שובר הקופות הענק של דיסני ופיקסאר: 'קדימה'  

מהיוצרים של 'צעצוע של סיפור 4' ו'קוקו' מגיעה הרפתקה חדשה ויוצאת דופן של דיסני-פיקסאר: 'קדימה', שני אחים אלפים יוצאים למסע קסום בעקבות קלטת שהשאיר להם אביהם, ולומדים להאמין בעצמם ובחשיבותה של משפחה.

החל מ-25 ביוני, לרכישה לצפייה ללא הגבלה בסרטי ילדים ב-VOD

הליגה הספרדית חוזרת!

התגעגעתם לכדרוגל? הליגה הספרדית חוזרת! לאחר שהספורט העולמי נכנס לעוצר עקב משבר הקורונה, נראים ניצנים של תקווה והנה הליגה הספרדית כבר מתחממת על המגרש. במשחק הראשון ב-11 ביוני, הדרבי של סביליה: סבילה פוגשת את ריאל בטיס, ובהמשך החודש גם משחקים של ברצלונה, אתלטיקו וריאל מדריד.

החל מ-11 ביוני בערוצי ONE, וגם ב-Catch Up

הסדרה שמעצבנת את האיראנים – טהרן

עוד בטרם עלתה למסך, הספיקה הסדרה לעורר את זעמו של השלטון האיראני, שגורס כי הסדרה משרתת את ישראל במאבקה נגד השלטון באירן. סדרת המתח של כאן 11 מביאה את סיפורה של תמר ראביניאן, סוכנת מוסד צעירה, שנשלחת למשימה מסוכנת בטהרן תחת זהות בדויה, בכדי לסייע לתקיפה של חיל האוויר הישראלי על מתקני הגרעין באיראן. שהיא מתאהבת הכול מתחיל להסתבך…

לראשונה בפרטנר TV והחל מ-22 ביוני בכאן 11, ב-VOD וב-Catch Up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

יש לכם זמן פנוי? יש לנו אחלה בינג' לפתיחת הקיץ: קוונטיקו

סוכנת ה-FBI אלכס פאריש, מוצאת את עצמה על הכוונת של הארגון שאותו נשבעה לשרת – כחשודה העיקרית בתכנון פיגוע מחריד. העלילה מזגזגת בין שני קווי זמן: עברה של אלכס באקדמיה להכשרת סוכנים בקוונטיקו, מערכות היחסים בינה ובין הטירונים האחרים והסודות שהם מסתירים בארון – וההווה, בו היא נמצאת במרוץ לגלות מי הפליל אותה ומי אחראי למתקפה.

כל העונות החל מ-1 ביוני בעולם הסדרות ב-VOD

התגעגעתם? הכדורגל הישראלי חוזר!

התגעגעתם לאקשן והפיצוחים? ליגת העל חזרה ואיתה משחקי הפלייאוף, והחודש המשחקים המרכזיים בשידור ישיר: מכבי תל אביב – מכבי חיפה, בית"ר ירושלים – מכבי תל אביב, ומכבי חיפה – בית"ר ירושלים.

החל מ-3 ביוני בספורט 5 ובספורט 5 4K, וגם ב-Catch Up

הכינו את הממחטות: עונת הסיום של 13 סיבות

סדרת הדרמה הסוחפת והמרגשת חוזרת לעונה רביעית ואחרונה. הסדרה הפכה לתופעה עולמית בכך שחשפה והציפה את עולמם הרגשי המורכב של בני הנוער, והקלות שבה הכול יכול להקצין ולהיגמר בטרגדיה. באקורד הסיום, כיתת הבוגרים של בית הספר התיכון ליברטי מתכוננת לסיום הלימודים, אבל לפני הפרידה הם יצטרכו לשמור על סוד מסוכן, ולהתמודד עם בחירות שוברות לב שעלולות לשנות את חייהם לנצח.

החל מ-5 ביוני ב-NETFLIX ובעמוד הבית ב-VOD

קיץ של ילדים: מואנה

זה הזמן להתחיל לזמזם את 'כמה רחוק עוד נגיע'. סרט האנימציה האהוב של דיסני מגיע לפרטנר TV ומצטרף לספיישל דיסני ענק ב-VOD . נערה בשם מואנה מפליגה למשימה נועזת כדי להוכיח את עצמה ולהשלים את משימתם של אבות אבותיה. במהלך מסעה, היא פוגשת את האל מאווי ויחדיו הם חוצים את האוקיינוס הפתוח במסע אשר יפגיש אותם עם יצורים עצומים והתמודדות מול הבלתי אפשרי.

החל מ-4 ביוני בספיישל קיץ של ילדים ב-VOD

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

גדולות מהחיים: נשים קטנות

דרמה בלתי נשכחת שהיתה מועמדת ל-6 פרסי אוסקר, על פי ספרה המפורסם של לואיזה מיי אלקוט. קורותיה של משפחה בקונקורד, ברקע מלחמת האזרחים האמריקנית ולאחריה, דרך סיפורן של ארבע נשים צעירות שכל אחת נחושה לחיות את חייה בתנאים שלה. עם: מריל סטריפ, סירשה רונן, אמה ווטסון, טימותי שאלאמה, לורה דרן.

החל מ-4 ביוני, להזמנה ב'חדש מהקולנוע ב-VOD'

ההפקה השאפתנית של ערוץ ההיסטוריה: גרנט, נשיא ומפקד

מיני-סדרת דוקו-דרמה שאפתנית ומושקעת של ערוץ ההיסטוריה בהפקת לאונרדו דיקפריו, המבוססת על הספר הביוגרפי שכתב ההיסטוריון המוערך רון צ'רנוב (זוכה פרס פוליצר), על סיפור חייו של אחד הנשיאים המורכבים והבלתי-מוערכים בתולדות נשיאי ארה"ב לדורותיהם.

החל מ-11 ביוני, ימי חמישי ב-22:30 בערוץ ההיסטוריה, אפיק 7 וב-Catch Up

נפלאות המצולות: שבוע האוקיינוסים

לרגל יום האוקיינוסים העולמי שחל ב-8 ליוני ישדר ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק WILD את 'שבוע האוקיינוסים', במהלכו בכל ערב בשעה 19:00 תשודר תכנית בנושא: פלאי האוקיינוס, הלווייתנים המסוכנים בעולם, כרישים באקסטרים ועוד.

החל מ-8 ביוני בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק WILD, אפיק 49 וב-Catch Up

הדמעות זולגות: העונה החדשה של הים השחור

הדרמה הטורקית שכבשה את נשות ישראל, לא מתכוונת לעצור עד שתחסל לכם את כל הממחטות בבית. גבר חדש שמגיע לסדרה  יכניס את הרוע מחדש לחייהם של משפחת קללי, כשינסה להשתלט על עסקי כריית החול שלהם. כאשר יתגלה סיפור העבר שלו, משפחת קללי תגרום לו לשלם על מעשיו…

החל מ-8 ביוני בערוץ הדרמות הטורקיות, אפיק 39 וב-Catch Up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

הפרשה שהסעירה את העולם: סודות מדינה

דרמת מתח פוליטית, המבוססת על סיפורה האמיתי ועוצר הנשימה של קתרין גון ( בכיכובה של קירה נייטלי) שהואשמה בריגול והדלפת מסמכים חסויים, והמשפט המטלטל, בו ניסתה להגן על חירותה כשהואשמה בבגידה.

החל מ-17 ביוני, להזמנה ב'חדש מהקולנוע ב-VOD'

חצי גמר גביע המדינה בכדורגל

לאחר הפוגת הקורונה, הקרב על הגביע נמשך, ובחצי הגמר הפועל תל אביב פוגשת את מכבי פ"ת, ובני יהודה את הפועל באר שבע. מי הן שתי הקבוצות שיעפילו לגמר?

9-10 ביוני בספורט 5 ובספורט 5 4K, וגם ב-Catch Up

תחרות הזמר של האירוויזיון: סיפורה של FIRE SAGA

אם אתם חובבי אירוויזיון או סתם בא לכם קומדיה משוגעת, אז הסרט הזה בדיוק בשבילכם. וויל פארל (SNL) ורייצ'ל מקאדמס ('היומן') הם צמד הזמרים לארס וזיגריט, המקבלים הזדמנות של פעם בחיים לייצג את ארצם בתחרות השירים הגדולה בעולם. סוף סוף יש להם סיכוי להוכיח שכל חלום הוא חלום שכדאי להילחם עליו. עוד לא הבנתם מה מצחיק? צפו בשיר 😉

החל מ-26 ביוני ב-NETFLIX ובעמוד הבית ב-VOD

ממלכת המומיות

בצל הפירמידות העתיקות בעולם, צוות ארכיאולוגים גילו את גילוי חייהם – מתחם קבורה שלם שנקבר עמוק מתחת לחול מלא באוצרות ובגילויים שהעולם טרם ראה. הגלוי שופך אור על סודות החניטה, וחושף את הסודות שנשכחו מאז עידן הפרעונים. כעת על הצוות לפתוח כל סרקופג, לחקור כל מסתורין ולפענח כל רמז בתגלית שלא נראתה עד כה – בית הלוויות המצרי הראשון שנמצא אי פעם.

החל מ-15 ביוני בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, אפיק 48 וב-Catch Up

לפרטים והצטרפות לפרטנר TV>>

ראיות מלוכלכות: האמת מאחורי המז"פ

על רקע המהומות בארה"ב, ערוץ VICE חוקר את התפתחות מדע הזיהוי הפלילי וכיצד כניסתה של בדיקת ה-DNA שינתה את התחום שהתבסס על עדויות של 'מדענים' בעלי אינטרס וגזענות גלויה וסמויה. הבדיקה הביאה לשחרורם של אלפי אנשים שהורשעו על לא עוול בכפם. במהלך הפרקים יהיו ראיונות עם אסירים לשעבר שראיות משפטיות תרמו לכליאתם, ותחקיר על המשמעויות של התפרקותה של הוועדה הלאומית למדעים לזיהוי פלילי ופיקוח המועט על תחום שזקוק לו נואשות.

החל מ-3 ביוני בערוץ VICE, אפיק 8 וגם ב-Catch Up

15 שנים

סרט הביכורים של יובל הדד פותח את שבוע הגאווה ומביא אל המסך דרמה אמיצה נוגעת ללב, החושפת את החיים והקונפליקטים של "המשפחה החדשה", דרך סיפורי האהבה של בני הדור הנוכחי שמחשב מסלול מחדש ומאתגר מושגים מסורתיים כמו זוגיות, ילדים, משבר אמצע החיים, מימוש עצמי, חברות ואהבה.

החל מ-4 ביוני ב'חדש מהקולנוע ב-VOD'

האיש בעל אלף הפרצופים: מני ממטרה

מני ממטרה מגיע לפרטנר TV, ויוצא בכל פעם להרפתקה חדשה בה הוא נקלע למצבים בלתי שגרתיים ונאלץ להתמודד עם בעיות לא צפויות. אל דאגה הוא תמיד מוצא את הפתרון בדרכו המיוחדת והמצחיקה. חוויה לכל המשפחה עם תופעת הצחוק של המדינה.

עכשיו ב-VOD ובערוץ הכוכבים, אפיק 70 וב-Catch Up

פרטנר TV גם באפליקציה!>>