למצוא את הכוח לעמוד מול החששות: לשבור את הקרח 2

שובר הקופות הענק של דיסני מגיע לפרטנר TV והפעם חוקר מדוע נולדה אלזה עם כוחות קסם? יחד עם אנה, כריסטוף, אולף וסוון היא תצא למסע מסוכן ויוצא דופן. ב'לשבור את הקרח', חששה אלזה שכוחותיה גדולים מדי בשביל העולם הזה. ב'לשבור את הקרח 2' עליה לקוות שהם מספיקים.

החל מ-26 במרץ בסרטי ילדים חדשים ב-VOD

קלאסיקו  

ברצלונה וריאל מדריד – ענקיות הכדורגל, מגיעות למפגש נוסף על צמרת הליגה הספרדית. לא רוצים לפספס אף רגע? שירות ה-Catch Up כאן כדי לעזור, ומקליט עבורכם את המשחקים החל מהרגע הראשון.

1 במרץ, בערוץ ONE וגם ב-Catch Up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

הכינו את הממחטות: עונה חדשה לאישה

הסדרה הנוגעת ללב שכבשה את לב הקהל בישראל חוזרת לעונה 3 והרשת גועשת! לא יודעים על מה מדובר? הנה תקציר העלילה עד כה: סיפורה של בהאר, אלמנה צעירה עם שני ילדים קטנים שנאבקת כדי לשרוד. על אף העוני והקשיים, בהאר מצליחה להפוך את חיי ילדיה למלאי שמחה, אך בדרך מגלה את האמת הנוראית על מות בעלה ועל הקשר הישיר של משפחתה לכך.

החל מ-18 במרץ בויוה פלוס, אפיק 42, ב-Catch Up וב-VOD

בינג' מאי מסתורי: אבודים

התגעגעתם? גם אנחנו! סדרת הפנטזיה שהפכה לתופעה היא הבינג' המושלם לסגירת החורף. קורותיהם של נוסעי טיסה שהתרסקה על אי מסתורי ומקומם אינו ידוע. בעוד בני משפחתם ושאר העולם משוכנעים שאבדו במצולות, הם מנסים לשרוד בתנאי קיצון, ולמצוא קצה חוט כדי ליצור קשר עם העולם, במה שנראה כמקום שבו חלות תופעות על טבעיות.

כל הסדרה, החל מ-5 במרץ בעולם הסדרות ב-VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

חודש נשים בערוץ VICE

ערוץ הדוקו VICE ישדר ספיישלים מיוחדים, מרגשים ומרתקים בנושאי אופנה וטרנדים, הנשים שעתידות לשנות את חיי כולנו, הורות ופריון, דימוי גוף ומיניות, וספורט כניסיון לשנות נרטיב של מדינה המסוכנת לנשים.

החל מ-8 במרץ בערוץ VICE, אפיק 8 וגם ב-Catch Up

אסטה לה ויסטה בייבי! שליחות קטלנית: גורל אפל

הכינו את הפופקורן כי לינדה המילטון המיתולוגית חוזרת לתפקיד שרה קונור, והיא וארנולד שוורצנגר לא מתכוונים לרגע להזכיר לכם בני כמה הם באמת. כשני עשורים לאחר ששרה קונור מנעה את יום הדין, שינתה את העתיד וכתבה מחדש את גורל המין האנושי, מחסל מסוג חדש וקטלני חוזר בזמן כדי לשנות את הגורל. שרה קונור חוברת לשתי נשים נוספות ומחסל מעברה (שוורצנגר), כדי למנוע את האיום על האנושות.

החל מ-3 במרץ להזמנה ב'חדש מהקולנוע' ב-VOD

עונה חדשה לאוזרק

עונה 3 לסדרת הפשע. שישה חודשים לאחר אירועי העונה השנייה, הקזינו פועל, אך מרטי וונדי נלחמים על השליטה בגורל המשפחה. כאשר אחיה של וונדי מגיע לעיר, חייהם של כולם מטלטלים והופכים לתוהו ובוהו.

החל מ-27 במרץ ב-NETFLIX  ובעמוד הבית ב-VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

לטובת הכלל

דרמה משפטית מבית היוצר של שונדה ריימס ('האנטומיה של גריי') העוקבת אחר עורכי דין צעירים במחוז ניו יורק, המצויים בצדי ההגנה והתביעה של התיקים המדוברים ביותר, בעוד חייהם האישיים מצטלבים ומשפיעים על התיקים אותם הם מנהלים.

החל מ-16 במרץ בעולם הסדרות ב-VOD

ביחד. באומץ. בסטייל: המלאכיות של צ'רלי

קומדיית אקשן כיפית עם הרבה גירל פראוור! סוכנות האבטחה המפורסמת הופכת לסוכנות בינלאומית המעסיקה כמה מהנשים החכמות, חסרות הפחד והמיומנות ביותר בעולם. כאשר מהנדס מערכות צעיר חושף טכנולוגיה מסוכנת, המלאכיות נקראות לפעולה ונדרשות לסכן את חייהן.

החל מ-12 במרץ להזמנה ב'חדש מהקולנוע' ב-VOD

הטורקייה שעצבנה את ארדואן: הסולטאן

הטלנובלה ההיסטורית שהפכה לתופעה ואפילו עצבנה את ארדואן, מגיעה סוף סוף לשידור בערוץ ויוה, לאחר שנים של ציפייה. קורות שלטונו של סולימאן הראשון למן עלייתו לשלטון בשנת 1520 ויחסיו עם שפחה שהפכה לסולטאנה ולאחת הנשים המשפיעות בחייו ובאימפריה העות'מאנית.

החל מ-27 במרץ בערוץ ויוה, אפיק 41 וגם ב-Catch Up וב-VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

רבע גמר גביע המדינה בכדורגל

רבע גמר גביע המדינה בכדורגל עם משחקים מרתקים בין: מכבי חיפה להפועל ב"ש, הפועל חיפה לבני יהודה,

ובית"ר ירושלים ומכבי פ"ת.

3-5 במרץ בערוצי ספורט 5 וגם ב-Catch Up

הישר מהקולנוע, דרך האוסקר: פורד נגד פרארי 

שחקני הענק כריסטיאן בייל ומאט דימון מאחדים כוחות בדרמה שקטפה שני פרסי אוסקר 2020. סיפורם האמיתי של מעצב המכוניות פורץ הדרך- קרול שלבי והנהג הבריטי חסר הפחד- קן מיילס, אשר נאבקו יחד בהתערבות תאגידית, בחוקי הפיזיקה ובשדים שלהם עצמם על מנת לבנות מכונית מירוץ מהפכנית ולהתחרות במירוץ 24 השעות של לה מאן בצרפת של 1966.

החל מ-17 במרץ להזמנה ב'חדש מהקולנוע' ב-VOD

ספיישל יום שישי ה-13 בערוץ הסרטים

המתח עולה ושניה לפני שהרוחות מייללות וכולנו הופכים לאנשי זאב, סידרנו לכם ספיישל שכולו מתח, פחד ואימה בערוץ הסרטים

בין הסרטים: קרניים, לפני השינה, סיוט ברחוב אלם ועוד..

13 במרץ בערוץ הסרטים, אפיק 14 וגם ב-Catch Up וב-VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

שירה האס מככבת בנטפליקס: ב'המורדת'

נטפליקס ממשיכה ברומן שלה עם החברה הישראלית/יהודית, והפעם מוציאה לאור מיני-סדרה גרמנית חדשה, דוברת עברית ויידיש, המבוססת על ספרה של דבורה פלדמן. נערה חרדית נוטשת חיי משפחה וקהילה בברוקלין כדי להתחיל חיים חדשים בברלין כמוזיקאית קלאסית. בתפקיד הראשי לא פחות ולא יותר מאשר השחקנית הישראלית זוכת פרס אופיר שירה האס ("הרמון").

החל מ-27 במרץ ב-NETFLIX ובעמוד הבית ב-VOD

פרטנר TV גם באפליקציה!>>