חודשיים של זמן פנוי הם הרבה יותר מדי בשביל למלא בתוכן? תרשו לנו לחלוק עליכם. פרטנר TV מזמינה אתכם לגלות תוכן ילדים עצום ומגוון, שימלא את החופש הזה בגיבורים, חוויות ואהבות חדשות: סרטים, סדרות, כוכבים אהובים, תכנים לקטנים, לגדולים ולצעירים ברוחם, קלאסיקות לצד להיטים חדשים, קאץ' אפ שמאפשר עד שבועיים לאחור, בעברית ובאנגלית, בדיבוב ובתרגום – כשאנחנו אומרים עולם של תוכן, זאת ממש לא הגזמה. כל מה שאתם צריכים כדי לגלות את כל הטוב הזה הוא לחיצה על כפתור ה-VOD בשלט, שיעביר אתכם לעמוד ההמלצות של פרטנר TV.

המלצות VOD

הרעיון מאחורי עמוד ההמלצות לחופש פשוט וידידותי: תוכן על פי קטגוריות גיל, שמתעדכן ומתחלף לאורך שעות היום, כך שהקטנטנים וגם הגדולים יוכלו למצוא את התוכן הרלוונטי להם בקלות ובמהירות. מלבד קטגוריות ייעודיות לנוער וילדים, עולות בעמוד במהלך החופש גם שורות ספיישל מתחלפות ובהן סרטי נוער, קומדיות רומנטיות, סרטים לכל המשפחה, גיבורי על ועוד.

מחפשים תוכן ספציפי, למרות שהכל מסודר כל כך יפה בעמוד ההמלצות? הנה רק חלק מהתכנים המעולים שמחכים לכם בקיץ הקרוב:

נוער

הסדרה המדוברת של הקיץ "הבנים והבנות", משודרת בלעדית ללקוחות פרטנר TV, ומציגה במרכזה את המאבק הגדול בין קבוצת הבנים וקבוצת הבנות. התחרות כוללת לא רק תחרויות ואתגרים, אלא גם ליווי צמוד של הקבוצות והמתמודדים ברגעי המשבר, היריבות ובמערכות היחסים שנוצרות לאורך התחרות. פרקים חדשים משודרים בימים א'-ג' ב-15:00 בערוץ הילדים (אפיק 66) וכל הפרקים המשודרים זמינים גם ב-VOD.

הבנים והבנות

כאן זה לא נגמר כמובן. ספריית ה-VOD שלנו כוללת גם עונות מלאות של סדרות אהובות כמו "גאליס" ו"דאוס", ושלל סדרות נוער מצליחות נוספות מחכות לכם בנטפליקס: "ריברדייל", "אקדמיית החממה", "אלכסה וקייטי", וזאת רק ההתחלה.

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

ריברדייל

תלמידי יסודי

לא פחות מארבעה ערוצים מציעים בקיץ הזה מבחר של סדרות מקור ורכש מצליחות, עבורי תלמידי בית ספר. בערוץ הילדים (אפיק 66) נוכל לעקוב אחר סיפורו של צוות בידור כושל על ספינת הפאר "מה בכריש" (פרקים חדשים בימים א'-ה' ב-15:30. כל הפרקים זמינים ב-VOD); ב"הדרקון הראשון שלי" נזכה להצטרף להרפתקאות החדשות של היקאפ, אסטריד, ראפאנט וחבריהם הדרקונים, שממשיכות את עלילת סרטים המצליחים (פרקים חדשים בימים א'-ה' ב-14:35. כל הפרקים זמינים ב-VOD); וב"עידן הקרודים" יימשכו הרפתקאותיה המצחיקות של המשפחה הראשונה בהיסטוריה (פרקים חדשים בימים א'-ה' ב-13:20. כל הפרקים זמינים ב-VOD).

עידן הקרודים

בערוץ לוגי (אפיק 67) תחכה לנו "אני דג", סדרת אנימציה המלווה מדי פרק זן אחר של דגים, ומעניקה לנו הצצה לאורח חייהם הייחודי (ימים א'-ה' ב-17:30. כל הפרקים זמינים ב-VOD). ב"אאוץ'" נצטרף לאחים הרופאים כריס וזאנד, שייקחו אותנו אל אחורי הקלעים של בית החולים וילמדו אותנו על גוף האדם והדרך לרפא אותו (פרקים חדשים בימים א'-ה', 17:00. כל הפרקים זמינים לצפייה ב-VOD).

בערוץ ג'וניור (אפיק 69) מזמינים אותנו להתגלגל מצחוק עם "אדוני המאמנת", קומדיה מטורפת במיוחד על מאמן ומאמנת בבית ספר שנאלצים להחליף ביניהם תפקידים, מבלי שהחניכים שלהם יגלו את מינם האמיתי (שלושה פרקים חדשים מדי יום ראשון, 16:56. הפרקים זמינים לצפייה גם ב-VOD).

אדוני המאמנת

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

חסר לכם אקשן? תכירו את ערוץ הירו (65), ערוץ אקשן מבית ערוץ הילדים המציע מגוון סדרות אקשן לאורך כל שעות היום. בין היתר תוכלו למצוא בו את: "הרפתקאות החתול במגפיים", "וולטרון: המגן האגדי", "מועדון וינקס", "האקדמיה לכדורגל" ועוד.

עדיין לא מספיק? ב-VOD שלנו מחכות עונות מלאות של "מפרץ ההרפתקאות", "בובספוג", "טובוט", "דורה", "מאשה והדוב", "קופיקו", "כוח פי ג'יי" ועוד. ובנטפליקס המבחר רק גדל עם סדרות כמו: "אנגרי בירדס", "מפלצות העל", "בייבי בוס: גדול בעסקים" ועוד.

מפרץ ההרפתקאות

קטנטנים

לא צריך להיות גדולים כדי ליהנות בקיץ הזה, אולי אפילו עדיף שלא. שלל תכנים של ערוצי יוטיוב מובילים לקטנטנים מחכים לכם בעמוד ההמלצות (לחיצה על כפתור ה-VOD בשלט), כולל תכני ערוץ הופ!, הופ! ילדות ישראלית וערוץ לולי. בנוסף, ערוץ הכוכבים (אפיק 70) מזמין אתכם לבלות מדי יום עם יובל המבולבל, מיכל הקטנה, רינת גבאי וכוכבים אהובים נוספים, וערוץ בייבי (71) יגלה לנו חברים, עולמות וחוויות חדשות ומהנות להעביר איתן את היום.

וכמו תמיד, ספריית ה-VOD שלנו כוללת עונות שלמות נוספות של סדרות מעולות שקטנטנים אוהבים. ביניהם: "אוטובוס הקסמים", "מיכל הקטנה", "מיקי", "יובל המבולבל", "פפה", "דובוני אכפת לי", "הכוורת", "טלטאביז" ועוד. ובנטפליקס החגיגה ממשיכה כל הזמן עם: "אלווין והצי'פמאנקס", "הפוני הקטן שלי", "טיפ העכבר" ועוד.

זה אמנם נראה הרבה, אבל אפילו לא התחלנו. העולם הפתוח של פרטנר מאפשר לכם להיחשף לאינספור תכנים ברחבי הרשת, חינם ובכל שעה לאורך היום, באמצעות יוטיוב. בנוסף, מחכים לכם משחקים שימלאו שעות ארוכות של הנאה: לרוץ עם המיניונים ב"Minion Rush: Despicable Me", להציל את החיות בספארי הפרוע "Wonder Zoo", להתגלגל ולקפוץ ב-75 שלבים מרגשים ומלאי הרפתקאות של "Red Ball 4" ועוד. אל כולם תוכלו להגיע בקלות ובמהירות באמצעות השלט הקולי (גם לילדים שאינם יודעים קרוא וכתוב), או בלחיצה על כפתור העיגול בשלט.

עולם שלם של תוכן קיץ פתוח בפניכם, וחודשיים פתאום נראים כמו מעט מדי זמן לצפות בכולו. הבחירה שלכם, התענוג כולו שלנו. חופש נעים!