אהבה מריקוד ראשון: ספיישל יום האהבה

מריחים את הרומנטיקה באוויר?
יום האהבה הבינלאומי מתקרב בצעדי ענק וזה בדיוק הזמן להכין את הנרות, בקבוק היין ולבבות השוקולד, כי הכנו לכם ספיישל רומנטי בערוץ הסרטים שיגרום לכם להתאהב מחדש עם: סרט הקאלט הבלתי נשכח שעיצב לכולנו את פנטזיית הריקודים 'ריקוד מושחת', להיט הריקודים 'סטפ אפ', הרומנטיקות המוזיקליות 'פעם אחת' ו-'לה לה לנד' ועוד!

14 בפברואר בערוץ הסרטים, אפיק 14 וב- Catch up

משלחת חיפוש: עונה חדשה!

הקומדיה הפסיכולוגית המרעננת חוזרת בעונה רביעית! ארבעה חבר'ה בשנות העשרים לחייהם מתגוררים בברוקלין ובעיקר עסוקים בעצמם. כשמכרה משותפת מתקופת הלימודים נעלמת באופן מסתורי, הם מוצאים עצמם פועלים יחדיו סביב התעלומה החדשה.

פברואר בסדרות ב- VOD

מכתב אחד – אהבה אחת: 'לכל הנערים: לעולם ועד'

יום האהבה קרב וזה בדיוק הזמן המושלם לסרט החותם את טרילוגיית 'לכל הנערים' של נטפליקס! בדומה לקודמיו, הסרט יתבסס על הרומנים של ג'ני האן ויעקוב אחר הגיבורה לארה ז'אן, בעודה מסיימת את בית הספר התיכון ועוברת לקולג' שונה משל פיטר בן זוגה. בעודם מנהלים זוגיות בשלט רחוק, מתחילות הצרות בגן העדן…
האם האהבה תנצח?

החל מ- 12 בפברואר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

חגיגת כחול לבן

סרטי בורקס, קלאסיקות ישראליות, דרמות, קומדיות, לא משנה מה אתם אוהבים יש לנו הכול מהכול! חגיגה ישראלית עם הסרטים שכולנו אוהבים מכל הזמנים.
והחודש: הלהיט הישראלי 'ישמח חתני', דרמת המופת 'באבא ג'ון', הקומדיות 'ארבע על ארבע' ו- 'בננות'.

פברואר בערוץ הסרטים, אפיק 14 וב- VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

ליגת האלופות חוזרת!

לאחר פגרה של חודשיים, ליגת האלופות חוזרת עם שלבי שמינית הגמר בערוצי ספורט 5 ועם התנגשות המטאורים הגדולים: ברצלונה – פ.ס.ז', לייפציג – ליברפול ואתלטיקו מדריד – צ'לסי.

החל מ- 16 בפברואר בערוצי ספורט 5, וב- Catch up

'כולנו ביחד משפחה ענקית': ספיישל לכל המשפחה

יום המשפחה ממש עוד רגע כאן וזה הזמן להתכרבל ביחד וליהנות מספיישל משפחתי בפרטנר קידס עם הסרטים הכיפיים מכל הזמנים: קלאסיקת העל 'הנסיכה הקסומה', קאלט ההרפתקאות לנוער 'הגוניס', סרט הפנטזיה 'הבית עם השעון המסתורי ועוד.

12 בפברואר בפרטנר קידס, אפיק 5 וב- Catch up

להיט ערוץ ההיסטוריה בעונה חדשה: 'בלתי מוסבר עם ויליאם שאטנר'

ויליאם שאטנר חוזר בעונה חדשה של "בלתי מוסבר", הבוחנת מקרוב את כל התופעות המסתוריות, האפלות, המוזרות והעל-טבעיות המתרחשות בפינות שונות של כדור הארץ: מהימצאות מבנים מסתוריים בפינות שונות ברחבי העולם, דרך ערים עתיקות ומקוללות ועד לקיומם של כתות קטלניות. מבין התופעות שיבחנו העונה: האם המוות אינו "הסוף", אלא רק תחנת הביניים להתחלה חדשה? האם תוכנו האמתי של התנ"ך זכה לפרשנות שגויה עם השנים?

החל מ- 14 בפברואר בערוץ ההיסטוריה, אפיק 7 וב- VOD

פנטזיה של בינג': 'סירנה'

דרמת פנטזיה אמריקאית של רשת ABC. בעיירת החוף בריסטול קוב, הידועה על היותה בית לבתולות הים בעבר, חייהם של מספר ביולוגיים ימיים מתהפכים כאשר אישה צעירה ומסתורית מופיעה ומתחילה להרוס את עיירת הדיג הקטנה, כדי לחפש את אחותה שנחטפה ונלכדה בידי הצבא המקומי.

פברואר בסדרות ב- VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

מאוהבים עד הקצה: 'מלקולם ומארי'

אחד מהסרטים המצופים של השנה בנטפליקס, שצולם בזמן סגר הקורונה, בכיכובם של זנדאיה ('אופוריה')  וג'ון דייוויד וושינגטון ('טנט'), שאף הוזכרו כמועמדים פוטנציאליים לפרס האוסקר. דרמה רומנטית העוקבת אחר במאי קולנוע וחברתו, שחוזרים לביתם מהקרנת הבכורה של סרטו. בעודם מתמודדים עם תגליות מכאיבות ועם המתחים המבעבעים ביניהם, הם מוצאים עצמם במסע של חשבון נפש רומנטי.

החל מ- 5 בפברואר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

אירוע הסופרבול 2021

חיכינו לזה כל השנה ועכשיו זה מגיע!

אירוע הסופרבול החגיגי והיוקרתי בערוץ הספורט שייערך בטמפה ביי, עם מופע המחצית הנחשק שיוביל האמן הקנדי 'דה וויקנד'. טום בריידי האגדי מארח את הקנזס סיטי צ'יפס בסופרבול LV. הולך להיות מרתק!

8 בפברואר החל משעה 00:20 ב- Sport 5 וב- Catch up

המפתה

קומדיה פוליטית בכיכובו של סטיב קארל. אסטרטג פוליטי מהמחנה הדמוקרטי בארצות הברית, עוזר ליוצא מלחמה אמריקאי (כריס קופר) לרוץ לראשות העיר הקטנה והשמרנית שלו במערב-התיכון של אמריקה.

החל מ- 26 בפברואר להזמנה בסרטים ב- VOD

ערב שכולו כוכבים: 'השטיח האדום: טקס גלובוס הזהב 2021'

עונת הטקסים החגיגיים נפתחת באופן רשמי, עם שידור ישיר מהשטיח האדום של טקס גלובוס הזהב! ספירה לאחור עם מנחי ערוץ E! שיסקרו את הסדרות שעשו לנו את השנה, המועמדים בקטגוריות השונות וגם יתנו את התחזיות שלהם לזוכים. לאחר מכן באירוע המרכזי- הכוכבים הגדולים של עולם הטלוויזיה בראיונות על השטיח האדום, רגע לפני תחילת הטקס הנחשב!

28 בפברואר בערוץ הבידור E!, אפיק 16

הכינו את הפיצוחים: 'גביע המדינה בכדורגל'

ארבעה ימים שלמים של חגיגת גביע המדינה בכדורגל בערוץ הספורט! קבוצות ליגת העל מצטרפות ובמרכז: מכבי ת"א פוגשת את הפועל ב"ש. מי הקבוצה שתניף את הגביע?

החל מ- 4 בפברואר בערוצי ספורט 5 וב- Catch up

אי אפשר לעצור אותן: 'המכשפות'

פנטזיה קומית בכיכובה של אן האת'וואי, המבוססת על הרומן 'המכשפות'. ילד וסבתו (אוקטביה ספנסר) שיוצאים לחופשה, נתקלים בקבוצת מכשפות בהנהגתה של המכשפה הראשית הגדולה. הם מגלים שרצונן של המכשפות הוא להפוך את כל הילדים הקטנים לעכברים, ומנסים לעצור בעדן.

החל מ- 22 בפברואר להזמנה בסרטים ב- VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

באש ובמים: 'פיירפליי ליין'

הדרמה הרומנטית החדשה של נטפליקס, המבוססת על רב המכר של כריסטין האנה, בכיכובן של קת'רין הייגל ('האנטומיה של גריי') ושרה צ'וק ('סקראבס', 'ריק ומורטי').
קייט וטולי נפגשו כילדות בפיירפליי ליין, וכבר 30 שנה הן חברות בלתי נפרדות שתומכות זו בזו בכל העליות והמורדות של החיים.

החל מ- 3 בפברואר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

הכינו את הממחטות: 'רוחות של אהבה' עונה שלישית!

חיכיתם לזה הרבה זמן ועכשיו זה קורה!
עונה חדשה לסדרת הדרמה האהובה, בכיכובם של אקין אקינוזו ואברו שאהין. בעונה: מיראן, שכבר לא רוצה להיות קורבן לתכניות הנקמה של עזיזה, מוותר על נקמתו בעצמו ומחליט לבנות חיים חדשים עם רייאן, הרחק מהכול. אך לעזיזה אסלנביי, שספגה כאב עמוק לאחר מותה של אליף, יש תכניות שונות מאוד עבורו עם הופעתו המפתיעה של אסלן אסלנביי. כעת אהבתם של רייאן ומיראן עומדת בפני אתגר חדש. האם אהבתם תנצח?

החל מ- 25 בפברואר בערוץ הדרמות הטורקיות +, אפיק 39 וב- Catch up

אמת או שקר? 'שלב ההוכחות'

סדרה חדשה ומרתקת של ערוץ ההיסטוריה, בהגשת העיתונאי הוותיק והמוערך טוני האריס, הבוחנת מכל זווית אפשרית את הסרטונים, התמונות והקלטות האודיו המסתוריות ביותר בעולם, תוך שימוש בטכנולוגיה החדישה ביותר והתייעצות עם מומחים בתחום. אלה יכריעו אם מדובר בעובדה או בדיה.

החל מ- 21 בפברואר בערוץ ההיסטוריה, אפיק 7 וב- VOD

לוהט על הפרקט: ליגת ה- NBA

ליגת ה- NBA עם משחקי דני אבדיה: השגריר שלנו בוושינגטון פוגש את ברוקלין, את לברון ואת ל.א לייקרס. וגם: ג'ון וול חוזר לוושינגטון בפעם הראשונה.

פברואר בערוץ Sport 5, אפיק 55 וב- Catch up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

חודש החתולים הגדולים

חושבים שאתם יודעים הכול על החתולים הגדולים? ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק ווילד בספיישל השנתי, המציג את ההדר והמלכותיות של משפחת החתוליים. במהלך החודש, יוקרנו בבכורה שורה של תכניות המתעדות את חיי החתולים הגדולים, דרכן מפנה הערוץ את תשומת הלב גם למאמציו של ארגון נשיונל ג'אוגרפיק להגן על החתולים הגדולים ושטחי המחייה שלהם באמצעות "פרויקט החתולים הגדולים", בשיתוף החוקרים ויוצרי הסרטים דרק ובוורלי ג'וברט.

פברואר בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק ווילד, אפיק 49 וב- Catch up

אתגר בטבע – הסרט: 'בלגן בספארי'

צאו להרפתקה אינטראקטיבית לכל המשפחה בנטפליקס, בהנחיית ההרפתקן בר גרילס ועזרו לו להתמודד מול איתני טבע שונים בשמורת בעלי החיים בדרום אפריקה. בין האירועים המתרחשים: החשמל בגדר הביטחון המקיפה את השמורה נותק ובעלי החיים פורצים את הגדר.

החל מ- 16 בפברואר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

מרהיב ומבטיח: 'צלילי המטאל'

אחד מהסרטים המבטיחים של השנה של שירות הסטרימינג אמזון פריים ווידאו. דרמה נוגעת ללב, העוקבת אחר סיפורו של מתופף מטאל שמתחיל לאבד את שמיעתו. בעודו מנסה להתמודד עם הגזרה הקשה, בת זוגתו שולחת אותו למוסד גמילה לחירשים, בתקווה שזה מה שיעזור לו להסתגל לחייו החדשים. כעת הוא צריך לבחור בין המצב החדש לבין החיים שהכיר עד כה.

לצפייה ב- Amazon Prime Video

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

ורמיר האחרון

דרמה אמריקאית בכיכובו של גיא פירס ('דומינו', 'מומנטו'), המבוססת על הספר 'האיש שעשה ורמירים'. הסרט מספר את סיפורו של גיבור העם ההולנדי, האן ואן מיגרן, שרימה את הנאצים במיליוני דולרים בכך שמכר להם זיופים של ציורי יאן ורמיר ונחשב לזייפן האמנות המצליח ביותר בכל הזמנים.

החל מ- 23 בפברואר להזמנה בסרטים ב- VOD

לזה אף אחד לא ציפה: 'אכפת לי'

קומדיית הפשע החדשה של נטפליקס בכיכובה של השחקנית המוערכת רוזמונד פייק ('גאווה ודעה קדומה', 'הנעלמת'). אישה המשמשת כאפוטרופוסית חוקית (קשוחה וחסרת מעצורים) של קשישים מגלה, שהלקוחה החדשה, העשירה והשברירית שלה, היא לא אחרת מאשר גנגסטרית בעלת קשרים בעולם הפשע.

החל מ- 19 בפברואר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

משחק החודש ב- Partner TV Gaming: 'אליס בארץ הפלאות'

אנחנו מזמינים אתכם למסיבת התה! חקרו את העולם הצבעוני, המדומיין והמסקרן של אליס בארץ הפלאות, שמבוסס על הסרט העלילתי של הבמאי טים ברטון. הדריכו את אליס במספר עצום של הרפתקאות בארץ הפלאות המוזרה, בזמן שהיא עושה את דרכה אל הקרב האולטימטיבי נגד ג'ברווקי.

חוגגים יום הולדת לפוקימון!

ערוץ הילדים בשבוע שידורים חגיגי לכבוד יום ההולדת ה- 25 לסדרה פוקימון! ספיישל מרתונים חגיגי עם העונות הראשונות של הסדרה לצד עונות חדשות והסרטים האהובים של הרפתקאות אש, פיקאצ'ו וכל חבריהם.

החל מ- 21 בפברואר בערוץ הילדים, אפיק 66 וב- VOD

פלה: אגדה ברזילאית

סרט תיעודי חדש של נטפליקס, המגולל את סיפורו של הכדורגלן המפורסם פלה ובוחן את חתירתו למצוינות ואת המעמד האגדי שאליו הגיע. תקופה מדהימה של 12 שנים בהן הפך לשחקן הראשון והיחיד שזכה בשלושה גביעי עולם.

החל מ- 23 בפברואר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

צפון קוריאה: במוחו של דיקטטור

סדרת תחקיר מרתקת בת 2 פרקים החושפת את המתרחש מאחורי הקלעים בצפון קוריאה, ובוחנת את המשטר עתיר התהפוכות והפסיכולוגיה המורכבת של קים ג'ונג און. בין השאר יוצגו ראיונות אישיים בלעדיים עם בני כיתתו לשעבר ועם אחת הנשים שנפלה קורבן למעשיו. לראשונה אלו מדברים מול המצלמה ושופכים אור על אישיותו מרובת הפנים של המנהיג העליון.

החל מ- 6 בפברואר, בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, אפיק 48 וב- Catch up

פרטנר TV גם באפליקציה!>>