היכונו להחסיר פעימה: '1917'

בכורה! זוכה 3 פרסי אוסקר 2020 וגלובוס הזהב לסרט הטוב ביותר. דרמה מלחמתית מבית היוצר של סם מנדז, המצולמת בשוט אחד ועוקבת אחרי שני חיילים המתבקשים להעביר מסר לפלוגה הנמצאת כמה קילומטרים משם שיכולה למנוע אסון. התוצאה: מופת קולנועי ורגעים שיגרמו לכם להחסיר פעימה.

נובמבר בערוץ הסרטים, אפיק 14 ובסרטים ב- VOD

בינג' פלילי: מחשבות פליליות (14 עונות)

דרמת מתח אפלה, העוקבת אחר צוות פרופיילרים מהיחידה לחקר התנהגויות של ה- FBI, החוקרים פשעים באמצעות "כניסה למוח הפושע" וניתוחו, במטרה לעצור רוצחים סדרתיים בזמן אמת.

נובמבר בסדרות ב- VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

אף פעם, לעתים רחוקות, לפעמים, תמיד

דרמה משובחת ומוערכת, זוכת פרס דב הכסף בפסטיבל ברלין האחרון. זוג נערות נוסעות מפנסילבניה לניו יורק לאחר שאחת מהן גילתה שהיא בהריון לא רצוי, ובפנסילבניה ניסו להניא אותה מלבצע הפלה.

נובמבר, להזמנה בסרטים ב-VOD ובעמוד הבית של פרטנר TV

המלכה חוזרת: 'הכתר' עונה 4

עונה רביעית לדרמה הבריטית המצליחה של נטפליקס, העוקבת אחרי חיי המלוכה באנגליה. והפעם סוף שנות ה-70, הגעתה של ליידי דיאנה ספנסר, השנוי שתעשה בממלכה, והפיכתה לנסיכת העם.

החל מ- 15 בנובמבר, ב-NETFLIX  ובעמוד הבית של פרטנר TV

טראמפ VS ביידן: מי יבחר לנשיאות ארה"ב?

FOX News בסיקור נרחב של הבחירות לנשיאות בארה"ב, במשדרים מיוחדים עד ליום לאחר הבחירות. ברט באייר ומרתה מקאלום בהנחיה משותפת של מרתון הבחירות, ביום שלישי, ה- 3 בנובמבר, החל מהשעה 18:00 בערב (שעון ניו יורק), תוך שימוש בטכנולוגיית השידור המתקדמת ביותר, שתספק לצופים בזמן אמת, נגישות חסרת תקדים לתהליך הבחירות ותוצאותיו.

3 בנובמבר בערוץ Fox News, אפיק 81 וגם ב- Catch up

ציידי הווירוסים

הסרט עוקב אחר 'ציידי הווירוסים' שנמצאים בקווי החזית של נגיף ומנסים להדוף את המגיפה הבאה, שעלולה להכות. נחשוף את סיפוריהם המצמררים של מומחים הרואיים, שנמצאים בחזית המובילה את המשימה המדעית הקריטית ביותר של הדור.

22 בנובמבר, בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, אפיק 48, וגם ב- Catch up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

אי שם מעבר לקשת: 'ג'ודי'

בכורה! רנה זלווגר, זוכת האוסקר וגלובוס הזהב בפרס השחקנית הטובה ביותר, חוזרת למסך ובגדול ומגלמת את ג'ודי גרלנד האגדית, בשנותיה האחרונות. רדופה על ידי זיכרונות ילדותה כדורותי מ"הקוסם מארץ עוץ" ונעוריה שאבדו בהוליווד, מגיעה ג'ודי גרלנד להופיע בלונדון. קולה אמנם נסדק, אך נוכחותה הדרמטית מורגשת יותר מאי פעם. ג׳ודי, בגילומה הנוגע ללב של זוכת האוסקר רנה זלווגר – נקרעת בין רצונה להיות בבית עם ילדיה, לבין הצורך להתפרנס ולהיות נאהבת.

בנובמבר בערוץ הסרטים, אפיק 14 ובסרטים ב- VOD

הכינו את הפיצוחים: ליגת האלופות

שלב הבתים עם כל הקבוצות הגדולות של היבשת והכוכבים הטובים בעולם, כולל הכוכב הישראלי מנור סלומון.

נובמבר בספורט 5 וגם ב-Catch up

כל הכוכבים הגדולים במקום אחד: 'הג'נטלמנים'

בכורה! דרמת פשע של הבמאי גיא ריצ'י, בכיכובם של מתיו מקונוהי, יו גאנט וקולין פארל. סיפורו של מיקי פירסון, אמריקאי שהקים אימפריית סחר במריחואנה בלונדון. כאשר הוא מחליט לפרוש ולמכור את העסק שלו מתחילות להירקם בסביבתו שורה של מזימות הכוללות חטיפות, בקשות שוחד ומעשי אלימות המביאים את העולם התחתון הבריטי כולו לנקודת רתיחה.

החל מ- 19 בנובמבר בערוץ הסרטים, אפיק 14 ובסרטים ב- VOD

מי יזכה? 'טקס בחירת הקהל של ערוץ E!'

ערוץ !E מציג את טקס בחירת הקהל בו מוענקים פרסים בקטגוריות קולנוע, טלוויזיה, מוזיקה ודיגיטל, כשהמנצח נבחר באופן מוחלט על ידי הצבעות המעריצים.

17 בנובמבר בערוץ הבידור E! וב-VOD

אתם הולכים להתרגש: 'טובת הילד'

בכורה! מבוסס על רב המכר של איאן מקיואן. פיונה מיי היא שופטת מכובדת ועסוקה שרגילה להחליט החלטות הרות גורל בתחום המשפחה על בסיס יום יומי, לעיתים קרובות על חשבון הזמן עם המשפחה הפרטית שלה. ברגע של משבר אישי ביחסיה עם בעלה, פיונה מתבקשת לשפוט בתיק חדש שסובב סביב אדם, בחור צעיר ומבריק עם השקפת עולם שהיא פשוט לא מבינה. המפגש בין השניים יהיה בעל השלכות רגשיות עצומות גם בשביל אדם בן ה-18 וגם בשבילה.

נובמבר בערוץ הסרטים, אפיק 14 ובסרטים ב- VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

יש מפגשים שמשנים חיים – ויש שמצילים אותם: 'כל החיים לפניו'

קשר קרוב ומיוחד נרקם בין ניצולת שואה שמנהלת מעון יום ובין ילד רחוב קשוח בן 12 שהיא לוקחת תחת חסותה אחרי ששדד אותה.

החל מ-  13 בנובמבר, ב-NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

'רצח במעגל סגור'

פקיד לילה במלון, צעיר, אינטליגנטי ועל הספקטרום האוטיסטי, משתמש במצלמות המעקב על מנת לצפות באורחי המלון על מנת לשפר את כישוריו החברתיים. במהלך משמרת שלו, אישה נרצחת במלון והוא הופך לחשוד המרכזי.

נובמבר, להזמנה בסרטים ב-VOD ובעמוד הבית של פרטנר TV

אסון חילוץ בני הערובה מאיראן

תעודה על ניסיון החילוץ הכושל של בני הערובה האמריקנים משגרירות ארה"ב באירן, באפריל 1979. שרשרת תקלות בשטח, הפכה את המבצע הנועז, לכישלון חמור שנגמר במות חיילים והשפלה לארה"ב.

3 בנובמבר בערוץ ההיסטוריה, אפיק 7 וגם ב- VOD וב- Catch up

מסלול המכשולים לגבול מקסיקו

כשנוסעים ממרכז אמריקה לארצות הברית דרך מקסיקו, מהגרים נאלצים להילחם בקרטלי סמים, שוטרים מושחתים וסוחרי אנוש, כל עוד הם מתקרבים לגבול ארה"ב. צוות VICE עוקב אחרי הסוגיה ומנסה להבין מהם הקשיים בהם נתקלים ומדוע מההתחלה עוזבים את בתיהם.

15 בנובמבר בערוץ VICE, אפיק 8 וגם ב-catch up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

רוצים לעבור מהמסך הקטן למסך הגדול?

עם Chromecast built-in מובנה בממירי פרטנר TV אפשר להמשיך לצפות בכל התכנים שאוהבים, על המסך הגדול יותר. בלחיצת כפתור אחת, מהמכשיר הנייד, מהטאבלט, או מהמחשב, תוכלו לעבור היישר לחוויה טובה וגדולה יותר במסך הטלוויזיה שלכם.

לעוד מידע לחצו על הלינק:

https://youtu.be/U7M9BbPGrFM

אמריקה: קמפיינים שעשו היסטוריה

תעודה הבוחנת את התהפוכות שעברו על הפוליטיקה הנשיאותית בארה"ב ב-50 השנים האחרונות. הסרט מתמקד באישיויות המועמדים השונים שרצו לנשיאות, בהפתעות הגדולות וביריבויות המרות שנולדו תוך כדי מערכות הבחירות.

3 בנובמבר בערוץ ההיסטוריה, אפיק 7 וגם ב- VOD וב- Catch up

מי תניף את הגביע? 'גביע המדינה בכדורסל'

ערב הכדורסל של ישראל בסיבוב ראשון עם 6 משחקים: אשקלון-אילת, קריית מוצקין-אליצור נתניה, רמה"ש-מודיעין, קריית אתא-הפועל ב"ש, עפולה-מכבי חיפה, מכבי ר"ג-עכו מטה אשר.

4 בנובמבר בערוץ 5 Plus וגם ב-Catch up

פוקימון צא! 'פוקימון: זורוארק: אלופת האשליות- הסרט'

הצטרפו אל אש וחבריו להרפתקה חדשה בדרכם אל העיר קראון, כדי להצטרף להמונים שצופים בגביע העולם בפוקימון באקר. אבל כוחות מסתוריים עלולים להביא צרות גדולות לכולם!

6 בנובמבר בערוץ הילדים, אפיק 66, ב- VOD וגם ב-Catch up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

המשפחה שתרתק אתכם למסך: 'יומני האפלצ'ים'

סטודנט למשפטים באוניברסיטת ייל וחייל מארינס לשעבר, עומד להתקבל למשרת חלומותיו, עד שמשבר משפחתי מאלץ אותו לחזור הביתה, לבית שניסה להרחיק ממחשבותיו. במהלך הביקור הוא נאלץ להתמודד שוב עם הדינמיקה המשפחתית המורכבת של משפחתו האפלצ'ית ועם מערכת היחסים המסובכת שלו עם אימו המכורה בוו (איימי אדמס). בהשראת זיכרונותיו מסבתו (גלן קלוז), האישה החזקה והחריפה שגידלה אותו, ג'יי-די לומד להשלים עם החותם הנצחי שהותירה בו משפחתו.

החל מ- 15 בנובמבר, ב-NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

המשחק המרכזי: ליגת העל כדורגל

כדורגל ישראלי עם המשחק המרכזי בליגת העל (מכבי חיפה – מכבי ת"א ומכבי חיפה – בית"ר ירושלים) ו-2 משחקים נוספים בכל מחזור

נובמבר בספורט 5 וגם ב-Catch up

משחק החודש של Wall-E': Partner TV Gaming'

מבוסס על סרט האנימציה מבית פיקסאר – וול-E. בשנת 2,700 האנושות השאירה מאחור מיליוני רובוטים אספני זבל שיהפכו את כדור הארץ לראוי למחייה שוב.
וול-E הוא רובוט בעל מודעות רגשית שהמטרה היחידה שלו היא לנקות את כדור הארץ מהררי פסולת. חייו המשמימים משתנים ברגע כשהוא פוגש רובוטית חדשה ונוצצת העונה לשם איב.

באפליקציית Partner TV Gaming

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

אומץ, זה כל מה שצריך: 'המשחרר: מבצע אוולאנש'

צוות מגן של חיילים אמיצים במיוחד מרקעים שונים הופך לאחד מסמלי הגבורה של הפלישה לאירופה במהלך מלחמת העולם השנייה. סדרה המבוססת על אירועים אמתיים.

החל מ- 11 בנובמבר, ב-NETFLIX ובעמוד הבית של פרטנר TV

הכונן של בן לאדן- בכורה!

מומחים משתמשים ב -470,000 קבצים דיגיטליים כדי להרכיב מפת דרכים למוחו של הרוצח ההמוני חסר הרחמים. כוננים קשיחים שלא סווגו לאחרונה, שנלקחו מהמתחם בו נהרג אוסאמה בן לאדן, חושפים מבט חדש ופורץ דרך על חייו האישיים.

29 בנובמבר, בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, אפיק 48, וגם ב- Catch up

הכול כתוב מלמעלה: 'לתת חיים'

ניקו הקטן זקוק לתרומת מח עצם. הוריו המאמצים מאתרים את אביו הביולוגי פדרו, שהמום לגלות שנולד לו ילד. פדרו מסכים להיות התורם, וגם לתנאי של ההורים שלא להיות בקשר עם ניקו. אולם לגורל יש תכניות משלו…

החל מ- 23 בנובמבר בערוץ ויוה, אפיק 41, ב-VOD וגם ב- Catch up

פרטנר TV גם באפליקציה!>>