אפל, מסתורי ומעורר מחשבה: 'סיפור אחר'

סרטו ה-20 של הבמאי המצליח אבי נשר, שגרף שבחים רבים, בין היתר בזכות ליהוק מוצלח עם השחקנים האהובים: ג'וי ריגר, נתן גושן, מיה דגן, ששון גבאי ועוד. סיפורה של צעירה חילונית, שמחליטה לעזוב את הבית ולהתארס למוזיקאי הולל שחזר לאחרונה בתשובה. החלטתה מביאה את הוריה הגרושים וסבה הפסיכולוג, להניח למשקעי העבר ולהתאחד כדי לנסות ולחבל בנישואין שבדרך.

ינואר בערוץ הסרטים, אפיק 14 וב- VOD

בינג' נעורים-כזה: 'בוגרת-כזה'

ספין-אוף לקומדיה האהובה "שחור-כזה", בכיכובה של יארה שהידי. נערה עוזבת את בית הוריה, לטובת לימודיה בקולג' ומתחילה את מסעה לבגרות. במהרה היא מגלה שלא הכול עובד כמו שהיא מצפה. הקומדיה המרעננת מהווה המשך ישיר של "שחור כזה" ומשתמשת בנוכחות ובאנרגיה המתפרצת של שהידי, כדי לבחון מחדש את חווית ההתבגרות של בני הנוער האמריקאים בעידן המודרני.

החל מ- 3 בינואר בסדרות ב- VOD

להיט הנוער של נטפליקס חוזר ובגדול: 'ריברדייל' בעונה חדשה!

דרמת הנעורים הסוערת והמצליחה של נטפליקס חוזרת בעונה חדשה ומפתיעה במיוחד. הסדרה עוקבת אחר ארצ'י וחבריו הנקלעים לתעלומה אפלה בעיירה ריברדייל, בעולם בו הם מנסים לצלוח איכשהו את ימי בית-הספר התיכון.

החל מ- 21 בינואר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

"אני מאשים…!": 'קצין ומרגל'

דרמה היסטורית צרפתית עטורת השבחים בבימויו של רומן פולנסקי ('אלוהי הקטל', 'הפסנתרן'), העוקבת אחר סיפורו של הקצין הצרפתי אלפרד דרייפוס, שהורשע על אף חפותו בשנת 1894 בבגידה ונידון למאסר עולם באי השטן.

החל מ- 8 בינואר בערוץ הסרטים, אפיק 14 וב- VOD

הפרקט מתחמם: ליגת ה- NBA עם משחקי דני אבדיה

השגריר הישראלי שלנו בוושינגטון פוגש את קבוצות ברוקלין וקליבלנד במהלך חודש ינואר, במשחקי ליגת הכדורסל הטובה בעולם: ה-NBA.

ינואר בערוץ Sport 5, אפיק 55 וב- Catch up

לורנס פישבורן פוגש את ערוץ ההיסטוריה: 'התעלומות הגדולות בהיסטוריה'

האם תהיתם אי פעם מה הייתה הסיבה האמתית לשקיעת אניית הפאר "טיטאניק"? או האם ייתכן שמתנקש נשיא ארה"ב, אברהם לינקולן, זייף את מותו?
אם עניתם כן – הסדרה הזו היא בשבילכם!
השחקן הוותיק והאהוב לורנס פישבורן ('מטריקס" סרטי 'ג'ון וויק'), מגיש את ההפקה היוקרתית החדשה של ערוץ ההיסטוריה, הבוחנת בכל פרק תעלומה היסטורית ידועה ומאתגרת מחדש את כל מה שאנו יודעים עליה.

החל מ- 21 בינואר בערוץ ההיסטוריה, אפיק 7 וב- VOD

יריבויות ותיקות לא מתות לעולם: 'קוברה קאי' בעונה חדשה!

עונת המקור החדשה והראשונה של נטפליקס לסדרת היוטיוב שגרפה צפיות רבות ומהווה המשך לאירועי סרט הפולחן "קרטה קיד". והפעם: קוברה קאי חוזרת לסיפור היריבות הנצחי בין דניאל לרוסו לג'וני לורנס, יותר משלושים שנה אחרי אליפות הקרטה שבה נפגשו השניים לקרב גורלי. בעונה השלישית הרוחות סוערות לאחר עימות אלים בין שני הדוג'ואים, המצב בוואלי עגום יותר מתמיד וגורלם של התלמידים ושל הסנסיי תלוי על כף המאזניים.

החל מ- 1 בינואר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

מרהיב וסוחף: 'מילים על קירות האמבטיה'

דרמה רומנטית על נער מתבגר שחולם להפוך לשף ומתמודד לפתע עם מחלת נפש שמשפיעה על חייו. כאשר הוא מגיע לתיכון חדש, נערה אינטליגנטית מסייעת לו לפתוח את ליבו.

החל מ- 14 בינואר להזמנה בסרטים ב- VOD

Who Run The World – Girls: 'הנשים שמשנות את העולם'

הן חצו יבשות, עפו לאן שאף אדם לא העז ושינו את תפיסת החיים בעצמן. נשים אלה דחקו את גבולותיהן ופתחו עולם טוב יותר לכולנו. ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק בספיישל מרתק, העוקב אחר הישגיהן המרהיבים של הנשים הגדולות בהיסטוריה: אמיליה ארהארט- התעלומה | דיאנה: הסיפור שלה | הנשים שמשנות את העולם.

החל מ- 8 בינואר בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, אפיק 48 וב- Catch up

Disenchantment

עונה נוספת לסדרת האנימציה המשובחת של נטפליקס מאת יוצר 'משפחת סימפסון'. והפעם: בין שקועה עד מעל לראש בתככים מלכותיים, בתעלומות מסתוריות, בחוסר היציבות ההולך וגובר של המלך זוג ובדאגות לעתידה של דרימלנד.

החל מ- 15 בינואר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

מי יזכה בתואר 'שליטי הקיץ'? 'גמר הבנים והבנות 2020'

חיכיתם לזה הרבה זמן ועכשיו זה מגיע! הבנים והבנות, התוכנית האהובה של ערוץ הילדים, בהנחיית עודד פז, אנה זק ובן זיני, מגיעה לרגע ההכרעה הגדול. אחרי עונה מותחת במיוחד, הדרמה מגיעה לשיאה בפרק הגמר החגיגי בו יגלו הצופים מי הנבחרת שתזכה בתואר 'שליטי הקיץ'.

20 בינואר בערוץ הילדים, אפיק 66 וב- VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

רגע אחד משנה חיים: 'קרעים של אישה'

סרט הדרמה החדש של נטפליקס, בהפקתו של מרטין סקורסזה ובכיכובם של ונסה קירבי ('הכתר') ושיה לה-באף, המגלמים את מרתה ושון, זוג צעיר והריוני מבוסטון, המתמודד במהלך הלידה הביתית עם טרגדיה מטלטלת ששינתה את חייהם מקצה לקצה- לידה שקטה. בעודה שוקעת באבל הכבד, צריכה מרתה לנווט את עצמה בין מערכות היחסים השבריריות עם בן זוגה, אמה והמשפט הנערך נגד המיילדת שהואשמה בגרימת מוות ברשלנות.

החל מ- 7 בינואר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

משחק החודש ב- Partner TV Gaming: 'מפרץ ההרפתקאות רול'

אוהבים לצפות במפרץ ההרפתקאות? יש לכם את כל הדמויות האהובות בבית?
אז המשחק הזה הוא במיוחד בשבילכם! מפרץ ההרפתקאות יוצא לדרך! אין עבודה גדולה מדי, אף גור אינו קטן מדי. הצטרפו לצוות הסיירת, כולל אוורסט וטראקר, ל- 16 משימות הצלה מרגשות! עזרו לכל גור להשתמש ביכולות הייחודיות שלו כדי לעזור לחבריו ולהציל את היום.

מי היה באמת יצחק שמיר? 'שמיר: מלחמה, שלום וחלום'

ערוץ ההיסטוריה בשלושה פרקים מרתקים על ראש ממשלתה השביעי של ישראל, שהיה שלישי בשנות משילותו אחרי בן גוריון ונתניהו ואולי המסתורי והחידתי מכל האישים שהנהיגו את המדינה לפניו ואחריו. הסדרה המרתקת חושפת צדדים נוספים בראש הממשלה הנשכח יצחק שמיר ומגלה לצופה איש של קצוות והפכים.

החל מ- 17 בינואר בערוץ ההיסטוריה, אפיק 7 וב- VOD

מבט מקרוב על העולם התחתון: 'סוחרים לא חוקיים'

העיתונאית עטורת הפרסים, מריאנה ואן זלר, בוחנת את הפעולות הפנימיות של השווקים השחורים המסוכנים ביותר בעולם התחתון העולמי. בכל פרק היא יוצאת למסע בתוך שוק שחור אחר: סמים, אקדחים ועד לבעלי חיים – כדי לפגוש את הנפשות הפועלות, ללמוד את העסק ולחשוף את הנסיבות וההקשר הגאו-פוליטי שיוצרים את כלכלת הצללים העולמית. הפרק השני צולם בעיר תל אביב וחושף את פרשת האופציות הבינאריות בה.

החל מ- 11 בינואר בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, אפיק 48 וב- Catch up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

בנות ווינקס קמות לתחייה: 'גורל סאגת ווינX'

גרסה חדשה ולא מצוירת של נטפליקס ללהיט הנוער 'מועדון ווינX'! חמש תלמידות בבית ספר לפיות לומדות כיצד להשתמש בכוחות הקסם שלהן ומתמודדות עם אהבה, יריבויות ועם המפלצות שמאיימות על עצם קיומן.

החל מ- 22 בינואר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

הכינו את הפיצוחים: 'יורוליג'

מכבי תל אביב בעונת יורוליג סוערת! מבין המשחקים: מכבי תל אביב פוגשת את אלבה ברלין, אולימפיאקוס, בסקוניה, ריאל מדריד ועוד!

ינואר בערוץ Sport 5, אפיק 55 וב- Catch up

סוחט דמעות: 'פינגווין בלום'

סרט דרמה נוקב של נטפליקס, המבוסס על סיפורה האמתי של סאם בלום, בכיכובה של נעמי ווטס. לאחר שעוברת תאונה נוראית ונותרת משותקת, מנסים בני הבית לעודד את רוחה ומחליטים להביא עורב נחלים פצוע בשם פינגווין, שמשנה את חייהם לעד.

החל מ- 27 בינואר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

מוקדמות אליפות אירופה בכדורעף

אירוע בינלאומי יחיד בארץ בתקופת זו!
4 משחקים של נבחרת ישראל ו- 2 משחקים נוספים בהשתתפות בולגריה, אחת מהנבחרות הטובות בעולם. ובנוסף, ישראל פוגשת את אוסטריה.

החל מ- 12 בינואר בערוץ Plus 5, אפיק 56 וב- Catch up

חדש בחינוכית: 'והילד הזה הוא אני'

סדרה תיעודית חדשה בכאן חינוכית לילדים – על ילדים. מפגש עם כעשרים ילדים המייצגים חלק נרחב מהמגוון החברתי והגיאוגרפי בישראל כמו: בדואי, בן קיבוץ, תאומות תל אביביות, עיוור, חרדי, מושבניקית מעוטף עזה ועוד.

החל מ- 5 בינואר בערוץ כאן חינוכית, אפיק 23 וב-VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

מצמרר ומחסיר פעימה: 'בחשכת הלילה: המצוד אחר רוצח סדרתי'

נטפליקס בסדרה תיעודית חדשה ומטלטלת, על המרדף אחר אחד מהרוצחים הסדרתיים הידועים לשמצה, שהטילו אימה על ארה"ב של שנות ה-80.

החל מ- 17 בינואר בערוץ ההיסטוריה, אפיק 7 וב- VOD

יום החינוך הבינלאומי עם A+

חוגגים את יום החינוך הבינלאומי עם ילדי A+ ונהנים מהפתעה שהכנו לכם בספריית ה- VOD שלנו! השנה נציין את הדרכים בהן למידה יכולה להעצים אנשים וילדים, לשמר את כדור הארץ, לקדם שגשוג ולעודד שלום. השנה האחרונה לימדה אותנו שלמידה אינה מוגבלת ואינה מסתיימת בלימוד בכיתה, בגן ובבית הספר. הצטרפו לילדי A+ ולימדו על נושאים רבים שיעצימו את ילדכם.

24 בינואר בערוץ A+, אפיק 72 וב- VOD

פרטנר TV גם באפליקציה!>>