מרתון אוסקר® בערוץ הסרטים

ספיישל האוסקר מגיע לשיאו, ובערב החשוב של תעשיית הקולנוע, ערוץ הסרטים ישדר מרתון שידורים של הסרטים הטובים מכל הזמנים: 'הזאב מוול סטריט', 'פוקס-קצ'ר', 'וויפלאש', 'מועדון הלקוחות של דאלאס', 'חיית לילה' ועוד…

מרתון אוסקר®, 9 בפברואר בערוץ הסרטים, אפיק 14 וגם ב-Catch Up וב-VOD

שידור ישיר: סופרבול

אירוע הספורט הגדול ביותר בספורט האמריקני בשידור חי. שתי קבוצות הפוטבול של השנה יפגשו לקרב על טבעת האליפות, כשבמחצית הפרסומות הטובות בעולם, וגם מופע האמצע המדובר: ג'ניפר לופז ושאקירה.

בלילה שבין השני לשלישי בפברואר, בערוץ ספורט 5, אפיק 55 וגם ב-Catch Up

וויל סמית' נגד וויל סמית': 'איש מזל התאומים'

'מי יציל אותך מעצמך?' – מותחן אקשן חדשני ומרשים, המועמד לאוסקר 2020 בקטגוריית האפקטים. וויל סמית' הוא מתנקש עילית אשר לפתע מוצא עצמו נרדף ע"י מתנקש מסתורי שנראה בדיוק כמוהו, רק כגרסה הצעירה שלו ב-20 שנה. (אפקטים מיוחדים אמרנו?!) הרבה אקשן, פיצוצים, אפקטים מרשימים וגם אמירה פסיכולוגית כיאה לבמאי אנג לי ('נמר,דרקון').

החל מ-13 בפברואר, להזמנה ב'חדש מהקולנוע' ב-VOD

אהבת אם וקנאה: 'מליפיסנט: אדונית הרשע'

סרט ההמשך לפנטזיית ההרפתקאות על קורותיהן של הנסיכה אורורה ומליפסנט- הפיה 'הרעה' שהיא בעצם לא כל כך רעה, ומערכת היחסית המורכבת אותה הן מקיימות. בעוד שהן כורתות בריתות חדשות, עליהן לעמוד בפני יריבים חדשים במאבקן להגן על הביצות ועל היצורים הקסומים שחיים בהן.

החל מ-20 בפברואר, להזמנה ב'חדש מהקולנוע' ב-VOD

ליגת האלופות חוזרת

ליגת האלופות חוזרת לשמינית הגמר והפעם בסדרת המפגשים, משחקים מרתקים בין אתלטיקו מדריד לליברפול, דורטמונד לפ.ס.ז'., נאפולי לברצלונה, וריאל מדריד למנצ'סטר סיטי.

פברואר בערוצי ספורט 5, אפיק 55 וגם ב-Catch Up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

אסלי אנבר כובשת את טורקיה וגם את ישראל: 'הבחירה'

חבילת הדרמות הטורקיות מצדיעה לשחקנית המובילה בטורקיה- אסלי אנבר, הלא היא סוריה מ'הכלה מאיסטנבול', ומעלה בצמוד לשידור בטורקיה את הסדרה החדשה והמדוברת 'הבחירה'. תככים, מזימות וילד אחד שזקוק להשתלה שעומד במרכז הדרמה סוחטת הדמעות.

בכל שישי בצמוד לשידור בטורקיה, בערוץ הדרמות הטורקיות+, אפיק 39 וגם ב-Catch Up

אי אפשר להתחמק מעונש לנצח: 'נרקוס מקסיקו' חוזרת!

מותחן הפשע חוזר בעונה נוספת והפעם פליקס צריך להתמודד עם ההשלכות של מעשיו נגד ה-DEA ובמקביל גם עם חוסר שביעות הרצון בתוך הארגון שלו.

החל מ-13 בפברואר ב-NETFLIX ובעמוד הבית ב-VOD

טורניר האולסטאר

טורניר הראווה השנתי של ליגת ה-NBA יוצא לדרך וצפוי השנה להיות מרגש במיוחד בצל מותו בטרם עת של אגדת הכדורסל, קובי ברייאנט. במהלך הסופ"ש יהיו מגוון משחקים, מופעים ותחרויות הקשורות לכדורסל. שיאו של סוף השבוע הוא משחק האולסטאר של ה-NBA

החל מ-16 בפברואר בערוצי ספורט 5 וגם ב-Catch Up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

הערב הגדול של תעשיית הקולנוע – ישיר: השטיח האדום של טקס האוסקר

הערב הגדול ביותר של תעשיית הקולנוע סוגר את עונת הטקסים, וערוץ !E מגיע לשטיח האדום הכי נוצץ בהוליווד! מנחי הערוץ ישוחחו עם האנשים העומדים מאחורי הפקת האירוע הנוצץ, יסקרו את המתרחש מאחורי הקלעים של האולם, ידונו במועמדויות, ינסו לנחש מי תכבוש את השטיח האדום עם השמלה הטובה ביותר, וגם יסתכלו לאחור על רגעי האופנה הגדולים של האוסקר משנים קודמות.

9 בפברואר בשידור ישיר החל מ-20:00  ושידור מתורגם ב-10 בפברואר בערוץ !E , אפיק 16

חוגגים אהבה בערוץ הסרטים

אדם סנדלר, דרו בארימור וקאסט ענק של כוכבי הוליווד ינעימו לכם את הזמן כי וולנטיין דיי מגיע, ומה נהדר יותר מאשר להתכרבל על הספה מול הטלוויזיה עם שתי קומדיות רומנטיות קלאסיות: 'וולנטיינס דיי', ו'תקועים בחופשה'.

14 בפברואר בערוץ בסרטים וגם ב-Catch Up

חודש החתולים הגדולים ב-NG

הספיישל השנתי של ערוץ נשיונל גיאוגרפיק ווילד חוזר עם סרטי טבע מרתקים בכל יום ראשון. דרך צילומים מרהיבים מרחבי העולם, הפעם המצלמות קרובות מאי פעם לאריות, נמרים, ברדלסים, פנתרים, וחושפות את הניצחונות, התבוסות והמאבקים האפיים שלהם כדי לשרוד.

החל מ-2 פברואר בכל יום ראשון בערוץ NG WILD, אפיק 49 וגם ב-Catch Up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

חגיגה משפחתית: Baby First

יום המשפחה מגיע ואיתו חגיגה להורים ולפעוטות. תכני Baby First מגיעים לפרטנר TV. הצטרפו לדמויות האהובות שיעזרו לפעוטות שלכם לפרוח בשלבי ההתפתחות הראשונים.

החל מ-24 בפברואר בסדרות ילדים ב-VOD

עבריינים צעירים וטובים

סדרת הדוקו פשע המרתקת של ערוץ VICE עוקבת אחר עבריינים לשעבר, כשהם מספרים כיצד הפכו מילדים אמריקאים ממוצעים לפורעי חוק מוצלחים במיוחד. בין רגעי שיא ותהילה לשפל מטלטל, קשה לדמיין שהאירועים הללו אכן התרחשו, אך הם אכן התרחשו.

החל מ-27 בפברואר בערוץ VICE, אפיק 8 וגם ב-Catch Up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

'המפתחות של משפחת לוק'

הפרויקט העל טבעי המדובר של נטפליקס עושה הרבה באזז ברשת ומעורר את יצר הסקרנות בשאלה כיצד יראה העיבוד לקומיקס המדובר? למי שלא מכיר להלן הפרטים: שלושה אחים עוברים עם אימם לאחוזה משפחתית עתיקה לאחר שאביהם נרצח, ומגלים בה מפתחות קסומים שפותחים בפניהם כוחות וסודות.

החל מ-7 בפברואר ב-NETFLIX  ובעמוד הבית ב-VOD

קונג פו פנדה: כפות הגורל

סדרת ההרפתקאות המצליחה מגיעה לערוץ הילדים בגרסה מחודשת ועם דמויות נוספות. כאשר ארבעת ילדי פנדה מגלים מערה קסומה מתחת לכפר פנדה, הם סופגים בטעות את כוחם של לוחמי הקונג פו העתיקים והחזקים. כעת עליהם לעמוד מול שלל אתגרים ולממש את גורלם להציל את העולם מכוח רע.

החל מ-16 בפברואר בערוץ הילדים, אפיק 66 וגם ב-Catch Up וב-VOD

פרטנר TV גם באפליקציה!>>