ספורט

גמר המונדיאל באיכות הצפייה הטובה בעולם

שלב הבתים במונדיאל הסתיים, ומעכשיו כל משחק הוא בגדר להיות או לחדול: מי תשרוד את הדרך הארוכה ותניף את הגביע ב-15 ביולי? שידורים ישירים ב-4K, איכות השידור הטובה בעולם.

החל מ-30 ביוני בכאן 4K, אפיק 511 וגם ב-Catch Up

הדשא של ווימבלדון תמיד ירוק יותר

טורניר הדשא הוותיק והיוקרתי בעולם יוצא שוב לדרך, האם רוג'ר פדרר ימשיך את ההיסטוריה ויזכה בתואר בפעם התשיעית? שידורים ישירים מהסיבוב הראשון ועד הגמר הגדול

החל מ-2 ביולי בספורט5, אפיק 55 וגם ב-Catch Up

סדרות

מתבגרים ומתגברים עם אן שירלי בנטפליקס

עונה שנייה ל"אן עם הצמות", המבוססת על "האסופית" – הסדרה מתארת את הרפתקאותיה של נערה יתומה, חולמנית ורגישה, המאומצת לביתם של אח ואחות מבוגרים – ומעוררת אותם ואת העיירה המנומנמת בה הם חיים. משודר באיכות 4K מושלמת.

החל מ-6 ביולי בנטפליקס או בעמוד ההמלצות בפרטנר TV – לחיצה על כפתור ה-VOD בשלט.

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

"משפחת פוסטר" תהפוך לבית השני שלכם

דרמה מרגשת ועטורת שבחים על המשפחה הכי לא שגרתית שהיכרתם: צמד הורות לסביות, ילדים ביולוגיים ומאומצים, מוצאים אתניים שונים ושורה של אתגרים שהופכים אותה ליחידה מגובשת אחת

4 העונות הראשונות זמינות לצפייה החל מ-1 ביולי ב-VOD ובעמוד ההמלצות של פרטנר TV – כפתור ה-VOD בשלט

נלחמים על הבית ב"אדמת הפקר"

סדרת אמנויות הלחימה המצליחה חוזרת לעונה חדשה, עמוסה באקשן ומלאה בתהפוכות. האם סאני ובנו יצליחו לעמוד מול אויב חדש ומסתורי, שמאיים לקחת מהם את כל היקר להם?

ימי שני, 21:00, ב-AMC, אפיק 40 וגם ב-VOD ובעמוד ההמלצות בפרטנר TV – לחיצה עם כפתור ה-VOD בשלט

סרטים

מוכנים? אקשן – ספיישל הפעולה שידביק אתכם למסך

קשוחים, סוחפים ולא מתנצלים: חוגגים את הקיץ עם שורה של סרטי אקשן מובילים – "זעם", "לופר", "החבר'ה האחרים", וזה רק על קצה המזלג.

החל מ-1 ביולי בעמוד ההמלצות של פרטנר – לחיצה על כפתור ה-VOD בשלט

מגלים אהבה במקום הכי קודר בעולם עם "חדר"

הדרמה המרגשת וסוחטת הדמעות, שזיכתה את ברי לארסון בפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר. אישה שנחטפה בנעוריה ונכלאה בחדר מבודד, מגדלת את בנה ג'ק במציאות בלתי אפשרית, עם חלום ישן לראות שוב את העולם שבחוץ.

החל מ-5 ביולי בעמוד ההמלצות של פרטנר TV – לחיצה על כפתור ה-VOD בשלט

מוצאים אהבה בעבודה עם "הבוס שלי בדייט"

קומדיה מקסימה שתדבר לכל מי שעבד אי פעם במשרד. שני עוזרי מנכ"ל מתוסכלים ומותשים, מנסים לגרום לבוסים המאתגרים שלהם להתאהב, כדי להעניק להם פסק זמן מהעבודה.

זמין לצפייה בנטפליקס או בעמוד ההמלצות בפרטנר TV – לחיצה על כפתור ה-VOD בשלט.

ערוצים

שורדים את החום עם התוכנית המושלמת לקיץ

"מופע הגלידה הגדול" ייקח אותנו לסיבוב עתיר קלוריות וטעמים ברחבי ארה"ב, בחיפוש אחר החידושים הכי מושחתים בתחום והגלידה הטובה מכולן

החל מ-16.7, VICE, אפיק 39 וגם ב-Catch Up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

מצטננים עם "פארק מים באקסטרים"

ברוכים הבאים לתוכנית שתיקח אתכם אל פארקי המים הטובים בעולם, למתקנים מטורפים ולנפילות חופשיות לאמיצים בלבד. החזיקו חזק את בגדי הים.

החל מ-23 ביולי, Travel Channel, אפיק 46 וגם ב-Catch Up

מגלים את החיים הטובים של קריסטין קוואלרי

כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קריסטין קוואלרי,, פותחת בפנינו את הדלת לחייה הצבעוניים, בין עבודה, קריירה, אופנה, הצוות הצעיר והסקסי שלה וחייה הפרטיים עם כוכב הפוטבול לשעבר, ג'יי קאטלר.

החל מ-13 ביולי ב- 16:45 בערוץ !E, אפיק 16 וגם ב-Catch Up

ילדים

בלעדי לפרטנר TV: עונה חדשה של "הבנים והבנות"

התוכנית האהובה של ערוץ הילדים חוזרת כדי לקבוע שוב מי יהיו שליטי הקיץ: הבנים או הבנות. תחרויות, משימות, יצירתיות, תעוזה והרבה רגשות. בואו לעודד את הקבוצה שלכם.

החל מ-1 ביולי בערוץ הילדים, ימים א'-ג' ב-15:00, אפיק 66 בשלט, ב-Catch Up וגם בעמוד ההמלצות בפרטנר TV – לחיצה על כפתור ה-VOD בשלט

נסיכות, אגדות, גיבורים וחלומות נעורים

פותחים את החופש הגדול עם מגוון סרטי נוער מכל הסוגים והמינים: "יומני הנסיכה", "ממלכת אור הירח", "הרוקטיר" ועוד רבים וטובים.

החל מ-20 ביוני ב-VOD או בעמוד ההמלצות בפרטנר TV – לחיצה על כפתור ה-VOD בשלט

מגלים עולם שלם מתחת למים עם "אני דג"

סדרת אנימציה חדשה תצלול איתנו אל מעמקי הים, ותכיר לנו מדי פרק סוג שונה של חברים חדשים, שיכירו לנו את אורח החיים הייחודי שלהם.

החל מ-1 ביולי, ימים א' – ה' בשעה 17:30, ערוץ לוגי, אפיק 67, ב-Catch Up ובעמוד ההמלצות בפרטנר – לחיצה על כפתור ה-VOD בשלט

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>