האגדה מתעוררת לחיים 'מלך האריות' מגיע ל-VOD

לאחר ששבר את הקופות ברחבי העולם והפך לסרט הנצפה בקולנוע בישראל, עיבוד הלייב אקשן לקלאסיקה העל זמנית של דיסני, בכיכובם של ביונסה וסת' רוגן מגיע לפרטנר TV. אתם מוזמנים להתרגש מיצירה קולנועית מופלאה שאפשר לראות שוב ושוב ושוב, ולשיר בקולי קולות יחד עם פומבה, טימון וסימבה את 'הקונה מטטה' ו'מעגל החיים'.

החל מ-21 בנובמבר להזמנה ב'חדש מהקולנוע' ב-VOD

'וויל וגרייס': עונת הסיום – בלעדי בפרטנר TV

בלעדי בפרטנר TV סדרת הקומדיה המיתולוגית מגיעה לעונת הסיום בצמוד לשידור בארה"ב, ולאחר חתונת הגייז המרגשת של ג'ק בפרק הסיום של העונה הקודמת, מה יותר קלאסי מלסיים עם הנושא הכי חם שמעסיק את הקהילה הלהט"בית- הורות משותפת.
את הפרטים נשמור לפרקים עצמם, אך רק נציין כי לכבוד הפינאלה כמיטב המסורת, הסלבס הכי הכי ישתתפו בתפקידי אורח…

החל מ-31 באוקטובר בצמוד לשידור בארה"ב, בעולם הסדרות ב-VOD

נינג'ה ישראל ילדים

פרטנר TV וערוץ הילדים מביאים את מותג הנינג'ה למקום האמיתי, ומאתגרים נערים ונערות לצלוח את מסלול המכשולים האימתני. בהנחיית כוכבי הילדים האהובים: עודד פז, אליענה תדהר וקווין רובין.

החל מ-11 בנובמבר בערוץ הילדים, אפיק 66 וגם ב-Catch Up וב-VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

להתראות 'הכלה מאיסטנבול', שלום 'חלק ממני'

הטלנובלה החדשה שכולם עומדים להתמכר אליה ושעתידה להחליף את 'הכלה מאיסטנבול' שמסתיימת, עוקבת אחר שתי אימהות לתינוק אחד, אהבה בלתי אפשרית ומסחטת דמעות טורקית. כדי לרכך את הפרידה מ'הכלה', גם הטלנובלה החדשה תהיה בכיכובו של אוזקן דניז, הלא הוא פארוק- גבר החלומות של נשות ישראל. הכינו את הממחטות!

החל מ-18 בנובמבר בערוץ ויוה פלוס, אפיק 42 וב-VOD

החיים שאחרי 'הנוקמים'… עם 'ספיידרמן: רחוק מהבית'

פיטר פארקר חוזר ב'ספיידרמן: רחוק מהבית', והפעם גיבור העל הידידותי מצטרף לחבריו נד, אם-ג'יי ושאר החבורה לחופשה באירופה. תכניתו להשאיר מאחוריו לכמה שבועות את עולם גיבורי העל משתבשת במהרה, כאשר הוא מסכים לעזור לניק פיורי לפענח את התעלומה מאחורי מספר התקפות של יצורים אשר זורעים הרס ברחבי היבשת.

החל מ-1 בנובמבר להזמנה ב'חדש מהקולנוע' ב-VOD

סקורסזה ,פאצ'ינו, דה נירו – 'האירי'

נטפליקס מתכוננת לאוסקר ומשחררת דקה לפני סיום השנה את הסרט שכולם מדברים עליו. רוברט דה נירו, אל פאצ'ינו וג'ו פשי מככבים בסרטו של מרטין סקורסזה, השוזר בגאונות מרשימה מסע מטלטל במסדרונות הנסתרים של הפשע המאורגן: פעולותיו הפנימיות, יריבויות וקשרים לפוליטיקה העכשווית. זו סאגה אפית על הפשע המאורגן באמריקה שלאחר מלחמת העולם השנייה, המסופרת דרך עיניו של פרנק שירן (דה נירו)  – חייל ותיק, נוכל ומתנקש שעבד לצד כמה מהדמויות הידועות לשמצה של המאה העשרים, ושופך אור על אחת מתעלומות הגדולות והלא פתורות בהיסטוריה האמריקאית, היעלמותו של בוס המאפיה האגדי ג'ימי הופה (פאצ'ינו).

החל מ-28 בנובמבר ב-NETFLIX ובעמוד ההמלצות ב-VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

ליגת האלופות

המחזור הרביעי והחמישי של ליגת האלופות יוצאים לדרך ועומדים להדביק אותנו למסך, כשהם מפגישים את הקבוצות הטובות בעולם למשחקים מסקרנים: ריאל מדריד מול פ.ס.ז', יובנטוס מול אתלטיקו מדריד, ברצלונה מול דורטמונד, וליברפול מול נאפולי.

החל מ-6 בנובמבר בערוצי ספורט 5, וגם ב-Catch Up

הוד מעלתה מגיעה לעונה שלישית -'הכתר'

לאחר ציפייה של מעל לשנתיים, סדרת הדגל של נטפליקס חוזרת בעונה חדשה, והפעם כמובטח כל הקאסט משתנה. אוליביה קולמן המופלאה וזוכת האוסקר® הטרייה מחליפה את קלייר פוי המעולה ואליה מצטרפת גם הלנה בונהאם קרטר כאחותה הלא שגרתית של המלכה. עם דיאלוגים שנונים, מציאות ומורכבת וצ'ארלס אחד… יחד צפויה לנו פנינה בריטית על תה וקרקר של זהב.

החל מ-17 בנובמבר ב-NETFLIX ובעמוד ההמלצות ב-VOD

הדשא של השכן אדום יותר: 'השטן מהבית ממול'

סדרת דוקו פשע מצמררת. כאשר שתי גופות של אנשים נעדרים מתגלות בביתו, השמועות על "פזוזו" – שטניסט בקהילה מקומית  דמוי צ'רלס מנסון – שביתו היה מצעד בלתי פוסק של סקס, סמים, אקדחים ומוזיקה רועשת – מקבלים תפנית אפלה ומטרידה יותר. הסדרה הופכת כל אבן בתחקיר סביב הפשע, החקירה, המעצר והתיק משפטי בכדי לנסות להבין את העומקים המעוותים של הסיפור האפל.

החל מ-28 בנובמבר, בערוץ VICE, אפיק 8 וגם ב-Catch Up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

טקס בחירת הקהל

בלילה שבין 10/11 ו-11/11 ערוץ !E ישדר בשידור ישיר מהשטיח האדום עם ראיונות של כל הכוכבים הגדולים, ומיד לאחר מכן את הטקס במלואו! טקס בחירת הקהל הוא הטקס היחיד בו כל הזוכים נבחרים ע"י המעריצים, שמצביעים לכוכבים האהובים עליהם ב-43 קטגוריות מעולמות הקולנוע, טלוויזיה, מוזיקה ודיגיטל. ההצבעה פתוחה למעריצים מכל העולם, כולל ישראל. בנוסף לקטגוריות השונות, יוענק השנה פרס "האייקון של 2019" לג'ניפר אניסטון.

שידור חי החל מ-02:00 בלילה, ושידור ערוך ומתורגם ב-11 בנובמבר בערוץ E!, אפיק 16

אבודים בעוץ

סדרת אנימציה מרהיבה מבית Amazon Prime המבוססת על הספר "הקוסם מארץ עוץ" שחוגג 120 שנים ליציאתו. הסדרה עוקבת אחר דורותי גייל וכלבה הנאמן, טוטו, הנסחפים לסופת טורנדו אחרי שדורותי מגלה ספר מוזר בביתה ויחד השניים מגיעים לארץ עוץ ופוגשים חברים חדשים ומפתיעים וחולקים הרפתקאות קסומות.

החל מ-11 בנובמבר בערוץ הילדים, אפיק 66 וגם ב-Catch Up וב-VOD

יורוליג

מכבי ת"א מעלה הילוך באירופה ופוגשת כמה מהיריבות החזקות שלה למשחקי מלאי מתח ואנדרנלין.

נובמבר בספורט 5, וגם ב-Catch Up

 

פרטנר TV גם באפליקציה!>>