אספנו לכם כמה מהלוקים הטובים יותר וטובים פחות שכיכבו אתמול על השטיח האדום בערוץ !E:

1. ג'ניפר לורנס – הפנים של דיור הגיעה בשמלת פייטים כסופה שיכלה ליפול לכל הקלישאות, אך לא עשתה זאת למזלה. צבע הפייטים היה כסוף מט, ולכן לא נוצרה תחושה של "כדור מראות" . הכתפיות הדקות מוסיפות מאוד, החיתוכים והתיפורים במותניים מאוד מחמיאים, וגם אורך השמלה קולע בול. הבעיה היחידה בלוק הייתה חוסר ההתאמה בין השיער לאיפור – בעוד השיער קליל, חינני ועדין, האיפור מעושן וכבד, ולכן היה עדיף אם הייתה מגיעה עם שיער מהודק ומשוח לאחור , או פשוט מוותרת על איפור העיניים המוגזם.

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

2. אמה סטון–ערב פחות מוצלח לאחת מכוכבות השטיח האדום בשנים האחרונות. נדמה שהפרזנטורית של לואי ויטון ניסתה לתת טויסט ללוק קודם שלה שמאוד הצליח (השמלה האדומה עם הפפיון בצוואר בטקס האוסקר 2012) אך התוצאה הייתה מרושלת, צבע החגורה חיוור, והאיפור חסר זוהר. גזרת חליפת המכנסיים אומנם הולמת אותה אך היה עדיף אם הייתה בוחרת אותו צבע גם למכנסיים, ומוסיפה נעליים פחות מיושנות ויותר נוצצות.

3. מרגו רובי – כוכבת "אני טוניה" שכולם חיכו לה על השטיח האדום אתמול. בשמלת שאנל לבנה , נדמה שרובי הייתה בטוחה שפרס השחקנית כבר בידיים שלה, אך זה מעט התפספס לה. הצבע אומנם מאוד החמיא לה וגם גזרת המחוך, אך היה אפשר לוותר על קישוטי הסוכה הכסופים שנחים לה על הכתפיים שלא מוסיפים שום חן. ביקורת על הנעליים קשה לתת , כי השמלה פשוט ארוכה מדי (!) , אך חשוב לומר שהתסרוקת הקצרה והאיפור העדין הלמו אותה.

A post shared by @theffjournal on

4. ניקול קידמן – אחת מהכוכבות המובילות בתעשייה, הגיעה בשמלת ארמאני פריווה בצבע כחול רויאל מבריק עם פפיון עצום במרכזו . את הפפיון אהבנו, וגם את השסע העמוק והנעליים שקלעו בול ויצרו מראה ארוך ומחמיא, אך בחלק העליון נדמה שהמחוך גדול ולא תואם את מידותיה וזה חבל. השיער במראה קלאסי וחלק עם עגילי היהלום התאימו מאוד ללוק ולא האפילו עליו, ועם כמה שיפורים קטנים זה יכל להיות הלוק המנצח של הערב.

A post shared by Barneys New York (@barneysny) on

5. לופיטה ניונגו – ללא ספק אחת מהמתלבשות הטובות ביותר אמש. בשמלת ורסצ'ה שחורה-זהובה וא-סימטרית, נצצה ניונגו על השטיח האדום בין לוקים אחרים ששעממו ומחזרו. פעם אחר פעם, לא חוששת ניונגו לקחת סיכונים ולהגיע בלוקים מיוחדים , ומצליחה לכבוש עם עבודה יסודית על כל פרט, התסרוקת, אורך השמלה, התיק והאיפור המדויקים, וכמובן התכשיטים.

6. סנדרה בולוק- אחד מהלוקים הטובים של הערב. בולוק התייצבה לטקס בשמלת לואי ויטון בגזרת "היי נק" מהממת, והוכיחה לנו שוב ששחור וזהב זה השחור החדש. גזרת המעטפת במותן יוצרת מראה קלאסי, והשיער בסטייל "קרדשיאן" ארוך ומהודק, יוצר מראה לא מתאמץ ומשאיר את כל הפוקוס לשמלה.

7. גל גדות ואיך אפשר לסיים בלי הכוכבת הישראלית שלנו בטקס? גל גדות הגיעה בשמלת ג'יבנשי כסופה ומנצנצת, בסגנון שנות ה20 היפות. למרות החיבה הגדולה לזוכה האמיתית שלנו בטקס הזה, הלוק היה ממוחזר ומאכזב. גל מקפידה להופיע שוב ושוב עם אותה שמלה מנצנצת בשינוי אדרת (מוזמנים לגגל את השמלות שלה בטקס פרסי המבקרים 2018 וטקס גלובוס הזהב 2017) והיינו שמחים לראות אותה מעזה קצת יותר עם בדים רכים ועדינים ופחות פאייטים.

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>