'תחנה 19' – הסדרה שתחמם לכם את החורף

זה הזמן לבינג' בוער, עם סדרת הספין אוף של 'האנטומיה של גריי', על תחנת הכבוי של סיאטל, בה מככב כמובן בעלה של ביילי- ד"ר בן וורן שעזב את סיאטל גרייס והפך לכבאי. הסדרה עוקבת אחר האינטריגות בצוות, מקרי השריפה הקשים והאתגרים הרומנטיים שבחיים.

החל מ- 7 בדצמבר בסדרות ב- VOD

בכורה! 'סודות מדינה'

מותחן ביוגרפי סוחף בכיכובה של קיירה נייטלי. כאשר סוכנת ביון בריטית נחשפת למייל המודיע על כוונות בבעלות הברית לפלוש לעיראק, היא מחליטה להדליף את המייל לתקשורת ומואשמת בבגידה ובריגול. חייה, חירותה וחיי הנישואין שלה מתפרקים והחקירות שיובילו למשפט שלה, מסעירות את העולם.

החל מ- 24 בדצמבר בערוץ הסרטים, אפיק 14 וב- VOD

'סביבון סוב סוב סוב חנוכה הוא חג טוב': חנוכה לילדים בפרטנר TV

חג האורות בפתח ויש לנו חג חנוכה בלתי נשכח לילדים עם: 'גויאבות', 'משפחת סימפסון: הסרט', מרתון 'שודדי הקאריביים', 'נשמה של כלב', עונה חדשה לדוד חיים, שירים וסיפורים עם יובל המבולבל, עונות חדשות לילדי בית העץ, הקופסא עם יואב ולאון ועוד..

דצמבר בפרטנר קידס, אפיק 5 וב- VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

מוביל נטפליקס לאוסקר 2021: 'מאנק'

המרוץ לאוסקר מתחיל לתת אותותיו והסרט הגדול של נטפליקס מסומן כבר לזכייה. בתפריט: דרמה ביוגרפית בבימויו של דיוויד פינצ'ר ('מועדון קרב'), המתמקדת בתסריטאי הרמן מנקייביץ' (גארי אולדמן) במהלך פיתוח אחד הסרטים החשובים בהיסטוריה "האזרח קיין" ומלחמות אגו מול אורסון וולס. בקאסט תוכלו למצוא גם את אמנדה סייפרד ('מאמא מיה') ולילי קולינס ('אמילי בפריז').

החל מ- 4 בדצמבר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית בפרטנר TV

מרגש וסוחף: 'החיים בשנה אחת'

דרמה רומנטית שתרצו להתכרבל אתה על הספה. צעיר בן 17 המגלה שחברתו גוססת, מחליט לספק לה חוויות של חיים שלמים בשנה שנותרה לה. התוצאה מרגשת, סוחפת ולא תשאיר אף עין יבשה.

החל מ- 3 בדצמבר להזמנה בסרטים ב- VOD

מנור סולומון באירופה: 'ליגת האלופות'

סיום הבתים של ליגת האלופות עם כל הקבוצות הגדולות של היבשת והכוכבים הטובים בעולם, כולל מנור סלומון שלנו. המשחקים המרכזיים: מנ. יונייטד פוגשת את פ.ס.ז' וברצלונה פוגשת את יובנטוס.

דצמבר בערוצי ספורט 5 וב- Catch up

אין דבר העומד בפני כוח הרצון: 'לכוון גבוה'

דרמה רומנטית בכיכובה של דקוטה ג'ונסון ('חמישים גוונים של אפור'). מגי חולמת להיות מפיקה מוזיקלית, אבל עדיין עובדת כעוזרת לגרייס דוויס, זמרת מפורסמת. כשההזדמנות מגיעה, השתיים עומדות מול החלטה הרת גורל.

החל מ- 3 בדצמבר להזמנה בסרטים ב- VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

יש לכם הזמנה למסיבה הטובה בעולם: 'הנשף'

הסרט בבימוי של ריאן מרפי, מסומן להפוך לאחד מהמיוזיקלס הגדולים של השנים האחרונות, כשהוא מתוחזק בכוכבות ההוליוודיות הטובות בעולם: ניקול קידמן, מריל סטריפ, קרי וושינגטון ועוד. סיפורה של אמה, תיכוניסטית שרוצה להזמין לנשף הסיום נערה אחרת ונתקלת בהתנגדות מצד הסביבה השמרנית שלה. בסופו של דבר, היא זוכה לסיוע מחבורת כוכבי תיאטרון פומפוזית.

החל מ- 11 בדצמבר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית בפרטנר TV

הכול מן אללה: 'מכתוב'

הקומדיה הדרמתית, שהפכה לאחד מסיפורי ההצלחה הגדולים ביותר בקולנוע הישראלי בשנים האחרונות מגיעה לפרטנר TV. צמד גובים בארגון פשע מוצאים את עצמם כניצולים יחידים מזירת פיגוע, מה שמביא אותם לשינוי דרכם ולהשבת תודה לאלוהים על ידי מעשים טובים. בבימויו של עודד רז ובכיכובם של חנן סביון וגיא עמיר, שאף כתבו את תסריט הסרט.

החל מ- 10 בדצמבר בערוץ הסרטים, אפיק 14 וב- VOD

תתכוננו להתאהב פעם נוספת: 'אדמה מרה'

כדאי לכם להכין סטוק של טישו, כי הדרמה הטורקית האהובה והנצפית ביותר 'אדמה מרה' חוזרת במרתון שידורים בכל ימות השבוע בשעה 23:50. סיפור אהבתם של זולייהא ואילמז כנגד כל הסיכויים והמכשולים.

החל מ- 11 בדצמבר בערוץ הדרמות הטורקיות +, אפיק 39 וב- Catch up

צ'דוויק בוזמן פוגש את האוסקר: 'הבלוז של מא רייני'

מועמד לאוסקר 2021, בכיכובו של צ'דוויק בוזמן. הופעת הפרידה של כוכב 'הפנתר השחור' המנוח, היא שיר הלל לבלוז ולקהילה השחורה בשיקגו של שלהי שנות העשרים. זוכת האוסקר ויולה דיוויס ('העזרה', 'המדריך לרוצח') היא מא רייני, מחלוצות הבלוז, שנקלעת לוויכוח על הזכויות והשליטה במוזיקה שלה עם המנהל והמפיק הלבן שלה. במקביל, הנגנים של מא רייני – וביניהם המוזיקאי הצעיר והשאפתן לוי, בגילומו של בוזמן – נמצאים כולם בחדר החזרות ומנהלים שיחות שעתידות לשנות את חייהם.

החל מ- 18 בדצמבר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית בפרטנר TV

אימהות, קריירה והמתח שבניהן: 'פרוקסימה'

דרמה מרגשת על משפחה, אהבה ומחויבות, של אליס וינוקור ('ילדות פרא' שהיה מועמד לאוסקר). אסטרונאוטית במשרה מלאה ותובענית, גרה עם בתה בת השבע ומרגישה שלא נותנת לה את מלוא תשומת הלב. בעודה נבחרת להיות חלק ממשימת חלל לשנה שלמה בשם "פרוקסימה", היא נאלצת לבחון מחדש את מערכת היחסים שלה עם בתה, עם הקולגות שלה ועם עצמה.

החל מ- 17 בדצמבר להזמנה בסרטים ב- VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

סילבסטר בפרטנר TV

הקורונה משנה את חיינו והשנה סביר להניח שלא נמצא עצמנו במסיבה, אבל זה לא יעצור אותנו מלחגוג את היום הרומנטי ואת סיומה של שנה שתיזכר בהיסטוריה העולמית. בתפריט: 'ברלין סיפור אהבה': הסרט הרומנטי בכיכובה של קיירה נטלי, שמשלב מספר סיפורי אהבה שונים ומגוונים ויגרום לכם להתאהב מחדש.

החל מ- 31 בדצמבר בערוץ הסרטים, אפיק 14 וב- VOD

שונדה ריימס פוגשת את נטפליקס: 'ברידג'טון'

שיתוף פעולה ראשון של יוצרת האל שונדה ריימס עם נטפליקס ('האנטומיה של גריי', 'סקנדל'). אנגליה בתקופת הריג'נסי. סיפורם של שמונת האחים למשפחת ברידג'רטון, השייכת למעמד העליון של לונדון, המנסים לפלס לעצמם דרך במציאות המעמדית המורכבת. מבוסס על סדרת הספרים רבי המכר של ג'וליה קווין.

החל מ- 25 בדצמבר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית בפרטנר TV

חדש וסוחף של ערוץ ההיסטוריה: 'תעלומות האוצר הגדולות בעולם'

מהמפיקים של הסדרות המצליחות "אוצר האי המקולל" ו"בלתי מוסבר עם ויליאם שאטנר", מגיעה סדרה תיעודית חדשה וסוחפת, העוקבת אחר חיפושי אוצרות מפורסמים בהגשת האחים לאגינה, כוכבי "אוצר האי המקולל": החל מתיאור הרפתקאות פיראטים, כמו קפטן קיד ופורעי חוק דוגמת ג'סי ג'יימס, דרך מסעות האצטקים אחר זהב, חיפוש שרידים היסטוריים נדירים ועד לחיפושי מטמון באניות טרופות בקרקעית הים ברחבי העולם.

החל מ- 27 בדצמבר בערוץ ההיסטוריה, אפיק 7, ב-VOD וב- Catch up

חוזרים לפרקט ובגדול: 'NBA'

ליגת הכדורסל הטובה בעולם נפתחת וחוזרת לחמם את הפרקט עם דני אבדיה שלנו, שנבחר תשיעי בדראפט וישחק במדי וושינגטון ויזארדס.

22 בדצמבר בערוץ ספורט 5, אפיק 55 וב- Catch up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

סדרת הנוער הבאה של נטפליקס: 'שבריריות'

כשמתקפה מפילה את התלמידה הכוכבת בבית ספר עילית לבלט, המחליפה שלה נכנסת לעולם של שקרים, בגידות ותחרויות.

החל מ- 14 בדצמבר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית בפרטנר TV

משחקי הסלבס: פרקים חדשים!

קווין הארט חוזר לערוץ E! עם פרקים חדשים של "משחקי הסלבס" – הסדרה שמוכיחה שלא צריך לצאת מהבית כדי לכייף! החלק השני של העונה נפתח בפרק מיוחד בו ג'ואל מקהייל ואשתו שרה חוזרים למשחק נוסף לאחר שזכו בפרק הראשון בעונה.

החל מ- 11 בדצמבר בערוץ הבידור E!, אפיק 16 וב- VOD

ג'ורג' קלוני פוגש את נטפליקס: 'שמי חצות'

דרמת פנטזיה, המבוססת על הרומן "Good Morning, Midnight" מאת לילי ברוקס דלטון. בכיכובו של ג'ורג' קלוני, שגם הפיק וביים את הסרט. מדען שחי לבדו בקוטב הצפוני, מנסה נואשות ליצור קשר עם קבוצת אסטרונאוטים כדי למנוע מהם לחזור לכדור הארץ לאחר שאסון קטלני הכה בכוכב. כדי לעשות זאת, על המדען לצאת לסביבה הרעילה שבחוץ ולהעביר מסר לאסטרונאוטים דרך האטמוספירה.

החל מ- 23 בדצמבר לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית בפרטנר TV

'ס נובים גודום': חגיגות נובי גוד בפרטנר TV

חגיגות נובי גוד בחבילת הערוצים ברוסית! ספיישלים, הקרנות בכורה ועונות חדשות, הכול באווירת החג. בכורות חורף בערוצים הפופולריים בשפה הרוסית ממתינים לצופי פרטנר TV לאורך כל חודש דצמבר, עם שיא חגיגי במיוחד בלילה של ה- 31 בדצמבר!

דצמבר בערוצי החבילה הרוסית, אפיקים 101-121 וב- Catch up

'מבט על: הודו' כמו שמעולם לא ראיתם

הצטרפו לערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק למסע מרהיב על יופייה של הודו. הסדרה מתמקדת בטבע קסום, אנשים מרתקים ובתרבויות מיסטיות. מבט מהאוויר על כינוסים דתיים לצד מתקנים סולריים, תחרויות אולטרה מרתון, כפרים צפים, מכתש של מטאור ועוד.

החל מ- 4 בדצמבר בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, אפיק 48 וב- Catch up

המלצת משחק החודש ב- Partner TV Gaming: אספלט 8: מוטס

סדרת משחקי המרוצים הטובה ביותר מגיעה לנקודת מפנה חדשה! בצעו פעלולי אוויר דינמיים ומהירים ותהנו מחוויית נהיגת אינטנסיבית עם מנוע פיזיקלי חדש לגמרי! למעלה מ- 150 מכונות מהירות, למעלה מארבעים מסלולים מהירים, חמישה מצבי משחק מיוחדים ועוד ועוד. היכונו להשאיר אבק לכוח המשיכה!

פרטנר TV גם באפליקציה!>>