נטפליקס מציעה לכולנו כמות עצומה של תוכן, וזה יכול לבלבל

אם שאלתם את עצמכם אי פעם כמה זמן ייקח לכם לצפות בכל התוכן שנטפליקס מציע לכם, בדקנו ויש לנו תשובה בשבילכם. על פי הנתונים של נטפליקס, יש כרגע 2.2 מיליון דקות תוכן לצפייה שזמין בלחיצת כפתור לכל מנויי השירות. רק כדי שיהיה לכם מושג כללי – 2.2 מיליון דקות הן קצת יותר מ-4 שנים של צפייה רצופה ללא הפסקה! כן כן, כמו שאתם יכולים להבין, כמות התוכן בנטפליקס היא פשוט עצומה – החל בסדרות מקור, דרך סדרות שנרכשות לשירות ועד סרטים, סדרות וסרטים דוקומנטריים, תוכניות ריאליטי ואוכל ועוד 2.2 מיליון דקות של דוגמאות אינסופיות. אז אנחנו כאן בשביל לעשות לכם קצת סדר ולהמליץ לכם על ההיי לייטס.

הנה הן לפניכן – הסדרות שאסור לכם לפספס:

גמביט המלכה

הסדרה שעשתה הכי הרבה רעש בשנה האחרונה, אחרי שעשתה את הבלתי ייאמן – החזירה את השחמט למפה. מדובר במיני-סדרה בת 7 פרקים שעוקבת אחרי הגיבורה אליזבת' הרמון – יתומה מבריקה שמגלה את כישרונה הרב למשחק השחמט בגיל צעיר והופכת לבעלת שם עולמי בתחום. לפני הסדרה הזאת, קשה היה לדמיין כיצד שחמט יהפוך לאייטם טלוויזיוני מרתק כל כך אבל עובדה.  בניית המתח והדרמה סביב המשחק עצמו, יחד עם הופעה מהפנטת של אנה טיילור-ג'וי בתפקיד אליזבת' "הפגומה" והמרתקת וצוות מסייע חזק – הופכים את גמביט המלכה לצפייה שהיא לא פחות מחובה.

מייקל ג'ורדן: הריקוד האחרון

חובבי הספורט מביננו, ובעצם גם כל אחד ואחת, מכירים היטב את הדמות של מייקל ג'ורדן – שחקן הכדורסל הגדול ביותר בכל הזמנים. הרבה נאמר ונכתב על ג'ורדן, אבל סדרת הדוקו שיצאה השנה אודות מסע האליפות האחרון שלו במדי שיקגו בשנת 1998, נותנת פרספקטיבה אחרת לחלוטין. הקסם של הדוקו הזה הוא בהיכרות עם הפגמים של הדמויות בו, והמשחק בין צירי הזמן של העבר, ההווה המצולם של עונת 1998 האגדית, והעתיד של ימינו בעצם, בו דמויות המפתח מדברות על כל מה שהיה ומנתחות את מעשיהן. עבור חובבי ספורט מדובר בצפיית חובה, ועבור כל השאר – בצפייה לא פחות מרתקת ומעניינת.

נטפליקס ופרטנר TV ב-99 לחודש + 3 ממירים. לחצו כאן לפרטים>>

אקדמיית המטרייה

אקדמיית המטרייה הפכה במהרה לאחת מסדרות הדגל של נטפליקס, כשהיא עומדת בראש המאמץ של ענקית התוכן להיכנס לשוק הכי חם היום – גיבורי העל. עם זאת, גיבורי העל של אקדמיית המטרייה, ובראשם אלן פייג' הנהדר (עד לא מזמן – נהדרת), מציגים מודל שונה מאוד מזה של סרטי וסדרות מארוול. מדובר במשפחה אחת, שכל אחד מחבריה הוא טיפוס מורכב בפני עצמו, עם דמות אב קשה ומרוחקת, ועם עלילת מתח שמחזיקה את הצופה עד לרגע האחרון. העונה הראשונה מלנכולית ורגשית, העונה השנייה מהנה ומעניינת, לעונה השלישית אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

המכשף (The Witcher)

עוד סדרה שפונה לנישה, והפעם לנישת הפנטזיה. סדרת הספרים הפולנית, עליה מבוססים גם משחקי מחשב פופולריים ביותר, זוכה עתה לעיבוד טלוויזיוני בכיכובו של הנרי קאוויל (סופרמן ביקום הסינמטי של DC). העיבוד מצוין ומלהיב צופים רגילים ומעריצים של הספרים והמשחקים כאחד. הסדרה עצמה היא סדרת פנטזיה עם אלמנטים של אימה, מתח וקצת קומדיה, ובהחלט יכולה למלא את החלל שהשאירה משחקי הכס בלבבות שלנו. הדבר נכון במיוחד כי כרגע יש רק עונה אחת (השנייה בדרך), לסיפור שיכול וצריך למלא 4-5 עונות לפחות.

קומיוניטי

אמנם לא סדרה חדשה וגם לא סדרת מקור של נטפליקס, אבל קשה לחשוב על מצטרף חדש מלהיב יותר מהקומדיה המופרעת והאהובה של היוצר דן הרמון ("ריק ומורטי"). הקולג' הקהילתי גרינדייל מארח במשך שש עונות את החבורה הכי מצחיקה, חכמה ומטופשת בו זמנית. כהרגלו של דן הרמון, העלילה והדמויות עצמן חשובות, אבל המחוות הקולנועיות והאמירה האנושית והחברתית בבסיס של הסדרה חשובות בהרבה. מי שלא ראה – מדובר באחת הקומדיות הטובות של 20 השנים האחרונות, וגם מי שכבר ראה תמיד ייהנה מצפייה נוספת.

נטפליקס ופרטנר TV ב-99 לחודש + 3 ממירים. לחצו כאן לפרטים>>

Ugly Delicious

עוד דוקומנטרי אחד, בסגנון אחר לחלוטין – אוכל. נטפליקס הפכה בשקט בשקט לאחת מיצרניות התוכן האיכותיות ביותר בכל הנוגע לסדרות אוכל (גם דוקו וגם ריאליטי), וספינת הדגל שלה בתחום זה היא Ugly Delicious (או בתרגום חופשי – מכוער טעים). השף האמריקאי ממוצא קוריאני, דיוויד צ'אנג, וכמה מחבריו (מתחלפים מפרק לפרק) חוקרים בכל פרק סוג אחר של אוכל – החל בפיצה וכלה באוכל ביתי. הסדרה מתעסקת גם במקורות האוכל, גם במקומות העיליים לאכול אותו, ולא פחות חשוב מכך גם באוכל מהיר ורגיל. מצחיק, מהמם ומעורר תיאבון בכל פרק מחדש.

עושות כותרות

עושות כותרות, או בלועזית The Bold Type, היא אחת מהסדרות הפמיניסטיות הבולטות של השנים האחרונות. הסדרה עוקבת אחרי שלוש חברות שמטפסות את דרכן בעולם הבלוגינג והעיתונות הנשית, והיא עוסקת בנושאים קשים ומעניינים בצורה רגישה, עדכנית וחכמה. הסדרה שומרת על אווירה קלילה יחסית גם כשהיא מתעסקת בנושאים קשים. שלוש הכוכבות האנונימיות יחסית שלה (קייטי סטיבנס, איישה די ומייגן פיי) נהנות מדינמיקה מצוינת ביניהן ומייצוג אמין של דור ה-Y וה-Z.

פה גדול

בגזרת סדרות האנימציה, סדרת הדגל של נטפליקס היא ככל הנראה Big Mouth. מדובר בסדרת אנימציה חכמה שמיועדת אמנם למבוגרים, אך מתעסקת בנושאים ובמצוקות של הצעירים. גיל ההתבגרות מעולם לא היה מכוער יותר, אך באותה עת גם מעורר הזדהות ואמפתיה. היותה של הסדרה מצוירת זה בדיוק מה שמאפשר ליוצרים (ניק קרול שזכור לנו מאינספור תפקידי אורח בסדרות אהובות, ואנדרו גולדברג שכתב לפני כן ל'איש משפחה') ליצור ביטוי ויזואלי ומילולי להרבה מהמצוקות הכמוסות של גיל ההתבגרות. אם רק היה לנו את הסדרה הזאת כשהיינו טינאייג'רים… 4 עונות מצחיקות, מרגשות ולפעמים גם קשות – והיד עוד נטויה.

חינוך מיני

עוד סדרת מקור של נטפליקס שעוסקת בעיקר בגיל ההתבגרות, אבל מכיוון אחר לחלוטין. Sex Education היא סדרת דרמה קומית שמתרחשת באנגליה הכפרית, ועוקבת אחרי אוטיס (אסא באטרפילד המצוין), נער צעיר ושדוף בן לאמא יועצת מין (ג'יליאן אנדרסון האגדית מ'תיקים באפלה') ובעל רגישות גבוהה במיוחד לסביבתו. אוטיס מתחבר עם אחת הנערות הפופולריות אך המסובכות של בית הספר (אמה מקי, התגלית הגדולה של הסדרה), וביחד הם מתחילים ללמד ולייעץ לכל בית הספר על מין וכל מה שמסביבו. גם כאן יש התייחסות רגישה, מצחיקה ולעתים קשה, למצוקות של מתבגרים בעולם כולו. אנחנו לא רק ממליצים על צפייה בסדרה – אלא גם ממש על חינוך שניתן לקבל מהמסרים שלה.

נטפליקס ופרטנר TV ב-99 לחודש + 3 ממירים. לחצו כאן לפרטים>>

דברים מוזרים

אי אפשר להזכיר את הסדרות של נטפליקס בלי לדבר על Stranger Things, אולי הסדרה הכי מדוברת והכי פופולרית בנטפליקס כולה. הסדרה, שכל כולה מחווה לסטיבן קינג, שנות ה-80 וכל מה שמסביבן, נמצאת כעת בפגרה אחרי העונה השלישית המצוינת, וצפויה לחזור בקרוב עם עונה רביעית. נשמח לראות שוב את כל אחד מהילדים המככבים כגיבורי הסדרה ובמיוחד את דסטין (גייטן מטרצו), הלב הפועם של הסדרה הזאת. אנחנו כבר לא יכולים לחכות למפלצת הבאה שבה יילחמו יחד עם גיבורת העל האמיתית של נטפליקס – אילבן בכיכובה של מילי בובי בראון.

ענקית התוכן הגדולה בעולם – בלחיצת כפתור דרך פרטנר TV

כשכתבנו את ההמלצות האלה היינו צריכים להשאיר לא מעט סדרות אהובות בחוץ, אבל למרבה המזל אתם לא צריכים להשאיר שום דבר מחוץ לרשימת הצפייה שלכם. עם פרטנר TV תוכלו ליהנות מכל תכני נטפליקס בלחיצת כפתור. אנחנו ממליצים להכין כרבולית ונשנושים, לשקוע לתוך שקע הספה האהוב עליכם, ולבחור את הסדרה הבאה בה תצפו מתוך ההמלצות שהבאנו לכם כאן.

פרטנר TV גם באפליקציה!>>