יום הולדת שמח לערוץ פרטנר קידס

ערוץ פרטנר קידס חוגג שנה ומזמין אתכם לחגיגה עם כל שוברי הקופות שילדים אוהבים!
גרינץ', קפטן תחתונים, פאוור ריינג'רס, החיים הסודיים של חיות המחמד, לשיר ועוד רבים.

מאי בערוץ פרטנר ילדים, אפיק 6 וב- VOD

כשהיסטוריה גזעית הופכת למופת קולנועי: 'הספר הירוק'

דרמה משובחת זוכת 3 פרסי אוסקר, בכיכובם של מהרשלה עלי ('אור ירח') וויגו מורטנסן ('סימנים של כבוד'), המבוססת על סיפור מסעם האמתי אל דרום ארצות הברית בשנות ה- 60, של הפסנתרן דון שירלי ונהגו, טוני ליפ. השניים יוצאים לסיבוב הופעות מטלטל, תוך התמודדות עם גזענות וסכנה, המאלצים אותם לשים בצד את המחלוקות בניהם ולשרוד בטיול של פעם בחיים.

לצפייה בערוץ פרטנר סרטים, אפיק 4 וב- VOD

למידע והצטרפות לטריפל פרטנר TV>>

הספין אוף ללהיט SUITS: 'פירסון'

לאחר שרישיון עריכת הדין שלה נשלל, ג'סיקה פירסון (ג'ינה טורס) עוזבת את העיר ניו יורק ומצטרפת לעולם הפוליטיקה המאיים וצמא הדם של שיקגו. בתפקידה החדש כיד ימינו וכ"פיקסרית" של ראש העיר, ג'סיקה תתמודד מול מתנגדיו המסוכנים ביותר, בעודה נאבקת לנקות את העיר משחיתות ואי סדרים.

פרק חדש מידי יום ב' בערוץ פרטנר סדרות, אפיק 3 וב- VOD

ליגת האלופות

זה הזמן לעשות מתיחות לקראת הגמר הגדול של ליגת האלופות! השנה הגדולות של הכדורגל יפגשו באצטדיון האולימפי אתאטורק שבאיסטנבול. אומנם עדיין לא בטוחים האם יהיה קהל או לא, אבל מה שבטוח הולך להיות מעניין ומותח!

29 במאי בערוץ ספורט 5, אפיק 55 וב- Catch up

השטן האהוב עלינו חוזר: 'לוציפר' עונה 5 חלק ב

התגעגענו אליו כל כך ועכשיו זה רשמי!
לאחר המתנה מורטת עצבים סוף סוף השטן החתיך שלנו חוזר אל המסך עם הפרקים של החצי השני לעונה חמישית לסדרת המופת של נטפליקס 'לוציפר'. אם עדיין במקרה לא צפיתם בה, הרי לכם בינג' מושלם ויפה לעיניים שתצטרכו להשלים עד סוף חודש מאי. שלא תגידו שלא אמרנו לכם…

החל מ- 28 במאי לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית

למידע והצטרפות לטריפל פרטנר TV>>

איך אפשר לעזור? 'ניו אמסטרדם'

דרמת בית חולים חדשה ומסקרנת שהפכה ללהיט ענק. במוקד הסדרה עומד ד"ר מקס גודווין (ראיין אגולד, "הרשימה השחורה") שמתמנה למנהל החדש של בית החולים ומציב לעצמו למטרה להיאבק בבירוקרטיה, כדי להעניק למטופליו את השירות הטוב ביותר.

פרק חדש מידי יום א' בערוץ פרטנר סדרות, אפיק 3 וב- VOD

אוהבי קומיקס נא להתפקד: 'מורשת יופיטר'

ההימור הבא של נטפליקס עם סדרת גיבורי העל החדשה, המבוססת על הקומיקס מאת מארק מילר ('ארבעת המופלאים'). הסדרה מתמקדת בגיבורי העל הראשונים בעולם, המבקשים להעביר את השרביט לילדיהם – הדור החדש, המפונק והמרדן. בדרך הם מגלים שהחוקים של פעם כבר לא תופסים היום.

החל מ- 7 במאי לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית

סיפור אהבה כנגד כל הסיכויים: 'ליל המכשפות'

דרמה בריטית חדשה ומסתורית לפי טרילוגיית רבי המכר של דבורה הרקנס. דיאנה בישופ, היסטוריונית ומכשפה, נתקלת בספר אבוד שמעורר כוחות על אנושיים ויצורים מיתיים. כאשר ערפד מסתורי מציע לה עזרה, הם יוצאים למסע מטלטל בכדי להגן על הספר ולפתור את התעלומות המצויות בו.

פרק חדש מידי יום ה' בערוץ פרטנר סדרות, אפיק 3 וב- VOD

למידע והצטרפות לטריפל פרטנר TV>>

להזדקן יכול להיות מצחיק: 'שיטת קומינסקי' עונה 3

עונת הסיום לסדרת הדרמה הקומית המוערכת זוכת פרס גלובוס הזהב של נטפליקס, עם הכוכבים הגדולים מייקל דאגלס ואלן ארקין. זוג חברים ותיקים, מתמודדים עם ההזדקנות ועוזרים זה לזה לשמור על ההומור בצל תעשיית הבידור המקדשת את הנעורים.

החל מ- 28 במאי לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית

גמר הליגה האירופית

ב- 6 במאי נדע איזה גמר מצפה לנו לאחר משחקי הגומלין של חצאי הגמר וב- 26 במאי ייערך הגמר הגדול של הליגה האירופית בגדנסק שבפולין.

מאי בחבילת ערוצי ספורט 1, אפיקים 51-54 וב- Catch up

בשכונה בה כולם חשודים למי יש מה להסתיר: 'היעלמות'

דרמה מסתורית העוקבת אחרי היעלמותו של אנתוני סאליבן במהלך צייד אוצרות ביום הולדתו העשירי. החקירה חושפת סודות משפחתיים שהיו קבורים לאורך השנים ולהם השלכות הרסניות.

פרק חדש מידי יום ג' בערוץ פרטנר סדרות, אפיק 3 וב- VOD

אישה אחת משנה את כל החוקים: 'המין החזק'

דרמה ביוגרפית סוחפת, המגוללת את סיפורה של רות ביידר גינסבורג (שהלכה לעולמה לפני מספר חודשים), ממובילות המאבק והמהפכה לשיוון זכויות ועד לקריירה ההיסטורית שלה, שהובילה לכהונתה כשופטת בית המשפט העליון.

החל מ- 22 במאי לצפייה בערוץ פרטנר סרטים, אפיק 4 וב- VOD

למידע והצטרפות לטריפל פרטנר TV>>

חגיגה טורקית

ים של סדרות חדשות בחבילת ערוצי הדרמות הטורקיות שיעשו לכם את הקיץ ! עם ערוץ חגיגה מזרחית המשתדרג עם שם חדש – 'הערוץ הים תיכוני +' והמון סדרות חדשות, מצליחות, עטורות פרסים ואבק כוכבים! אז תשריינו לכם מקום טוב בסלון עבור "ראמו", "השושלת", "אוסמאן", "ההבטחה", המשפחה" ועוד!

החל מ- 5 במאי בערוצי חבילת הדרמות הטורקיות פרימיום, אפיקים 36-40, וב- Catch up

חשיפה: המצוד אחר בן לאדן

דוקו בכורה מרתק של ערוץ ההיסטוריה, בהשתתפות שני נשיאי ארה"ב לשעבר, ברק אובמה וג'ורג' וו. בוש, על המצוד שניהלה ארה"ב במשך עשר שנים אחר אוסמה בן לאדן, שהיה אחראי על פיגועי ה-11 בספטמבר הקטלניים על אדמת ארה"ב. הסרט מתאר בצורה כרונולוגית וחסרת תקדים את המאמץ הממושך של ארה"ב ללכוד את בן לאדן.

החל מ- 8 במאי בערוץ ההיסטוריה, אפיק 7 וב- Catch up

זאק סניידר פוגש את נטפליקס: 'צבא המתים'

אחרי צפייה ארוכה סוף סוף זאק סניידר שחרר לעולם כולו את גרסת הבמאי של "ליגת הצדק" ועכשיו הוא מגיע לנטפליקס עם הלהיט 'צבא המתים'!
גיבור מלחמה שכיום עובד במסעדה, מגייס קבוצת שכירי חרב לצורך ביצוע שוד בקזינו בלאס וגאס – מה שהוא לא יודע זה שאוכלוסיית זומבים השתלטה על העיר.

החל מ- 21 במאי לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית

למידע והצטרפות לטריפל פרטנר TV>>

היא תמות מחר

דרמת מתח העוקבת אחר אישה שיום בהיר אחד נכנס לה רעיון לראש – היא הולכת למות ביום למחרת. מאותו הרגע הכול משתנה!
כל מי שהיא פוגשת נדבק בחרדה שלה ובטוח שגם הוא ימות מחר!

החל מ- 6 במאי להזמנה בסרטים ב- VOD

מבשלים עם השפים הגדולים

חגיגה של מטעמים ועוגות גבינה בשלל מרקמים עם סוללת השפים המובילים: אהרוני, קרין גורן ועוד בערוץ פודי.

שבועות בערוץ פודי, אפיק 44 וב- Catch up

למידע והצטרפות לטריפל פרטנר TV>>

הבנים של סם: מסע אל האופל

הדוקו רצח החדש של נטפליקס, המציף את סיפורו של דיוויד ברקוביץ' ("בנו של סם") ומסע הרצח המתוקשר שלו, שהחל בשנת 1976. ברקוביץ', הטיל אימה ברחובות ניו יורק, והיה אחראי לרציחתם של שמונה אנשים והתגרה במשטרת ניו יורק ע"י שליחת מכתבים אנונימיים. הסדרה בוחנת את הסיפור המזעזע, מתוך זווית חדשה שעדיין לא נבחנה, ואף עשויה לשנות את כל התמונה.

החל מ- 5 במאי לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית

יציאה צרפתית

קומדיה סוריאליסטית המבוססת על הרומן באותו השם ובכיכובם של השחקנים המוערכים מישל פייפר ולוקאס הדג'ס (מנצ'סטר על הים). סיפורה של יורשת מנהטן, שעוברת לפריס עם בנה והחתול, עם מעט הכסף שנותר להם ועוד פרט הזוי בפני עצמו – החתול הוא בעצם בעלה שנולד מחדש.

החל מ- 13 במאי להזמנה בסרטים ב- VOD

בכורה: 'המסע למאדים: הרובר של נאס"א'

בעוד שרבים ניסו, נאס"א היא הארגון היחיד שהנחית בהצלחה את הרוברים בכוכב האדום. מארק דייויס הפקות ייקח אותנו בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק אל תוך נאס"א ו- JPL, כדי לקבל את הסיפור מאחורי הקלעים של כוכב העל הבין-כוכבי הבא שלהם. כאשר הרובר ינחת, נהיה שם כדי לתעד את הצלחתו, או כישלונו.

9 במאי בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, אפיק 48 וב- Catch up

פרטנר TV גם באפליקציה!>>