשוף

סדרת ההמשך של גרוויטי פולס, המתגאה גם בדמות הגיבורה הלהט"בית הראשונה בסדרה של דיסני. לוז היא גיבורת הסדרה בת ה-14, אשר יוצאת להרפתקאות מכושפות.

החל מ- 1 ביולי בסדרות ילדים ב- VOD

הקש על דלתי

קומדיה רומנטית חדשה המשודרת בימים אלו בטורקיה! בכיכובם של קרם בורסין והנדה ארצ'ל ('פנינה שחורה', 'אין מילים לאהבה'). אדה וסרקאן מעמידים פנים שהם מאורסים עקב נסיבות טכניות, ויוצאים למערכת יחסים נלהבת אך מאתגרת בטירוף, שתגרום להם לשכוח את כל מה שהם יודעים על אהבה.

החל מ- 4 ביולי בערוץ הדרמות הטורקיות 2, ב- Catch up וב- VOD

רשת פרטית: מי רצח את מנואל בואנדיה?

דוקו רצח חדש של נטפליקס, שהולך להסעיר את העולם. בשנת 1984 יצא העיתונאי מנואל בונדיה ממשרדו במקסיקו סיטי ובעודו מתקרב למכוניתו, גבר אלמוני התקרב אליו, ירה בו ארבע פעמים וברח. במשך חמש שנים תיק החקירה נותר בלתי פתור, כשרבים משוכנעים שחברי כוח המשטרה שהואשמו במעשה, הם לא הרוצחים ואילו הרוצח האמתי עדיין מסתובב חופשי.

החל מ- 14 ביולי לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית

למידע והצטרפות לפרטנר TV>>

פינת הנוסטלגיה

גם אתם לא הפסקתם לשיר את השיר של אהבה מעבר לפינה בכל רגע? או התרגשתם בסצנות הדרמטיות של אהבה זה כואב?
אם שכחתם, אז סידרנו לכם במיוחד לקיץ בינג' נוסטלגי ביותר עם הלהיטים האהובים והמצליחים אהבה מעבר לפינה ואהבה זה כואב.

יולי בסדרות ב- VOD

חדש בערוץ ההיסטוריה: ענקיות המזון באמריקה

סדרת בת של "אבות המזון של אמריקה", המעמיקה את המבט על מותגי המזון הגדולים בעולם, ובוחנת מדי פרק את הסיפורים שמאחורי היזמים ואנשי העסקים שהעזו לחלום בגדול, והפכו את עסקיהם העצמאיים לאימפריות משגשגות.

החל מ- 9 ביולי בערוץ ההיסטוריה, אפיק 7 וב- VOD

המראה לא תמיד קובע: 'חיות דייטים'

נטפליקס משחררים את הריאליטי החדש שלהם, שילוב של חתונה ממבט ראשון והזמר במסכה, ונותנים משמעות חדשה למושג פגישה עיוורת. איך זה עובד?
שני משתתפים נפגשים בכל פרק, כשכל אחד מהם מחופש לחיה אחרת, עם פרוסתטיקה ואיפור מיוחד. כל אחד מהרווקים בוחר את החיה אתה הוא רוצה להמשיך לשלב הבא ורק אז המסכות יוסרו – והם יוכלו לראות איך בן הזוג שלו נראה בגרסתו האנושית.

החל מ- 21 ביולי לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית

פרטנר TV גם באפליקציה!>>