המעבר מפגישות פרונטליות לפגישות וידאו, הגעה למשרד מול מעבר לעבודה מהבית והתנהלות של ארגון מבוזר מול ארגון מרוכז – והערכות מחדש של כלל ה-IT  למצב החדש – ברמת התקשורת וכיצד אנחנו מאבטחים את המידע.

כשבאנו ללקוחות שלנו בניסיון לסייע להם להתמודד עם האתגרים בפניהם הם עומדים השאלה הראשונה שהיינו חייבים לשאול אותם בכדי לעזור הייתה – מה אתה צריך? מאחורי השאלה הזאת עומדת ההנחה שהאפשרות שלנו לסייע ללקוחות פרטנר להמשך הפעלת העסק היא קשת רחבה וכמעט אין סופית של פתרונות הקיימים בפרטנר ולא מוצר או פתרון כזה או אחר. הנחת היסוד היא שהרצון של הלקוח שלנו שמייצג את הארגון עליו הוא אמון מבחינת תשתיות התקשורת וה-IT – הוא מינימום פגיעה במערכות הארגוניות ומתן כלים למנמ"ר ולמנהל התשתיות בחברה להמשיך ולעבוד ולספק שירות לארגון גם כאשר העובד אינו נמצא בארגון.

כשאנחנו שואלים את הלקוח מה אתה צריך, אנחנו מכוונים לשלוש תשובות עיקריות:

  1. חיבור העובדים מרחוק למערכות המידע הארגוניות
  2. חיבור המרכזייה הארגונית ושלוחותיה לעובדים
  3. חיבור הקונטקט סנטר והמשך תפקודו

מכל אחת מהתשובות אפשר לגזור סט פעולות כאשר המבדיל בין פרטנר לשאר החברות החברות המספקות פתרונות לשאלות האלה בשוק הוא שפרטנר מספקת את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת, ממקום אחד באחריות אחת ובשירות אחד. פרטנר למעשה מספקת קשת של פתרונות כמעט אין סופית בכל הקשור לדרישות התקשורת וה- IT של לקוחותיה והיא חברת התקשורת והאינטגרציה היחידה בשוק המחזיקה סל מוצרים כל כך רחב.

לדוגמה, כשאנחנו מדברים על חיבור העובד מרחוק אנחנו צרכים לקחת בחשבון מגוון רחב של דברים החל מציוד קצה, כיסוי וקליטה שיש ללקוח בבית, אבטחת מידע, ספק אינטרנט, היכן ממוקם ה-DATA CENTER, טיפול במידע הארגוני, טיפול מפני גורמים זדוניים המנצלים את הסיטואציה ועוד. לפרטנר תשובות לכל השאלות וכפי שציינתי, כל הפתרונות בבית אחד, ממנהל לקוח אחד, ממהנדס אחד, מנותן שירות אחד ולכן היתרון הוא ברור.

לסיכום, פרטנר הינה חברת תקשורת קווית וסלולארית בעלת כל הפתרונות הרלוונטיים בנושא הקישוריות. בנוסף, חברת אינטגרציה עם שותפויות במגוון פתרונות אבטחת מידע, סיסטם, טלפוניה ותקשורת המספקת מגוון פתרונות בתחומים אלה גם כמכירה של ציוד פיזי וגם כשירות מנוהל בענן. יתרה מזו אנחנו יודעים לתמוך כ-Help Desk מרחוק במשתמש הקצה ובציוד שהוא מחזיק. ולא פחות חשוב, הלקוח שלנו מבקש לקבל שירות איכותי וכולל ובשביל זה אנחנו כאן.

הכותב הינו מנהל אגף אינטגרציה בפרטנר