תור הזהב של הטלוויזיה קורה ממש עכשיו – גם באיכות וגם בכמות

המסך הקטן מעולם לא היה גדול כל כך. הטלוויזיה שלנו הפכה, מאז תחילת המאה ה-21, למדיום הצפייה המועדף על רוב העולם המערבי, והמגמה הזו רק הולכת ומתרחבת עם כל שנה שעוברת. היתרון הגדול של הטלוויזיה תמיד היה המיידיות שלה – היכולת שלנו לצרוך תוכן בשידור חי בסלון הבית שלנו. עם זאת, מעבר לחוויית הצפייה, אנחנו חיים בעידן שבו מבחר התכנים בהם ניתן לצפות, איכות התכנים האלה ואיכות הטלוויזיות שבהן אנחנו משתמשים – כל אלה יחד הגיעו לשיא של כל הזמנים. השלב הבא, שגם אליו כבר הגענו, הוא הריכוז של כל התוכן הזה במסגרת נוחה אחת – וזו בדיוק המסגרת שאתם מקבלים כשאתם מצטרפים לפרטנר TV. פרטנר TV מציעים לכם מגוון עצום של תוכן, שמרוכז בשבילכם בצורה נוחה במרחק לחיצת כפתור.

במה תרצו לצפות? האפשרויות הן בלתי מוגבלות

אם נתחיל לצלול לתוך אוקיינוס התוכן של פרטנר TV, נגלה שאי אפשר לדבר על כל האפשרויות בנשימה אחת, וצריך לחלק אותן לקטגוריות. זה בדיוק מה שעשינו באתר החשיפה החדש שלנו ממש כאן.

בשביל להכיר את האפשרויות האלה קצת יותר לעומק, נתייחס ל-4 הקטגוריות המרכזיות – סדרות, סרטים, תוכן ילדים ושידורי ספורט.

  • סדרות: פרטנר TV מציעים לכם מגוון עצום של סדרות מסוגים שונים – מהארץ ומהעולם כולו. תוכלו למצוא סדרות ישראליות מובילות ומדוברות כמו חזרות, היורשת, הנערים וקופה ראשית. גם מי שמחפש תכנים ישנים ואהובים ימצא אותם בקלות, עם כל מה שבין הקומדי סטור לבין פולישוק.

בתחום הסדרות הבינלאומיות, בפרטנר TV מוצע לכם מגוון רחב מאוד של סדרות אהובות שמתעדכנות מדי שבוע, בשילוב של סדרות אהובות מכל הזמנים. אם אתם לא יכולים לחכות לעונה החדשה של "פשע אמריקאי" או ממתינים בסבלנות לפרק החדש של "גוונים של כחול" – אצלנו תוכלו למצוא את התכנים האלה ברגע שיגיעו לארץ. אם בא לכם ליהנות עם בינג' על האנטומיה של גריי, או שאתם רוצים לשבת מול פרק קליל ומשעשע של "30 רוק" – גם את התכנים האלה תוכלו למצוא במלואם תחת המטרייה הרחבה של פרטנר TV.

היכנסו לעולם התוכן של פרטנר TV – סרטים, סדרות, ילדים, ועולם הספורט>>

קטגוריות נוספות של סדרות ותוכניות טלוויזיה שתוכלו למצוא בפרטנר TV כוללות תכנים לכל המשפחה, תוכניות בידור וריאליטי (כולל הישרדות VIP, האח הגדול, משחקי השף וכל התוכניות הכי אהובות), תוכניות היסטוריה ומדע מרחבי העולם, ואפילו מגוון טלנובלות ואופרות סבון מבית ויוה.

    • סרטים: עולם הסרטים של פרטנר TV מציע גם הוא מגוון עצום, שנע בין הפופולארי והאהוב לקלאסי והאיכותי. כמו שתוכלו לראות בחלק שמוקדש לסרטים במיני-אתר החדש של פרטנר TV, המגוון הוא כזה שקשה לדעת איפה להתחיל איתו. בין אם בא לכם להתפנק על הספה מול דרמה תקופתית איכותית ומועמדת לפרסים כמו "המין החזק", או שאולי דווקא תעדיפו קומדיה קלאסית ואהובה כמו "משתגעים על מרי" – בספריית הסרטים של פרטנר TV תוכלו למצוא כל מה שתרצו, ומעבר לכך. גם בגזרת הסרטים הישראליים תוכלו למצוא שילוב אטרקטיבי של כל הסרטים האהובים מימי ילדותנו ונעורינו, יחד עם סרטים חדשים שמגיעים אלינו ברגע שהם יורדים מהמסך הגדול.

    • ילדים: ספריית תכני הילדים של פרטנר TV מציעה גם היא מגוון עצום של תכנים חינוכיים, מעניינים, מצחיקים ומרגשים, מעשירים ומהנים לילדים ולבני הנוער שלכם. ספריית ניקולודיאון שלנו כוללת את כל התוכניות הכי אהובות מערוץ הילדים הפופולארי ביותר בעולם, וספריית דיסני שלנו כוללת את הסרטים והסדרות האהובים ביותר של ענקית התוכן הבינלאומית. מלבד זאת תוכלו למצוא גם תכני איכות של החינוכית החדשה והישנה, סדרות אנימציה, תוכניות בידור – או במילים אחרות, כל מה שהילדים שלכם יוכלו לבקש.

היכנסו לעולם התוכן של פרטנר TV – סרטים, סדרות, ילדים, ועולם הספורט>>

    • ספורט – הטלוויזיה היא המדיום המרכזי שבו צופים בשידורי ספורט (חיים או מוקלטים), ובפרטנר TV מוגש לכם מגוון עצום של שידורים מכל ענפי הספורט במרחק לחיצת כפתור. שידורי כדורגל מהליגות המובילות בעולם, שידורי כדורסל כולל משחקי NBA ומכבי תל אביב ביורוליג, חבילות פרימיום של קבוצות ערוצי ספורט 5, ספורט 1 ו-one – הכול זמין לצפייה ישירה עם פרטנר TV. בין אם אתם מכורי כדורסל, אוהדי כדורגל או שאתם מעדיפים דווקא צפייה בענפי האתלטיקה, השחייה, התעמלות, ג'ודו, מרוצים או טניס – פרטנר TV מציעים לכם את חוויית הצפייה האטרקטיבית והמגוונת ביותר.

      רוצים לדעת מה יש לפרטנר TV להציע? עכשיו זה כבר קל

      אם המילים שלנו לא הספיקו לכם, אולי תרצו פשוט לראות בעצמכם. פרטנר TV משיקים אתר תוכן חדש שבו תוכלו לראות את כלל האפשרויות שאנחנו מציעים לכם גם אם אתם לא מנויים שלנו. האתר מחולק לפי הקטגוריות השונות של השידורים שאנחנו מציעים, והוא קל לניווט וזמין עבורכם בלחיצת כפתור. אחרי שתראו את מגוון התוכן העצום שאותו תוכלו למצוא דרך השירות של פרטנר TV – כל מה שתצטרכו לעשות הוא לבחור את חבילת הצפייה המתאימה לכם ביותר ולהצטרף לשירות שלנו.

      עם האתר החדש של פרטנר TV, אתם יכולים לראות בדיוק את כל מה שיש לשירותי הסטרימינג והטלוויזיה שלנו להציע. כמו שאתם בטח מבינים, אין לכם שום סיבה לחכות – כל מה שאתם צריכים הוא להצטרף לפרטנר TV, ובלחיצת כפתור לצלול לתוך עולם שלם של תוכן.

היכנסו לעולם התוכן של פרטנר TV – סרטים, סדרות, ילדים, ועולם הספורט>>