האגדה קמה לתחייה: 'מולאן 2020'

חיכינו שנה שלמה והנה היא סוף סוף כאן!
גרסת הלייב אקשן המדוברת של דיסני לסרט 'מולאן' נוחתת בפרטנר TV לפני כולם!
הלוחמת הסינית מחליפה את אביה בקרב למען כבוד המשפחה ובעודה מתחזה לגבר, הופכת לאחת הלוחמות הגדולות ביותר שידעה ממלכת סין.

החל מ- 1 במרץ לרכישה ללא הגבלת זמן והחל מ- 15 במרץ גם בגרסת ההשכרה ל- 48 שעות ב- VOD

'לטובת הכלל' בעונה חדשה!

דרמה משפטית של רשת ABC ומבית היוצר של מפיקת העל שונדה ריימס ('האנטומיה של גריי', 'תחנה 19'), העוקבת אחר התככים, הטוויסטים ומערכות היחסים בין עורכי דין שאפתנים משני צדי המתרס. במרכזה נמצאת חבורה של שישה עורכי דין, אשר מתחילים לעבוד לסירוגין בפרקליטות ובמשרד הסנגוריה הציבורית בניו יורק. הם מתמודדים זה נגד זה ומנסים למנוע מעבודתם להשפיע על חייהם הפרטיים.

החל מ- 8 במרץ בסדרות ב- VOD

הבאז הבא של נטפליקס: 'שמיים אדומים'

דרמת הפשע הספרדית החדשה, מבית היוצר של סדרת הדגל של נטפליקס 'בית הנייר', בכיכובה של הזמרת והשחקנית האהובה בישראל לאלי אספוסיטו ('כמעט מלאכים'). 3 נערות בורחות מהסרסור שלהן ויוצאות למסע פרוע אל החופש.

החל מ- 19 במרץ לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

פסח אקשן ללא מעצורים

חוגגים את חג האביב הקרב ובא (והשנה מוקדם מתמיד), עם מיטב סרטי האקשן והפעולה שהחסירו פעימה מליבנו: 'דומינו' בכיכובו של ניקולאי קוסטר-וולו ('משחקי הכס'), 'מדינה שבויה', 'לצוד את האויב', 'שומר הראש והמתנקש' ועוד רבים המחכים לכם בערוץ הסרטים וב- VOD.

החל מ- 26 במרץ בערוץ הסרטים, אפיק 14 וב- VOD

להיט הילדים: 'חבורת חיות המחמד'

אנימציית הילדים לכל המשפחה מגיעה לפרטנר קידס! כלב רחוב קשוח, המנסה לשרוד ברחובות ולהציל את עצמו וחבריו ממצבים מסובכים, נאלץ לשתף פעולה עם חתולה מפונקת ואלגנטית, כדי לטפל בהשתלטות הרובוטים בעיר. יחדיו יוצאים להרפתקה שמאלצת אותם לסכן הכול וגם לסלק את הדעות הקדומות אחד על השנייה.

החל מ- 25 במרץ בפרטנר קידס, אפיק 5 וב- VOD

הגיע הזמן להיפרד: 'משפחת קרדשיאן' עונה הסיום!

לאחר 19 עונות על המסך, המשפחה החמה והנצפית ביותר בטלוויזיה הכריזה שהעונה החדשה תהיה גם עונת הסיום! וזה הולך להיות מרגש מתמיד….
בעונה, בנות המשפחה עומדות בפני החלטות משנות חיים, בעוד הן מתמודדות עם עולם שמשתנה תחת מגפת הקורונה. מהניסיון להרחבת המשפחה, דרך מעבר לצד השני של המדינה, ועד מערכות יחסים שבורות ופרידות קשות.

החל מ- 19 במרץ בערוץ הבידור E!, אפיק 16

אולסטאר ה- NBA!

משחק האולסטאר החגיגי מתקרב בצעדי ענק, כשהשנה זו תהיה אטלנטה שמארחת את האירוע.
הקפטנים במשחק, לברון ג'יימס וקווין דוראנט יזכו השנה להרכיב את הקבוצות במשחק, מתוך רשימת 22 השחקנים שזכו להכי הרבה קולות.

7 במרץ בשעה 01:30 בערוץ Sport 5, אפיק 55 וב- Catch up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

האחרון בסרטי אקס-מן: 'המוטנטים החדשים'

לייב אקשן של סרט האימה וגיבורי העל האמריקאי, המבוסס על הקומיקס 'המוטאנטים החדשים' ומהווה החלק ה- 13 והאחרון של סדרת סרטי 'אקס-מן'. קבוצת מתבגרים מוטאנטים, בניהם מג'יק בכיכובה של אניה טיילור ג'וי ('גמביט המלכה'), כלואים בניגוד לרצונם במתקן חשאי, ונאלצים להתמודד עם כוחותיהם המסוכנים וסודות אפלים מעברם.

החל מ- 22 במרץ להזמנה בסרטים ב- VOD

הפעם הילדים קובעים: 'יום הכן'

הקומדיה המשפחתית החדשה של נטפליקס בכיכובם של ג'ניפר גארנר ואדגר רמירז, המגלמים הורים שבדרך כלל אומרים "לא" לילדיהם ובצעד אמיץ (ופרוע), הם מחליטים לתת לילדיהם את יום ה"כן". עם כמה כללי יסוד, הם צריכים להגיד כן לבקשות הכי פרועות של ילדיהם, מה שמביא אותם ליממה של מערבולת מלאה בהרפתקאות.

החל מ- 12 במרץ לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

הכינו את הממחטות: 'אדמה מרה' עונה שלישית!

הדרמה הטורקית שגרמה לכולנו להזיל ים של דמעות ולסיים גלילי נייר שלמים חוזרת בעונה חדשה! האיזונים משתנים בצ'וקורובה עם כניסתם של דמויות חדשות למשפחת יאמאן. זוליהא נאבקת בחייה למען ילדיה, שנלקחו ממנה על ידי דמיר ונשבעת לנקום במוזג'אן על כך ששיחקה בגורלה.
האם גילוי האמת ליילמאז לגבי זהות בנו יגרום לאיחוד האהבה או לחיזוק הנקמה?

החל מ- 15 במרץ בערוץ הדרמות הטורקיות +, אפיק 39 וב- Catch up

הכינו את הפיצוחים: ליגת האלופות!

שמינית גמר ליגת האלופות, עם מפגשי ענק בניהם: ברצלונה – פ.ס.ז', יובנטוס – פורטו, ליברפול – לייפציג ועוד!

מרץ בערוץ Sport 5, אפיק 55 וב- Catch up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

החדש של ערוץ ההיסטוריה: 'הרכב זאת בעצמך'

סדרה חדשה של ערוץ ההיסטוריה בראשה נמצאים הצמד אלן וריצ'ארד קארן ('שפץ ביתך'), המנחים תחרות בין בנאים ובעלי מלאכה מוכשרים, שצריכים להרכיב מגוון מכשירים מחומרי הגלם.

החל מ- 15 במרץ בערוץ ההיסטוריה, אפיק 7 וב- VOD

מטלטל ומצמרר: 'הזייפן'

ענקית התוכן נטפליקס ממשיכה להפתיע ותשחרר את סדרת הדוקו-פשע החדשה והמושקעת בהפקת BBC 'הזייפן'. הסדרה עוקבת אחד הסיפור המטלטל והמזעזע של הרצח המסתורי בקהילת הכנסייה המורמונית בסולט לייק סיטי שבארצות הברית ב- 1985.

החל מ- 3 במרץ לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

ספיישל יום האישה

יום האישה בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, עם שידורים של סרטי תעודה המוקדשים לנשים. בניהם, בכורה של הסרט: 'אקשינגה: האמיצות', המציג את הנשים החזקות המגנות על עולמנו, יחידת פקחיות הנלחמות בציד לא חוקי, העורכות טירונות קשה למאה מתגייסות חדשות, להרחבת מאמציהן להגן על פילים וחיות בר נוספות באפריקה.

8 במרץ בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק באפיק 48, וב- Catch up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

הולך להיות לוהט! 'מוקדמות המונדיאל 2022'

מונדיאל 2022 יוצא לדרך! 55 הנבחרות החברות באיחוד התאגדויות הכדורגל האירופיות (אופ"א), יתמודדו על 13 מקומות במונדיאל 2022. המוקדמות יחולקו ל- 2 סיבובים: שלב הבתים ושלב הפלייאוף. הנבחרת המנצחת בכל בית תעפיל למונדיאל והסגנית תעפיל לשלב הפלייאוף, בו שלוש המדורגות העליונות יעפילו למונדיאל.

24-29 במרץ בערוץ 5 Live, באפיק 58 וב- Catch up

ביגי: יש לי סיפור לספר

סרט תיעודי חדש של נטפליקס, על כריסטופר ואלאס, הידוע בכינויו נוטוריוס בי-איי-ג'י, שהיה ועודנו אחד מהבולטים באומני ההיפ הופ בעולם וידוע בזרימתו הייחודית ובמילים האוטוביוגרפיות שלו. הסרט שופך אור על חייו באמצעות קטעים נדירים, שצולמו מאחורי הקלעים ועדויות של חבריו הקרובים ובני משפחתו.

החל מ- 1 במרץ לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

חילוץ סוער

סרט תיעודי העוקב אחר צוות מובחר של עובדי חיפוש והצלה מכוח המשימה המיוחד של טקסס (Texas A&M Task Force 1). כאשר הסערה הטרופית אימלדה, הביאה שיטפונות בזק שוברי שיאים לדרום-מזרח טקסס בספטמבר 2019, הצוות נלחם להציל חיים ולפנות תושבים תקועים מהקהילה שנהרסה על ידי הוריקן הארווי רק שנתיים קודם לכן.

21 במרץ בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, באפיק 48 וב- Catch up

משחק החודש ב- Partner TV Gaming: 'אמיצה'

אהבתם לצפות בסרט האנימציה מבית דיסני-פיקסאר 'אמיצה'? אז המשחק הזה הוא בשבילכם!
אתם מוזמנים לרוץ, לקפוץ ולהילחם בנוף הסלעי, האגדי ובאומץ רב, כדי למתוח את החץ וקשת, להביס אויבים פראיים, לשבור קללה קסומה ולהציל את הממלכה.

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

ברוח הבחירות הקרובות: 'הקול של ניקול'

סדרת דוקו לייט חדשה של ערוץ 24. ניקול ראידמן מתלווה בכל פרק לאחד מהפוליטיקאים המסקרנים בישראל, המגיעים מכל קצוות הקשת הפוליטית.

החל מ- 6 במרץ בערוץ 24 וב- VOD

מבשלים עם קטנטנים: 'ואפל ומוצ'י'

'ואפל ומוצ'י' תכנית הבישול החדשה של נטפליקס לקטנטנים, בכיכובה של לא אחרת מאשר מישל אובמה!
הצטרפו להרפתקה, תגלו, תבשלו ותטעמו ממגוון מאכלים מרחבי העולם כולו!

החל מ- 16 במרץ  לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

יום האישה בחבילת הערוצים ברוסית!

לכבוד יום האישה הבינלאומי, ערוץ הבידור TNT יעלה לראשונה את הסדרה הקומית "בנות עם מקארוב".
הסדרה מציגה ארבע בוגרות תמימות של האקדמיה לשוטרים אשר פועלות תחת פיקודו של ראש מחלקת חקירות פליליות קשוח, המעדיף לשמור מרחק מהמין הנשי.

החל מ- 9 במרץ בערוץ TNT, אפיק 103 וב- Catch up

פרטנר TV גם באפליקציה!>>