היורו ספורט יוצא לדרך!

לאחר המתנה ארוכה ודחייה של שנה בעקבות הקורונה, יורו 2020 יוצא לדרך! משחק הפתיחה ייערך בין איטליה לטורקיה ברומא.

החל מ- 11 ביוני בערוץ רשת ובחבילת ערוצי ספורט 1, וגם ב- Catch up

קיץ שוברי קופות

קיץ לוהט בפרטנר סרטים עם שוברי הקופות הגדולים שיצמידו אתכם אל הספה:
'מאמא מיה 2', 'עולם היורה 2: נפילת הממלכה', 'מעודדות הזהב', 'שחור על לבן', 'גורד שחקים', 'בלב ים', 'תוצרת אמריקה', 'סוכן וחצי' ועוד רבים.

יוני בערוץ בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב- VOD

הבלתי נשכחים

זוכרים את הרגע שהבטן כאבה לכם מצחוק? שהעיניים התנפחו לכם מרוב בכי? או את הרגע שלבכם נמס מרוב רומנטיקה? אז תכינו את עצמכם טוב, כי יש לנו יוני בלתי נשכח עם הסרטים הקלאסיים האהובים מכל הזמנים: 'נוטינג היל', גלדיאטור', 'האחים בלוז', 'מועדון ארוחת בוקר', 'בית ספר לשוטרים מתחילים', 'כלבי אשמורת', 'שייקספיר מאוהב' ועוד רבים.

ימי חמישי בערוץ פרטנר סרטים, אפיק 4 וב- VOD

הג'נטלמן שלנו חוזר למסך:  'לופן' – חלק 2

הלהיט הצרפתי האהוב, שהפך למכונת צפיות בנטפליקס חוזר עם החלק השני! הסדרה עוקבת אחר אסאן דיופ (עומאר סי), גנב מרשים, אשר שואב את השראתו מהדמות הספרותית המוכרת ארסן לופן ("הגנב הג'נטלמן"). בחלק השני אסאן רוקם תכנית לחשוף את פשעיו של אובר, ששולח אחריו את אנשיו ומנסה נואשות למצוא את ראול בנו. גם הפעם העזרה מגיעה ממקום לא צפוי. אם עדיין לא צפיתם בחלק הראשון זה הזמן להשלים אותו ומהר…

החל מ- 11 ביוני לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית

למידע והצטרפות לפרטנר TV>>

'גוונים של כחול': עונה חדשה

עונה שנייה למותחן המשטרתי בכיכובם של ג'ניפר לופז וריי ליוטה. הארלי צריכה להסתיר את הגופה של האקס שלה – אותו הרגה כשניסה לאנוס אותה. ברקע סופת הוריקן אמתית, וסופת אירועים משטרתיים שלא משאירים מקום לדמיון, מבטיחים עונה מרתקת ומותחת.

החל מ- 22 ביוני בפרטנר סדרות, אפיק 3 וב-  VOD

למידע והצטרפות לפרטנר TV>>

ספיישל גאווה בפרטנר סרטים

לרגל חודש הגאווה ישודר בכל לילה ספיישל עם סרטים להט"בים מרגשים, מצחיקים וכובשים: 'אור ירח', 'חיי עם ליברצ'ה', 'שאהבה נפשי', 'יוסי וג'אגר ועוד רבים.

יוני בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב- VOD

הסיפור שלו מתחיל עכשיו: 'סוויט טות': נער עם קרניים'

העיבוד הטלוויזיוני החדש של נטפליקס לסדרת הקומיקס המצליחה של  ג'ף למיר, המסתמן ללהיט הבא שיסחוף אותנו אל למסך. הסדרה מתחרשת בעולם פוסט-אפוקליפטי שבו תינוקות נולדים כבני כלאיים, ומספרת את סיפורם של ילד-אייל טוב לב ונווד מתבודד, היוצאים להרפתקה פרועה ומסוכנת לחיפוש אחר התחלה חדשה ומשמעות הבית.

החל מ- 4 ביוני לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית

נפרדים ממשפחת קרדשיאן!

הפעם זה סופי ועצוב, לא חשבנו שהרגע הזה יגיע, אבל הגיע הזמן להיפרד מהמשפחה הכי נצפית על המסך שלנו! שני פרקי הסיום לעונה האחרונה של משפחת קרדשיאן, בהם המשפחה יוצאת לטיול אחרון, שם הן נזכרות ברגעים האהובים עליהן מהסדרה, השערוריות הגדולות, והרגעים שלא השאירו אף עין יבשה.

11 ביוני בערוץ הבידור E!, אפיק 16 וב- VOD

למידע והצטרפות לפרטנר TV>>

חגיגת דיסני לילדים

חגיגת מדובבים לילדים עם האנימציות הקלאסיות האהובות שתמיד כיף לצפות בהן מבית דיסני:
'טרזן', 'שלגיה ושבעת הגמדים', 'גופי: הסרט', 'סינדרלה', 'היפייפיה והיחפן' ועוד רבים.

סרטי ילדים ב- VOD

מרי פופניס חוזרת

ספיישל מרי פופינס עם הסרט הקלאסי ועם הגרסה המחודשת על האומנת הכי קסומה שיש! כשמרי מגיעה לשמור על הילדים בבית משפחת בנקס, יחסי בני המשפחה משתנים לחלוטין.

יוני בסרטי ילדים ב- VOD

החתול האהוב שלנו: 'המופע של גארפילד'

להיט הילדים של ערוץ ג'וניור עם החתול גארפילד!
חתול עצלן וזללן עם אהבה גדולה ללזניה. הוא חי עם ג'ון ארבאקל, הבעלים שלו, ואודי הכלב. למה אתם מחכים? הצטרפו לגארפילד להרפתקאות שונות ואל תשכחו לעזור לו למצוא פתרונות לבעיות שהוא עצמן גורם.

לצפייה בערוץ ג'וניור, אפיק וב- VOD

פמת"א: עונה שנייה!

דרמת הפשע המדוברת חוזרת אלינו למסך עם עונה חדשה ומפתיעה בכאן 11 ורק ב- VOD של פרטנר TV.
מאירועי העונה: מרסל בן דוד מנהלת תיק חקירת סיבת מוות, בעקבות מוות של מטופל בחדר מיון. מתמודדת עם פוסט טראומה, היא מוצאת עצמה נשאבת לתוך תיק סמים שחליל מנהל. מורדוך, שעוקב אחריה, חודש שהיא מנהלת רומן חדש. אם שכחתם איך העונה הראשונה נגמרה, זה הזמן לבינג' מותח!

החל מ- 7 ביוני בכאן 11 ורק ב- VOD של פרטנר TV

למידע והצטרפות לפרטנר TV>>

חודש הגאווה בערוץ הבידור E!

ערוץ הבידור E! חוגג את חודש הגאווה עם מגוון תכנים ופרקים חדשים: החל מ'מסע איחוד', הסובב סביב החמישייה המופלאה של "טאץ' עליז לסטרייט שיעיז", דרך פרק חדש של "סיפורי הוליווד" שיתמקד בסיפורם של יוצרים טרנסג'נדרים בהוליווד וכיצד נאבקו במשך שנים לייצוג הולם לקהילה, ועד שידור שתי העונות של הסדרה המרתקת 'אני קייט', שעוקבת אחר מסעה של קייטלין ג'נר לאחר יציאתה מהארון.

יוני בערוץ הבידור E!, אפיק 16

חם, לוהט, רותח: עונה חדשה!

הריאליטי הממכר של נטפליקס שהפך לאחד מהבינג'ים הנפוצים בימי הקורונה, חוזר בעונה חדשה ולוהטת עוד יותר!
ולמי ששכח במה מדובר, רווקות ורווקים לוהטים נפגשים ויוצרים קשרים. ומה צריך לעשות כדי לזכות בפרס? להתנזר מסקס.

החל מ- 23 ביוני לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית

בינג' מותח: 'פשע אמריקאי'

דרמת הפשע זוכת גלובוס הזהב, המתמקדת בגזע, מעמד, ופוליטיקה מגדרית ועוקבת אחרי רצח על רקע גזעני והמשפט שלאחריו.

החל מ- 7 ביוני בסדרות ב- VOD

אחוזת דאונטון: עונה שנייה

עונה שנייה לסדרת המופת הבריטית, זוכת גלובוס הזהב, העוקבת אחר משפחת האצולה קרולי ומשרתיה הגרים באחוזת דאונטון המפוארת. החל מטביעתה של הטיטאניק דרך אירועים מכוננים בהיסטוריה, אהבות, תככים וחברות אמיצה בין אדונים למשרתים שחוצה גבולות ומעמד.

פרק חדש מידי יום חמישי, בערוץ פרטנר סדרות, אפיק 3 וב- VOD

למידע והצטרפות לפרטנר TV>>

מיי וג'ורג': עונה חדשה

הקומדיה המצליחה של נטפליקס, העוסקת באהבה באופן חוצה מגדרים וללא גבולות, חוזרת אלינו למסך עם עונה חדשה! וזה בטוח הולך להיות טוב…
מיי ('מיי מרטין'), מנסה לחדש את הקשר עם ג'ורג' – ותוך כדי גם עם עצמה. בניסיון להמשיך הלאה בחייה, היא מתמודדת עם העבר ובמקביל עם אימא שלה, בכיכובה של לא אחרת מאשר ליסה קודרו (פיבי מ"חברים").

החל מ- 4 ביוני לצפייה ב- NETFLIX ובעמוד הבית

הטייקונים שבנו את אמריקה

מיני סדרה מושקעת של ערוץ ההיסטוריה, שבין מפיקיה השחקן ליאונרדו דיקפריו. הסדרה מתעדת את עלייתם המטאורית לצמרת והיריבות העזה בין אילי ההון והתעשייה ויליאם בואינג, וולטר קרייזלר, ג'יי.פי. מורגן ג'וניור ופייר דו פונט, שלא רק הביאו להתאוששותה של אומה שלמה, אלא אף ידעו לשתף פעולה ולאחד כוחות מול האויב הגדול ביותר שקם לארה"ב.

החל מ- 24 ביוני בערוץ ההיסטוריה, אפיק 7 וב- Catch up

למידע והצטרפות לפרטנר TV>>

קוסם סולטן

סדרת ההמשך המשובחת ל'הסולטן'! אהמט הצעיר מוכתר לסולטן ואמו מביאה לו במתנה את אנסטסיה כשפחה. אנסטסיה הופכת לקוסם סולטן, אשתו של אהמט ואהובת העם. אולם בבית פנימה, יהיה עליה להתמודד עם תככים בלתי פוסקים.

החל מ- 15 ביוני בערוץ ויוה פלוס, אפיק 42 וב- VOD

בכורה בנשיונל ג'יאוגרפיק: 'הינדנבורג: עדויות חדשות'

תיעוד מרתק המתעד את רגעיה האחרונים של ספינת האוויר הינדנבורג, על ידי צילומים שבוצעו על ידי הצלם החובב הרולד שנק ולא נראו מעולם. זווית חדשה לגמרי, המציגה את כל אורכה ורוחבה של ספינת האוויר באורך שמונה מאות מטרים. צוות חוקרי התרסקות, היסטוריונים ומדענים התכנס לבחון מחדש את המקרה של ספינת האוויר הינדנבורג עם עדויות הסרט החדשות.

29 ביוני בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, אפיק 48 וב- Catch up

פרטנר TV גם באפליקציה!>>