בהתאם לאופנה ההוליוודית המקימה לתחייה פרנצ׳ייזים ישנים ואהובים – הטלוויזיה לא נשארת מאחור, ומחזירה אלינו מהעבר את הדמויות האהובות ביותר. אך יש לזכור שלמעשה האופנה הזו היא לא המצאה חדשה, אלא יותר בגדר טרנד שחוזר שוב ושוב, הרי עוד מראשית ימיה, הוליווד עסקה רבות בסרטי המשך ועיבודים. לאחרונה, לא אחת נשמעו תהיות לגבי האם הרעיונות שם אזלו? האם לשם כך אנחנו מקבלים את אותם שחזורים של הצלחות קדומות? אך נראה שהמצב הטבעי הוא למעשה פשוט יותר:  הקהל חושק לקבל עוד ממה שהוא אוהב. בתי הקולנוע והטלוויזיה מוצפים בתכנים חדשים ומקוריים, אבל במקביל, יש כנראה פחות סיכון ביצירת מוצר בעל יסודות איתנים של קהל מוקסם ואוהד. אותו הקהל משתוקק להמשיך לצפות בגיבוריו האהובים בפעולה, ונוהר לבתי הקולנוע, או מתייצב מול המסך הקטן בבית, בהתאם. עכשיו Partner TV ונטפליקס מביאות לכם את הקאמבקים הגדולים של הסדרות והשחקנים שהתגעגעתם אליהם ולקסם שלהם.

Fuller House – צער גידול בנות

כשחושבים על הניינטיז, אי אפשר שלא להזכר ברגעים מחיי היום יום של משפחת טאנר בסן פרנסיסקו, או לפחות להתחיל לזמר עם חיוך "Everywhere you look, everywhere you go". יותר מ-20 שנה אחרי סיומה של ״צער גידול בנות״, שהביאה לעולם את התאומות אולסן, הדוד ג׳סי ומשפטים אייקוניים כמו "How rude!" – נטפליקס השיבה את הסדרה לחיינו.
כעת האחיות די.ג׳יי וסטפני מוצאות את עצמן בסיטואציה זהה לשלישיית הגברים המקורית, כשהן חוזרות, יחד עם שכנתן-לשעבר קימי, לגור בבית הילדות שלהן (וגם קצת שלנו), ולגדל בו את הילדים כמשפחה אחת. הסדרה שומרת על הסלפסטיקיות הגילטי-פלז׳רית מהמקור, והבית המלא כהרגלו לא מפסיק לייצר רגעי משבר ואחווה משפחתית מקסימים.
שלוש העונות של סדרת ההמשך מממתינות לחמם את לבכם בנטפליקס. למי שחושק בנוסטלגיה במלוא תפארתה – תוכלו למצוא גם את שמונה העונות של הסדרה המקורית.

בנות גילמור: שנה בחייהן

כמעט עשור אחרי שנפרדנו מהן, נטפליקס מחזירה למסך הקטן את לורליי ורורי, הידועות כמובן כבנות גילמור. צמד האם והבת חוזרות לשתות כמויות אינסופיות של קפה, להעיף לאוויר שנינויות ורפרנסים תרבותיים בקצב מסחרר, ובעיקר לחוות כל רגע אנושי קטן במלואו, ואז לנתח אותו עד אין קץ.
סדרת התחייה עוקבת אחר חייהן של השתיים ושלל הדמויות הותיקות לצידן, דרך ארבע עונות השנה. רורי היא עכשיו עיתונאית על קו ניו יורק-לונדון-סטארז הולו בשנות ה-30 לחייה, שמעט איבדה את דרכה, בעוד אצל לורליי והעיירה הקטנה לא הרבה השתנה. האיחוד הצליח להחזיר אפילו את מליסה מקארת׳י, שמאז הספיקה להפוך לכוכבת הוליוודית מצליחה.
את העונה החדשה תוכלו למצוא בנטפליקס, שמזמינה אתכם גם לבינג׳ צפיה חוזרת (או השלמת צפיה למקרה שפספסתם) בשבע העונות המקוריות.

ווינונה ריידר בדברים מוזרים

אחד מהסמלים הקולנועיים הבולטים של הניינטיז היא ללא ספק ווינונה ריידר. השחקנית עבדה לאורכו של עשור שלם עם הבמאים הגדולים ביותר, כיכבה בקלאסיקות כמו ״המספריים של אדוארד״ ו״בתולות הים״, והיתה מועמדת פעמיים לפרס האוסקר – עד שהגיע המעצר המפורסם שלה בעקבות גניבת בגדי מעצבים מחנות יוקרה, ועצר את הכל. אחרי כמה שנות הפסקה, ואז נסיונות חזרה עם הופעות קטנות פה ושם, ריידר הוכיחה את יכולת המחילה של הוליווד והקהל, והקאמבק הגדול שלה הגיע עם ״דברים מוזרים״ של נטפליקס, שצברה מעמד קאלט מיד עם עלייתה.
״דברים מוזרים״ מתחילה עם העלמותו המיסתורית של וויל באיירס בן ה-12 בעיירה קטנה – אז בני משפחתו, חבריו הצעירים, צ׳יף המשטרה וילדה מיוחדת אחת מחפשים אחריו באובססיביות, ובדרכם חושפים תגליות מסעירות. הסדרה מצליחה לשלב בין ז׳אנרי הדרמה, התבגרות, מד״ב ואפילו אימה, כשהיא מתכתבת באופן ישיר ונוסטלגי עם כל מה שאייטיזי, כמו יצירותיהם מאותה תקופה של סטיבן ספילברג וסטיבן קינג וכמובן המוסיקה האלקטרונית האווירתית.
השלימו את שתי העונות המדוברות של סדרת הלהיט, עכשיו בנטפליקס.

שושלת

מילה נרדפת למונח הטלוויזיוני ״אופרת סבון״ היא ״שושלת״, הסדרה שעקבה לאורכן של שנות ה-80 אחר משפחת אילי נפט עוצמתית ומלאת תככים.
כמעט 30 שנה אחרי, נטפליקס מחזירה את משפחת קרינגטון האגדית לעניינים, ומעדכנת את מערכות היחסים והפוליטיקות ברלוונטיות למפה החברתית של המאה ה-21. סדרת הריבוט ממשיכה את המורשת המבדרת של דמויות פוטוגניות וקנאיות שמעבירות את זמנן במזימות, רומנים, ריבים, ראוותנות, עוקצנות וכל מה שעוד כרוך בשילוב טלנובלה ועולם התאגידים. פרק חדש של ״שושלת״ יגרום לכם להתמכר מידי שבוע בנטפליקס.

וויל וגרייס

אחרי היעדרות של 11 שנה, וויל וגרייס, AKA השותפים הניו יורקרים הנצחיים, שבים למסך הקטן, וכמובן שגם חבריהם קארן וג׳ק מצטרפים לחגיגה. הסיטקום פורץ הגבולות שהקדים את זמנו חוזר בקול תרועה, ושידור פרק הפרמיירה של האיחוד סחף אחריו עשרה מליון צופים.
חברי הקאסט הנערץ נכנסים לדמויות הישנות בטבעיות, כשהם חוזרים להפגין את כשרונם בקומדיה שנעה בין עולם הדייטים, ביקורת חברתית-פוליטית מודעת לעצמה, המון רמיזות מיניות וגם לא מעט שטותניקיות רנדומלית מוחלטת. הכימיה בין השחקנים ממשיכה לנצוץ כאילו הסדרה מעולם לא הסתיימה.
הרביעייה האהובה מחכה להצחיק אתכם, עכשיו ב-Partner TV וב-VOD.

ג'יימס ואן דאר ביק (מדוסון קירק) במה דיפולו יעשה?

ג׳יימס ואן דר ביק כנראה לנצח ייזכר כדוסון לירי מ״דוסון קריק״, הנער שחלם להפוך לבמאי, אבל עכשיו הוא חוזר לככב במסך הקטן ומוכיח איכויות קומיות מבריקות. Partner TV מביאה לכם הישר מערוץ Viceland המרענן את ״מה דיפלו יעשה?״, סדרה הומוריסטית חדשה שואן דר ביק גם יצר.
הסדרה עוקבת אחר חייו העמוסים ב״בעיות״ של דיפלו, המבוסס על הדיג׳יי-מפיק סופרסטאר האמיתי, כשהוא למשל נמצא בסכסוך עם הדיג׳יי המפורסם המתחרה, קלווין האריס, או מקים כת ספונטנית עם חברי הפמליה שלו. ״מה דיפלו יעשה?״ מבקרת את הדור הקלולסי של הטוויטר והתיעוד העצמי, אך מחמיאה גם לצדדים מלאי החן שלו, ואפילו מוצאת את אלו העמוקים במיוחד.
לאחרונה האתר היוקרתי Indiwire בחר בדיפלו כאחת מ-20 הדמויות החדשות האהובות ביותר לשנת 2017. העונה הראשונה המלאה של הסדרה תבדר ותפתיע אתכם ב-Partner TV.