השנים האחרונות מוגדרות על ידי מבקרי תרבות כ"תור הזהב של הטלוויזיה". שפע הסדרות הלא נגמר מביא אנשים רבים לצרוך את התוכן שלהם בכל רגע ומכל מקום, תלוי בכמה זמן פנוי יש להם או מה מצב הרוח שלהם. בין אם זה דרך הסמארטפון, באייפד, בלפטופ בבית או דרך הטלוויזיה שלהם – אנחנו אלה שמחליטים איך, מה וכמה בא לנו לצפות. כשזה מגיע לצריכה ביתית, יותר ויותר אנשים היום מסרבים להתפשר על איכות הצפייה ורוכשים סטרימר – קופסה קטנה וחכמה שמגיעה עם מערכת הפעלה לטלוויזיה, ומטרתה לשדרג את כל חווית הצפייה שלכם. סטרימר היא דרך חדשה לצרוך היום תוכן, כשהטלוויזיה הישנה שלכם הופכת בעזרתו לחכמה. מה זה אומר? שתוכלו לשוטט בהנאה בין מאות אפליקציות המיועדות לטלוויזיה באמצעות שלט ייעודי, לצפות בסדרות ובסרטים האהובים עליכם, להפוך את הטלוויזיה לקונסולת משחקים ולגלוש ברשת. מתלבטים איזה סטרימר לרכוש? הנה 7 הסיבות שגרמו לנו להתאהב ב-Apple TV 4K.

1. חווית +Apple TV בסלון שלכם

כשאפל עושה משהו, היא עושה אותו טוב. שירות התוכן מבית אפל, +Apple TV אשר זמין החל מ-1.11 יפעל על כל הפלטפורמות של אפל, וכדי להינות ממנו על גבי מסך הטלויזיה, תוכלו להיעזר ב- Apple TV 4K. השירות, אשר כולל סדרות וסרטים שהופקו על ידי אפל פועל על גבי אפליקציית +Apple TV ומציג תכנים מקוריים וחדשים, אשר כולם ידברו עליהם.

2. הסלון הופך לאולם משחקים

שירות Apple Arcade  החדש של אפל מציע מעל 100 משחקים אטרקטיביים ובלעדיים. התחלתם לשחק על גבי האייפון? תוכלו להמשיך מאותה הנקודה בדיוק על גבי מסך הטלויזיה. באמצעות שלט ה- Apple TV תקבלו חוויה חסרת תקדים ומהנה, ללא פרסומות וללא רכישות נוספות מעבר לדמי המנוי.

3. לצרוך תוכן באיכות הטובה בעולם

ה- Apple TV 4K מאפשר לכם לצרוך את התוכן המועדף עליכם באיכות הטובה בעולם, זאת הודות למעבד שכלול בתוכו, ה-HDR10 – מעבד תמונה עשיר אשר ממקסם את חווית הצפייה ומאפשר לכם לקבל תמונה טובה, חדה ובהירה יותר על המסך. הוא גם מאפשר תצוגה מרהיבה, העושה שימוש בלא פחות מפי 4 יותר פיקסלים מתצוגת HD רגילה. דמיינו אדם שכל חייו עונד משקפי שמש כהים בזמן שהוא צופה בטלוויזיה ואז מסיר אותם – הצבעים שהכיר יהפכו פתאום חיים ובוהקים מאי פעם. חוץ מזה, אם התברכתם וגם הטלוויזיה שלכם תומכת HDR10, כבר בכלל תרגישו כאילו פתחו את עיניכם לרווחה ועוררו אתכם לחיים. בנוסף, המכשיר תומך בתקן השמע Dolby Vision שישלים עבורכם את חווית הצפייה. בנוסף – לא רק שאיכות הצפייה תשתפר – גם התוכן עצמו ישתפר. שימוש בסטרימר של Apple TV 4k עם שירותי Partner tv יאפשרו לכם גישה לעולמות התוכן הגדולים בעולם Youtube, Netflix ו- Amazon Prime.

4. עושר של תכנים

הסטרימר הפופולרי והמתקדם של Apple מגיע כשהוא מצויד במערכת הפעלה מסוג tvOS של Apple ומכיל את חנות האפליקציות של Apple לטלוויזיה, שכוללת עשרות אלפי אפליקציות צפייה להורדה, ביניהן: יוטיוב, נטפליקס, אמזון פריים וידאו וכמובן – Partner tv. זה אומר שכל דיירי הבית יוכלו למצוא את התכנים המועדפים עליהם בקלות ובמהירות, הודות לממשק הנוח והמשופר של המכשיר. רק זהירות: המבחר העצום והמשובח הזה ממכר! הטלוויזיה שלכם הולכת לעבוד שעות נוספות, חיי החברה שלכם פחות.

5. גן עדן לגיימרים

חובבי המשחקים ישמחו מאוד לדעת שה- Apple TV 4K משמש גם כקונסולת משחקים, וכולל גישה לאלפי משחקים איכותיים כמו Sonic ו-Rayman, אותם תוכלו להוריד בחנות האפליקציות הייעודית. השלט המעוצב והנוח של הסטרימר ישמש אתכם גם למשחקים שלכם ואף יכול לתפקד כהגה במשחקים מוטוריים, מה שמעביר אותנו לסיבה מספר 4.

6. השלט הכי כיפי אבר

השלט החכם של הסטרימר מאפשר לכם לשלוט בטלוויזיה בצורה מדויקת דרך המשטח המיוחד, שמגיב גם למגע, גם להחלקה וגם לתנועה, באמצעות האגודל. כך לאתר בקלות את התוכן שאתם מחפשים. התוצאה היא חוויית משתמש ייחודית, אלגנטית, פשוטה אך מתקדמת ביותר.

7. מתממשק עם מוצרים נוספים של Apple

ה- Apple TV 4k מומלץ במיוחד לכל מי שחובב מוצרים של Apple  – ואנחנו יודעים שיש המונים מכם שם בחוץ – מאחר שהוא משלים את האקו-סיסטם של Apple, ומתממשק עם יתר המוצרים. חוץ מזה, תוכלו לצפות על המסך בכל קבצי התמונות שלכם.

הצרכן החדש והדיגיטלי יודע מה טוב בשבילו ומה נוח לו. ככזה – הוא רוצה לצרוך את התכנים הטובים ביותר – באיכות הטובה ביותר. אין ספק שהשילוב של Apple TV 4K עם Partnet tv הופך את החלום הזה למציאות. לפרטים נוספים על עסקת החבילה שתשנה לכם את הרגלי הצפייה מקצה לקצה, היכנסו.